• Bekijk Poll Resultaten: Zijn deze regels zo in orde ?

Stemmers
    4. Je mag niet op deze poll stemmen
    • Ja, ik kan het vinden met deze regels

3 75,00%
    • Het boeit me niets

1 25,00%
    • Nee, deze regels moeten ietsjes veranderd worden

0 0%
    • Nee, ik ben het helemaal niet eens met deze regels

0 0%
    + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Voorstel Regelement webchat #maroc_nl

Banned
      Ingeschreven
      Apr 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Voorstel Regelement webchat #maroc_nl

Zielige regels......Ik kom gwn met n mening en dat mag ook al niet.............Als je op de main komt en je zegt Ik zoek een negervrije meid haha (daarmee bedoel ik n marokkaanse die niet met negers gaat) wordtje gekickt en geband...is gwn een grote lachertje die chatregels van jullie.............

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Voorstel Regelement webchat #maroc_nl

1. Het is de moderator niet toegestaan zijn mogelijkheden te misbruiken voor privedoeleinden, indien hij dit niet kan, dient hij af te treden en plaats te maken voor iemand die dat wel kan.
      2. Moderators behouden zich wel het recht om iemand de toegang tot de chatroom te weigeren, mits dit van te voren overeengekomen is met de andere collega's. Een reden dient duidelijk vermeld te zijn in de kickreden.

Gaat dit allemaal wel volgens de regels daar?
      Ik kan me voorstellen dat het na een tijdje een beetje verwaterd en losse pols werk/natte vinger werk wordt.
      Ik zie me niet helemaal "koosjer" chatten op een MAROC-site, waar ze niet eens marokkanen kunnen vinden om Moderators/Collega's te laten worden.
      Het zijn gewoon soms Turken, Negers, Irakezen/Iraniërs, enz. die het daar voor het zeggen hebben.
      Normaal krijgen ze nooit aandacht van mij, maar ja, ze doen alsof ze Marokkanen zijn en ik geef ze dan ook de voordeel van de twijfel. :P

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten