NOu waar te beginnen, ik heb een schoonzus die ik niet mag, ze heeft het verpest . ik haat haar niet en ik heb haar ook niet lief. zij is lucht voor mij. ik weet dat ze mij juist wel haat. zij kan me niet luchten. ik ben nu helemaal klaar methaar. Ze verzint dingen over mij, maakt mij zwart bij mensne die ik ken. mensen komen naar mij toe, zo dit en dat heeft je schoonzus gezegd etc etc. het leueke is dat die mensen haar erop aansprekene, staat ze zwaar voorschut. anyway. ik kan haar nu niet zien als lucht. ze begint meer en meer op een parasiet te lijken die maar niet kapot te slaan is. WAt moet ik doen, moet ik doen of er niks aan de hand is en gewoon lief glimlachen of iets anders?
deze vraag komt van een bekende, ja ik weet niet precies ,weten jullie het?
Kweenie,
ik heb een schoonzus gehad die ik ook niet kon luchten en zij ons al helemaal niet. Ik ben nooit het type geweest dat schijnheilig kan doen, dus elke keer wanneer er een ontmoeting plaatsvond barste de hel in de 9 van de 10 keren los!!...
Nou ehm, dat vond ik best sneu voor mijn broer, wij als dames, zijn zusjes, die niet met zn vrouw konden opschieten deed hem pijn. Wij, de zusjes dus, deden dus extra ons best om ruzies te ontwijken. Wij realiseerden toen dat dat helemaal niet kon. Zelfs haar manier van praten en kijken werd walgelijk in ons ogen...
Maar elhamdoulileh, heeft zij nooit over ons geroddeld en dingen lopen rond bazuinen. Als zij dit deed, had ik het ZEKER tegen mijn broer gezegd. Lef om dingen over mij te zeggen!!!...
Ik geloof er echt in dat een schoonzus je beste vriendin moet zijn. Ze wordt immers de moeder van je nichtjes en neefjes. Alleen in jouw geval denk ik niet dat dat kan..
Probeer het net als ik een kans te geven, ga ruzies uit de weg. Negeer valse aantijgingen. Misschien dat zij zelf ook wel realiseert dat het zo niet langer kan!!!... Maar afijn, dan kan je je zelf later niets kwalijk nemen dat je niets hebt geprobeerd!!!.....
Hihi.. ik had het geluk dat mijn broer ging scheiden en zelf inzag dat zij niet de vrouw voor hem was...
Hoop dat je wat aan mijn verhaal zal hebben,
gair inchaallah...
Jida
Dit soort situaties ontstaat meestal uit zeer kleine misverstanden. Een blik die verkeerd begrepen wordt; een onjuiste roddel die iemand anders verteld heeft, etc ...Geplaatst door kweenie
NOu waar te beginnen, ik heb een schoonzus die ik niet mag, ze heeft het verpest . ik haat haar niet en ik heb haar ook niet lief. zij is lucht voor mij. ik weet dat ze mij juist wel haat. zij kan me niet luchten. ik ben nu helemaal klaar methaar. Ze verzint dingen over mij, maakt mij zwart bij mensne die ik ken. mensen komen naar mij toe, zo dit en dat heeft je schoonzus gezegd etc etc. het leueke is dat die mensen haar erop aansprekene, staat ze zwaar voorschut. anyway. ik kan haar nu niet zien als lucht. ze begint meer en meer op een parasiet te lijken die maar niet kapot te slaan is. WAt moet ik doen, moet ik doen of er niks aan de hand is en gewoon lief glimlachen of iets anders?
deze vraag komt van een bekende, ja ik weet niet precies ,weten jullie het?
Meestal helpt het om op vriendelijke wijze de persoon te confronteren met het gevoel dat je van die persoon krijgt en te vragen wat er aan de hand is. Daarbij in acht houdend dat je niet met de vinger gaat wijzen of een schuldige probeert te zoeken.
Lukt het dan niet, dan moet je dreigen haar benen te breken als ze niet snel frisser gaat doen.
Bladwijzers