Wie wil of kan mij helpen met een Marokkaanse Weddingplanner!!
--------------------------------------------------------------------------------
Op ander forums heb ik ook al een soort gelijke bericht geplaatst dit is namelijk zo belangrijk voor me omdat ik in september van dit jaar ga trouwen.![]()
Wij willen nu dus gebruik gaan maken van een weddingplanner maar dan wel een die verstand heeft van marokkaanse bruiloften!!!
Omdat ik al op verschillen websites ben geweest voor informatie over het aanbod weddingplanners voor marokkaanse bruiloften moet ik eerlijk zeggen dat er niet veel te vinden is. In ieder geval niet proffessioneel zoals ik het zie. De catering services, negaffa's, etccc die naast hun professionele taak ook nog halve taken kunnen leveren om bijvoorbeeld je bruiloft compleet te maken vind ik een beetje eng.
Ik begrijp hun idee erachter wel maar ik ben toch opzoek naar een proffesional in het organiseren van marokkaanse bruiloften. Nou heb ik de de volgende website bezocht www.marokkaanse-bruiloften.com en het klinkt allemaal heel proffesioneel en veel belovend en wat ze allemaal voor je kunnen doen maar het is me nog allemaal ondoorzichtig ook qua prijzen. Voor dat ik ze zelf ga contacteren zou ik graag de meningen of ervaringen van anderen willen hebben over deze marokkaanse weddingplanner.
Mocht men ook nog andere marokkaanse weddingplanners kennen dan hoor ik dit graag.
Ik bedank al vast iedereen die op mijn verzoek reageerd of ideeen met me deelt.
Groetjes,
Karima
Hoi Karima,
Ik weet niet percies wat je zoek in een weddingplanner?
Ik heb zelf al meerder bruiloften van vrienden/kennissen en van mijn eigen broer, met succes geregeldt. Na afloop was iedereen tevreden en kreeg ik vaak complimenten.
Zeker de bruiloft van mijn broer is nog in ieders geheugen gebleven, en dat is nu 4jr geleden. Nog steeds vinden de kennissen en vrienden het een van de beste feesten die ze tot nu toe hebben meegemaakt.
Ik ben niet van beroep een weddingplanner, maar de meeste vrienden of kennissen vragen mij wel om advies of informatie. Ik wilde wel er mijn beroep van maken, maar dacht dat de meeste marokkanen hieraan geen geld wilden besteden en het vaak zelf willen doen.
Het is ook raar dat je als bruid zelf dingen gaat regelen, en als je eenmaal op de dag zelf bruid bent, je nog dingen moet aanwijzen die gedaan moeten worden. Of dat ze je om raad komen vragen wat ze moeten doen.
En als een familielid het voor je regelt, dat heeft deze eigenlijk na afloop niet van je bruiloft genoten.
Als je van gedachten met mij wil wisselen dan kun je mij mailen.
e.bougrou@chello.nl
gr. zaina
Hoi Zaina,
Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op je message. In ieder geval wil ik je bedanken voor het nemen van de tijd en de moeite die je hebt genomen om mij nog eens te contacteren.
Het volgende is gebeurd: Ik heb zelf contact genomen met Marokkaanse-Bruiloften.com en eigenlijk klikte het meteen. Tot nu toe is alles goed en proffessioneel gegaan en er zit echt een team achter. Ik heb met mijn persoonlijke weddingplanner al 3 afspraken gehad en ik en over 2 weken gaan we kijken naar de bruiloftlocatie in Zoetermeer. Het is echt geweldig om zo naar je bruiloft toe te werken en mijn verloofde vind het ook helemaal geweldig zonder al dat bemoeial van familieleden.
In ieder geval nogmaals bedankt voor je aanbod en ik wens heel veel sterkte als weddingplanner.
groetjes,
Karima
Bladwijzers