Dames !
hoe zit het met make-up tijdens de ramadan? ik hoor van sommige dat het wle toegestaan is, mits het heel bescheiden is aangebracht. en savonds kun je alles weer bijshminken. maar van mn familie hoor ik weer dat het gewoon NIET mag. hoe zit het met jullie?
ik draag uit voorzorg gwn niets, tot ik het zeker weet
weet iemand het juiste antwoord??
groetjes
Wat ik heb gehoord is dat het dragen van make-up niet toegestaan is.Geplaatst door ikrammarki
Dames !
hoe zit het met make-up tijdens de ramadan? ik hoor van sommige dat het wle toegestaan is, mits het heel bescheiden is aangebracht. en savonds kun je alles weer bijshminken. maar van mn familie hoor ik weer dat het gewoon NIET mag. hoe zit het met jullie?
ik draag uit voorzorg gwn niets, tot ik het zeker weet
weet iemand het juiste antwoord??
groetjes
Daarom doe ik het ook niet. Wat ik wel doe is 'savonds mijn ogen met kohl opmaken. De volgende dag blijft er altijd wel een beetje in de ogen over. Zorg er wel dat je loedoe gedaan hebt voordat je ogen opmaakt (alleen kohl).
Ik weet niet of je getrouwd bent of niet, maar voor ongetrouwden is make-up verboden tot zij getrouwd zijn en dan is het zo dat je het thuis doet voor je man.
Verder in de ramadan is het niet goed om op te maken, maar Allahoe a3lam
Mag niet !! Het mag zoiezo niet als je niet getrouwd bent dussss![]()
hoi
in de ramadan is make-up niet toe gestaan
denk bijvoorbeeld aan lippenstift als je het op je lippen hebt
dan ga je wel eens met je tong er over heen nou dan heb je een smaak je te pakken dus dan ook gegetengroetjes van ook dat nog
Bladwijzers