PDA

Bekijk Volledige Versie : Kleuterklas



naamloos
17-10-02, 13:55
LPF verklaart begroting 2003 controversieel
17 oktober 2002, 12:59:23

DEN HAAG (ANP) - De LPF-fractie zal donderdag de rijksbegroting voor 2003 'controversieel' verklaren wegens de val van het kabinet. Mocht de oppositie hetzelfde doen, dan kan de begroting voorlopig niet in de Tweede Kamer behandeld worden en dus ook niet per 1 januari ingaan.

Dat betekent dat allerlei maatregelen, zoals de afschaffing van het spaarloon, niet kunnen doorgaan. Het betekent ook dat een aantal 'leuke dingen' van de baan zijn, zoals extra geld voor zorg en onderwijs.

CDA en VVD willen de begroting daarom snel behandelen, evenals het kabinet. Gebeurt dat niet dan dreigt het financieringstekort bijvoorbeeld fors op te lopen. Zonder een goedgekeurde begroting moet het kabinet werken met dezelfde begroting als dit jaar.

Piepelen

De LPF is niet van plan de voormalige coalitiepartners ter wille te zijn. ,,We zullen ze krijgen'', aldus financieel woordvoerder Van As. ,,We laten ons niet piepelen.'' De LPF verwijt CDA en VVD dat die de afgelopen dagen een politiek spelletje hebben gespeeld. Ze zouden gesuggereerd hebben dat het kabinet nog te redden was door het vertrek van de ruziënde LPF-ministers Heinsbroek en Bomhoff, maar weigerden woensdag verder te gaan.

De woordvoerder van CDA-fractieleider Verhagen noemt de opstelling van de LPF 'onverantwoord'. Volgens hem staat ze haaks op de uitspraak van fractievoorzitter Herben van de LPF dat zijn fractie het kabinetsbeleid altijd loyaal steunt.

Mocht de begroting 2003 controversieel verklaard worden, dan wil dat niet zeggen dat er een heel jaar verloren gaat. Zodra het nieuwe kabinet is beëdigd kan dat de klaarliggende begroting die de thans demissionaire ministersploeg heeft opgesteld, alsnog indienen. Als het nieuwe kabinet tenminste gevormd wordt door CDA en VVD.

Hoe kinderachtig kun je zijn, zeg?!wat een stelletje amateurs die LPF'ers!!!!!!!!

plexus
17-10-02, 14:07
..nou ik ben eerlijk gezegd niet verbaasd...het virusje blijft zijn patroon volgen... :stout:

naamloos
17-10-02, 14:12
"nou ik ben eerlijk gezegd niet verbaasd...het virusje blijft zijn patroon volgen... "
:lol: :lol: :hihi: :hihi: :haha: :haha:

Simon
17-10-02, 14:23
Wat een anti-reclame voor de LPF als ze standpunten gaan innemen niet om de inhoud maar om anderen dwars te zitten. Walgelijke types. Die Heinsbroek had het gisteren bij B&W ook alleen maar over zichzelf in plaats van over het feit dat dit land al een jaar niet bestuurd wordt.

Simon

naamloos
17-10-02, 14:37
Ach simon, je moet ze ook niet zien als een politieke partij waarbij het groepsbelang voorop staat. Nee, het begint echt steeds meer te lijken op een zwijnestal: na(z)wijn, (z)wijnschenk en ook (zw)einsbroek die aleemaal voor het eigen belang gaan, namelijk maximaal het eigen buikje vol vreten!!

~Panthera~
17-10-02, 16:14
Geplaatst door naamloos
Ach simon, je moet ze ook niet zien als een politieke partij waarbij het groepsbelang voorop staat. Nee, het begint echt steeds meer te lijken op een zwijnestal: na(z)wijn, (z)wijnschenk en ook (zw)einsbroek die aleemaal voor het eigen belang gaan, namelijk maximaal het eigen buikje vol vreten!!
-------

Wilde de mensen toch ? dan niet zijken naderhand :zweep:

Don
17-10-02, 16:16
Geplaatst door ~Panthera~

-------

Wilde de mensen toch ? dan niet zijken naderhand :zweep:

Advies: steek wat geld in een cursus Nederlands voor beginners....

~Panthera~
17-10-02, 16:18
Geplaatst door Don


Advies: steek wat geld in een cursus Nederlands voor beginners....
--------

mierenneuker.

ZO....zat geen woord engels bij. :D

Don
17-10-02, 16:19
Geplaatst door ~Panthera~

--------

mierenneuker.

Domme trut.....

~Panthera~
17-10-02, 16:21
Geplaatst door Don


Domme trut.....
-----

:fpetaf: en de ballen he ?

djenneke
17-10-02, 16:22
Geplaatst door ~Panthera~

-------

Wilde de mensen toch ? dan niet zijken naderhand :zweep:

Ik heb niet gestemd op die groep sukkels :fplet: die zich partij durfden te noemen. Dus mag ik echt wel zeiken.

~Panthera~
17-10-02, 16:27
Geplaatst door djenneke


Ik heb niet gestemd op die groep sukkels :fplet: die zich partij durfden te noemen. Dus mag ik echt wel zeiken.
-----

:duim: ja...dan wel. :D