+ Plaats Nieuw Onderwerp
Pagina 2/2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    Could B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard Re: angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen

jij moet leuke dingen gaan doen echt waar uitgaan muziek luisteren maak weer leven in jezelf lekker eten vriendinetjes zoeken wallah sjetaan zal jouw nooit laten rusten bid 5 x per dag en lees de ayet al kursi is een heel sterk gebed inscheallah gaat jouw stres over blijf zo veel mogelijk uit de buurt van psygiaters dat word je dood man
    Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Could B Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

hun trekken jouw elke keer dieper naar de afgrond die medicijnen zit gemiese spul in dat je nog gekker maakt zeg niet ik slik ze niet meer want dan weten ze gelijk dat je ze doorhebt maar gooie ze stiekum door toilet en zeg ik zoek nu afleiding om me stres en problemen te vergeten even aan iets anders denken doe net of je goed met je gaat en ga niet blowen is ook niet goed voor je kan je psygose door krijgen dat wel ik wens je sterkte als je nog vragen hebt kan je die stellen pas ook op met ziekenhuizen namelijk ze houden van moslim marteling bij jouw doen ze het geestelijk ook niet van de 1 op andere dag zeggen gaat heel goed met mij tegen psygiater zeg ik ga leuke dingen doen zodat ik minder gestrest ben ok dan wens je sterkte

vrijheidsfundamentalist
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Leeftijd
    57
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samira2020 Bekijk Berichten
    jij moet leuke dingen gaan doen echt waar uitgaan muziek luisteren maak weer leven in jezelf lekker eten vriendinetjes zoeken wallah sjetaan zal jouw nooit laten rusten bid 5 x per dag en lees de ayet al kursi is een heel sterk gebed inscheallah gaat jouw stres over blijf zo veel mogelijk uit de buurt van psygiaters dat word je dood man
    Goed gemeend antwoord. Zo zie ik je graag reageren "samira2020"! Maar het is geen goed advies om deskundigen te mijden. Een psychiater is juist de beste weg naar een oplossing. Leuke dingen doen, muziek een vriedinnetje is natuurlijk altijd goed.

Groeten, Eric

vrijheidsfundamentalist
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Leeftijd
    57
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samsung1983 Bekijk Berichten
    Assalaam aleikom

mensen ik heb een vraagje .. wie herkend dit en heeft dit ook.

ik ben een man van 30 jaar ik bid. en soms moet ik snel bidden omdat ik gespannen ben en bang ben dat ik een hartstilstand krijg of iets anders. ik ben depressief en heb een grote angststoornis.. elke dag maar weer. soms heb ik dagen dat het goed gaat en meestal gaat het niet goed. ik gbruik medicatie voor de angst en onrust. en loop bij de ggz bij een pschgyater. ik heb meer dan 10 x roqya gedaan bij mensen in nl en marokko geen uitkomst. ik weet niet wat ik moet doen namelijk.. ben het zat tis moeilijk te verdragen soms. ik heb geen werk en geen school, want dat gaat niet samen met wat ik heb. ik hoop in sha allah dat allah mij snel geneest want soms is dit niet te houden.

wie herkend hierin graag pm of hier maak niet uit .. het kan me helpen.. en dat ik niet de enige ben.

assalaam aleikom
    Beste Samsung1983,

Heb even wat gezocht voor jou. Is dit misschien wat?

Angstcentrum Socrato (Het is wel België. Maar dat is ook weer niet zo heel ver weg.)

ipzo angstbehandeling (Diverse vestigingen in Nederland.)

Heb je voor jezef een idee wat de oorzaak van je angst is?

Prikker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Om te beginnen,
    Heel veel du3a,dat is een krachtige middel om een situatie waar in je zit te veranderen,zodat je du3a verhoord wordt moet je wel aan bepaalde voorwaarden doen,zoek dat op,
    Roqya doe dat liever niet bij iemand,en het zijn kwakzalvers,een raqi mag nooit en te nimmer om geld vragen,doet hij dit wel? Blijf dan weg,die zal jou nog meer de afgrond in helpen.
    Doe zelf roqya,zoek uit hoe dit moet,zeker voor het slapen gaan,ayat elkursi,de laatste drie verzen en soerat el fatiha spelen hierbij een belangrijke rol,
    Ook bepaalde Soera's lezen ,het liefst over regenwater is zeer krachtig,maar doe het zelf!

