Oorspronkelijk geplaatst door
moslim2008
Moet Nederland een islamitische feestdag krijgen?
http://weeswaakzaam.punt.nl/?id=4384...&tbl_archief=& Marcel zegt: Nee dat gaan we niet doen.
Een islamitische feesdag in Nederland…..het moet niet gekker worden hier, na al die moskee’s vind ik het nu wel genoeg. Nog even en we zijn straks zelf een islamitisch land.
Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn met zo’n dikke plank voor de kop. We worden gewoon lanngzaam maar zeker een islamitische staat door al die inleveringen en toezeggingen
JvBijsterveld zegt: Islamitische gewoontes zijn gericht op intimidatie. Daarom kun je ze niet toelaten in een vrije samenleving.
Piet Legers zegt: Het antwoord is nee. Ik vind de argumentatie voor het vastleggen van een islamitische feestdag dom. Krijgen we dan straks ook allerlei andere “feestdagen”, bv ayatollahdag. Er kunnen juist katholieke feestdagen worden afgeschaft. De politieke correctheid van Huizinga is stuitend en heeft alleen een averechts effect. Heel veel Nederlanders zijn niet meer geinteresseerd in religie en zeker niet in de middeleeuwse Islam. Maakt dat ons slechte mensen? Bepaalt Huizinga wat goed is voor mij? Ik dacht het niet niet.
rosemary aronius zegt: vind niet dat er een suikerfeestdag moet komen.
elke moslim kan zelf vieren wat hij/zij vindt
via vrije dagen.
men kan als men naar een ander land gaat (niet moslim
land) niet verwachten dat die regering 100% gelijk is
aan het vaderland, er zal wat water bij de wijn gedaan moeten worden.
zijn overigens onze banen, uitkeringen, ziekenzorg
etc. wel genoeg?
Agonie Muis zegt: Ja, 11 september is een mooie dag daarvoor.
************************************************** ************************************************** ****************
Aangezien het suikerfeest nadert, vraag ik mij weer 1 ding af als moslim.
Zullen de moslims en met name de marokkanen weer zoals vanouds de hollanders overladen met gratis koekjes en maaltijden?
De reden dat ik mij dit afvraag is terug te voeren tot de hetze van de afgelopen jaren, waarbij constant is verteld: integreer en als het puntje bij paaltje komt, “je moet oprotten”, “paspoort inlevern”, “Mohammed is een pedofiel” en ga zo maar door.
Ik kan mij herinneren dat mijn moeder en tantes jaren geleden urenlang, aan het bakken en koken waren en de lekkerste hapjes maakten.
Altijd werden de collega’s op het werk en op school en de buren getrakterd op uitbundige lekkernijen en vraten de hollanders zich vol met onze hapjes.
Ja het was altijd hetzelfde na afloop: “
Oh wat lekker” of “
mmm mag ik nog wat?” of “
jeetje lekker hoor mevr.”
Ja inderdaad heel lekker en een paar jaar later viel het masker af en werd je door diezelfde mensen met de nek aangekeken.
Jep ik en velen met mij hebben besloten om niet de koefar maar de gelovigen in de moskee met suikerfeest extra in het zonnetje te zetten.
Wij hebben allen besloten om voortaan alleen de moskee nog te voorzien van lekkernijen en daarom gaat er dit jaar een hele grote schaal met koekjes naar de moskee.
Dat zijn de mensen die volgens de islam “goed” gelovigen zijn en het verdienen om de suikerfeest mee te vieren.
Wie van jullie is weleens door een Nederlander uigenodigd thuis te komen eten? Wie van jullie is de laatste jaren niet met de nek aangekeken? Wie van jullie is van plan dit jaar, niet de medemoslim maar een Hollander te verwennen? En wat doen jijjullie ?
Bladwijzers