Als je bvb je passwoord kwijt bent en je geeft het in via de ' Ik ben m'n passwoord kwijt' - optie. Dan krijg je een eerste mail. In die eerste mail moet je dan klikken op een link om je passwoord te resetten. Blijkbaar gaat dit niet, vermits die pagina dan steeds zegt dat het opgegeven mailadres niet geldig is, en je bijgevolg nooit de kans krijgt dat passwoord te resetten.
Kan hier wat aan gedaan worden.
thx
iwa graag reactie a tagna ..
![]()

Wie is tagna? Ook een moderator wella?Geplaatst door Cheffar
iwa graag reactie a tagna ..
![]()
Anyway, het beste is om mailtje te sturen naar de beheerder: webmaster@maroc.nl
Je zal dan zo spoedig mogelijk een antwoord ontvangen
-Y-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Klopt, heb ik ook eens meegemaakt. Volgens mij is de acount dan opgeheven ofzo...omdat je te lang de nickname niet hebt gebruikt. Ik weet het niet zeker?!Geplaatst door Cheffar
Als je bvb je passwoord kwijt bent en je geeft het in via de ' Ik ben m'n passwoord kwijt' - optie. Dan krijg je een eerste mail. In die eerste mail moet je dan klikken op een link om je passwoord te resetten. Blijkbaar gaat dit niet, vermits die pagina dan steeds zegt dat het opgegeven mailadres niet geldig is, en je bijgevolg nooit de kans krijgt dat passwoord te resetten.
Kan hier wat aan gedaan worden.
thx
Rambo![]()
waarom heb ik het gevoel dat die webmaster@maroc.nl een bodemloze put is, waar je het antwoord op je vraag eeuwig verschuldigd blijft?Geplaatst door RinCoonie
Wie is tagna? Ook een moderator wella?
Anyway, het beste is om mailtje te sturen naar de beheerder: webmaster@maroc.nl
Je zal dan zo spoedig mogelijk een antwoord ontvangen
-Y-
gaat niet op ..Geplaatst door rambo
Klopt, heb ik ook eens meegemaakt. Volgens mij is de acount dan opgeheven ofzo...omdat je te lang de nickname niet hebt gebruikt. Ik weet het niet zeker?!
Rambo![]()
het gaat ook niet bij de account die ik nu gebruik...

Schaam je je om administrator te zeggenGeplaatst door Marruecos
Maroc.NL Ta...euh Beheer![]()
![]()
Rambo![]()

Oh.......okéGeplaatst door Cheffar
gaat niet op ..
het gaat ook niet bij de account die ik nu gebruik...![]()
Rambo![]()
Bladwijzers