Eet gezond,en blijf weg van energiedranken (veroorzaken veel hartproblemen) vermijd fastfood en gebruik veel Hab souda en olijfolie en probeer goed uit te rusten,en een gebalanceerde dagritme te vinden.

Begin met bidden als je dat al niet doet,het gebed is de sleutel tot rust en innerlijke vrede en probeer spiritueel sterker te worden.

Probeer uit te zoeken waar je angst vandaan komt,dan kun het probleem bij de wortels aanpakken

Vermijd artsen en psychiaters,
    die zullen je slechts meer ellende brengen,zeker als het om iets psychisch gaat,ze verdienen geld op de rug van zieke mensen,ze zijn er niet op uit om je te helpen maar zien je slechts als nummer om hun miljoenen omzet in gang te houden,begin er niet aan,als je eenmaal in die molen zit,kom je er niet uit,medicijnen zijn levensgevaarlijk.

Ik wens je heel veel sterkte
    Allah ishafi

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Beste broeder je lijkt mij wel.
    Ik ben 29 en heb al vanaf mn 15de levensjaar last van overrompelende spanningen en sindsdien is mijn leven echt niet in te beelden zwaar.
    Van de hoogste punten op de havo zonder moeite, rijk sociaal leven ben ook ik werkloos en heb ik geen diploma.
    Als jij ook net zo lang als mij last hiervan hebt ben jij gewoon een strijder zoals geen ander.
    Mijn tip is om je tijd te nemen om te leren ontspannen.
    Wat mij echt helpt zijn ademhalingsoefeningen samen met oefeningen om je lichaam aan te spannen(om daarna tot lichamelijke ontspanning te komen)
    Je moet hier wel echt je tijd voor nemen.
    Je hebt tijd zat dus plan bijv, van 20:00 tot 20:20 ga je gewoon ontspannen en proberen alle aangewende nare gedachtes van je los te laten door rustig op je ademhaling te letten en niks anders..( het is belangrijk dat je dit gaat plannen zodat je echt voor jezelf tijd neemt.)
    Pas als je leert ontspannen kun je denk ik verder met je leven want als je dit goed doet krijg je je concentratie en kracht langzaam maar zeker terug en kun je weer een fijn vrolijk bestaan hebben
    Als je vragen hebt kun je me bereiken maar dit is mn eerste bericht hier dus het zal nog zoeken worden.
    Sterkte khoya.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Standaard

Salaam ou aleikom,

Ik weet wat je door maakt je bent bezeten door duivel je moet naar goeie elfqih gaan met koranschool in marokko ken er 1 lhaj tayeb vlakbij taroudant heeft mij ook geholpen.Hijwoont in de Bergen .je kan daar logeren voor reizegers ,gratis eten en drinken, slapen. en elke dag wordt koe geslacht heeft goede reputatie in de sous omgeving.

moge allah jou genezen in deze maand Ramadan.

salaam ou aleikom

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Hoe gaat het tegenwoordig met je?.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Mijn e mail

[email protected]

Mail jou tel num Bel in in sha Allah you op.

Would B Prikker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Post Thanks / Like
    Reputatie Macht
    0

Ik herken het. Wat ook helpt is hardlopen en sporten. Ook wandelen in de natuur kan uitkomst bieden. Ik raad hardlopen en fitness aan. Ik doe dat zelf ook alhoewel ik helemaal niet sportief ben.

Gelijkaardige Onderwerpen

1. angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen
    Door samsung1983 in forum Islam en meer
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 04-09-15, 20:59
  2. angstoornis/paniekaanvallen/hyperventilatie/gespannen
    Door samsung1983 in forum Wie schrijft die blijft
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 24-02-14, 16:00
  3. wie heeft ook paniek/angstoornis/hyperventilattie etc
    Door samsung1983 in forum Islam en meer
    Reacties: 17