• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: MarocSecur en bepaalde bans

Webchat Moderator
      Ingeschreven
      Jun 2008
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard MarocSecur en bepaalde bans

Zoals enkelen hebben gemerkt is er een ban geplaatst op gebruikers van de providers T-Mobile en Belgacom/Skynet. Ik zal even uitleggen waarom dit het geval is.

In het verleden zijn er een aantal mensen geweest die misbruik van deze ip ranges hebben gemaakt door onzin uit te halen op de chat. En indien we een ban zetten op deze persoon, dan doet hij gewoon opnieuw verbinden om met een nieuw ip online te komen en zo de ban omzeilen.

We hebben hieromtrent getracht met SkyNet/Belgacom contact op te nemen, maar deze provider verschuilt zich achter de belgische wetten en wil perse dat we voor zoiets de politie inschakelen zodat die via het magistraat aan de informatie van de persoon zouden komen. Dit is een houding die alleen bij deze provider van toepassing is, andere providers zoals telenet bijvoorbeeld werken graag mee aan deze zaken en daar hoeven wij de abuse alleen te melden, en hun handelen het voor de rest af.

Met T-Mobile is een soortgelijk verhaal, echter met het verschil dat deze provider nieteens contact informatie prijsgeeft waar je misbruik kunt melden. En om honderden euro's uit te moeten geven voor het bellen van hun 0900 nummer lijkt ons meer dan belachelijk. Tevens is elke provider VERPLICHT om abuse meldingen per email of website te accepteren, en t-mobile weigert dit te doen.

Mochten jullie dus een van deze providers gebruiken, dan weten jullie waarom jullie standaard niet op de chat binnen kunnen, gelieve hieromtrent bij de provider te klagen, niet bij ons, de provider weigert om mee te werken en laat ons dus geen andere keuze dan deze te weigeren om zo de rest van de chatters te beschermen voor de acties van de misbruikers.

Er is echter een methode die het mogelijk maakt deze restrictie te omzeilen, hiervoor moet je echter geregistreerd zijn.

Zie voor meer informatie:Gebruikersnamen aanmaken voor W
      Laatst gewijzigd door @OUTsider; 18-02-12 om 16:06.

Prikker
      Ingeschreven
      Mar 2009
      Leeftijd
      38
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard gerigistreerd of niet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door @OUTsider Bekijk Berichten
      Zoals enkelen hebben gemerkt is er een ban geplaatst op gebruikers van de providers T-Mobile en Belgacom/Skynet. Ik zal even uitleggen waarom dit het geval is.

In het verleden zijn er een aantal mensen geweest die misbruik van deze ip ranges hebben gemaakt door onzin uit te halen op de chat. En indien we een ban zetten op deze persoon, dan doet hij gewoon opnieuw verbinden om met een nieuw ip online te komen en zo de ban omzeilen.

We hebben hieromtrent getracht met SkyNet/Belgacom contact op te nemen, maar deze provider verschuilt zich achter de belgische wetten en wil perse dat we voor zoiets de politie inschakelen zodat die via het magistraat aan de informatie van de persoon zouden komen. Dit is een houding die alleen bij deze provider van toepassing is, andere providers zoals telenet bijvoorbeeld werken graag mee aan deze zaken en daar hoeven wij de abuse alleen te melden, en hun handelen het voor de rest af.

Met T-Mobile is een soortgelijk verhaal, echter met het verschil dat deze provider nieteens contact informatie prijsgeeft waar je misbruik kunt melden. En om honderden euro's uit te moeten geven voor het bellen van hun 0900 nummer lijkt ons meer dan belachelijk. Tevens is elke provider VERPLICHT om abuse meldingen per email of website te accepteren, en t-mobile weigert dit te doen.

Mochten jullie dus een van deze providers gebruiken, dan weten jullie waarom jullie standaard niet op de chat binnen kunnen, gelieve hieromtrent bij de provider te klagen, niet bij ons, de provider weigert om mee te werken en laat ons dus geen andere keuze dan deze te weigeren om zo de rest van de chatters te beschermen voor de acties van de misbruikers.

Er is echter een methode die het mogelijk maakt deze restrictie te omzeilen, hiervoor moet je echter geregistreerd zijn.

Zie voor meer informatie:Gebruikersnamen aanmaken voor W

salaam alikom outsider

geregistreerd of niet blijft het zelfde je kunt er niet in

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Apr 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: MarocSecur en bepaalde bans

Ik heb u een prive-bericht gestuurd, ik hoop dat u mij verder kan helpen!

Shokran.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757426

het heeft geen zin om een reactie te plaatsen beheer leest en kijkt en reageert niet op verzoekjes van jullie..ze houden 5 jaren slaap..je moet ze niet storen

Would B Prikker
      Ingeschreven
      May 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

hahaha

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Jun 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wou net gaan chatten en toen werd ik verwijderd. Heb geen tmobile en ben hier net nieuw.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Oct 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

als ik chat krijg ik deze text cannot send to channel kan iemand me vertellen hoe ik er af kom aub,

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

dit noemen ze ook wel: PARANOIA!

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Yo!

Wat doen jullie allemaal, man?
      Ik kon gisteren nog chatten en dan ineens de volgende dag kan ik niet meer chatten???
      Ik lijk wel een Turkse Minister die hier niet welkom is, maar waarom?
      Ik heb KPN en het ligt sowieso bij jullie!

Ik mis mijn chatvrienden, man!
      Doe er wat aan, aub. Of wat is het probleem?

Groetjes van mij

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten