Ik ben marokkaans en lesbisch en krijg veel druk vanuit mijn familie om te trouwen. Ik zou het fijn vinden om lotgenoten te vinden waarmee ik hierover kan praten of iemand die me kan helpen waar ik naartoe moet met mijn probleem.

hoe weet je dat je lesbienne bent?
Met je beste vriendin(nen), familie(zus) of misschien wel Riagg?
Als praten om te overtuigen niet helpt dan moet je waarschijnlijk je ouderlijk huis maar verlaten en een zelfstandig leven gaan leiden.

Vraag ze naar de onderbouwing achter die druk die ze uitoefenen. Verwijzen ze naar de Koran dan weet je dat het slecht is onderbouwd...
Hij hield zichzelf voor een gek,
en werd gek van die gedachte.
Want wie hield hij voor de gek,
als hij al met zichzelf lachte?

hoe weet je dat je lesbienne bent?
Met je beste vriendin(nen), familie(zus) of misschien wel Riagg?
Als praten om te overtuigen niet helpt dan moet je waarschijnlijk je ouderlijk huis maar verlaten en een zelfstandig leven gaan leiden.
Hoe weet dat je hetero bent. en uitgehuwelijkt wordt aan de eerste de beste minkukel,samen met die gewelddadige kut schoonmoeder.
Hierdoor kan je wel lesbisch worden, met hun doekje voor het bloeden senario.
Geweldig huwelijkfeest, en je voelt je dood ongelukkig.
Maar even serieus.
Lesbisch is ook homoseksueel. Dus dan kan ze ter rade gaan bij het COC.
Ik denk dat deze organisatie je kan helpen, ik bedoel jou dus niet, omdat je zelf al gefrustreerd bent, en dat lieve meisje het huis uit wilt knallen.
Op jezelf wonen, zelfstandig zijn.
Iedereen dient zelfstandig te kunnen zijn, en haar eigen boontjes te gaan doppen.
Maar die vooroordelen, komen mijn neusgaten wel uit.
Ik ben gewoon gvd hetero. Maar ik snap die mensen die seksuele voorkeur hebben, omdat ze dat daadwerkelijk dus aanvoelen.
Ik heb ook een lesbische dokter, waar ook Turkse dames komen, die ooit mannelijke huisarts dus hebben gehad.
Maar vrouwen voelen beter aan bij onderzoeken. Nou?
Maakt mij ook niks uit hoor?
Mannen die gestudeert hebben voor huisarts heb ik ook geen moeite mee.
En voor huisartsen die lesbisch zijn ook niet.
Al dat gezeik over hoe je bent en voelt en seksuele voorkeur.
Er zijn inderdaad ook dokters die hetero zijn die zich vergrijpen aan patienten.
Ziek dus.
Ooit ging mijn vriendin die toen in Adam woonde naar de huisarts, hij was Arabisch.
En ja hoor?
Niet te vertrouwen dus.
Het is maar hoe je opgevoedt bent.
Wie je bent.
Hoe je ouders zijn.
Gewoon liefde geven.
Je wordt heus niet geboren hoe je moet zijn, maar hoe je wilt worden, en wilt zijn.
Dramatiek dus!
Zelfstandig moet je wel zijn, en je eigen boontjes doppen, met goede familie om je heen.
Daar gaat het om.
Vooroordelen zijn oeverloos wel te koop toch!
Maar je zelf ontplooien homaar.
Dan is je vrijwillige keuze dus ver te zoeken, ook als je zelfstandig wilt zijn, en ook nog seksuele voorkeur anders kan zijn dan bij je vrienden en vriendinnen.
Dus?
Schamen omdat je bent wie je bent?

Give me a break please...

Bestaat dat echt? Marokkaans en homoseksueel? Hahaha
Ya Allah, waar gaat de wereld heen...

Bladwijzers