Ik ben er echt uit. Jij bent gestoord.
zekerweten. gestoord. en jij ongestoord iemand gestoord noemen. Ik ben mijn gedicht niet. Mijn hersenen doen zo,jou hersenen werken nog dommer dan ik had verwacht.
nou jij weer......

Waarom moet je die jongen nou zo nodig terug? Ik ben maar een botte Kaaskop met geen enkel inzicht in de Marrokaanse gewoontes enzo, maar na wat jij hebt beschreven lijkt het mij een uitermate onprettige jongeman en ben je er op een relatief elegante manier vanaf gekomen. Wees blij en zoek een vent die meer om jou dan om zijn mannelijke trots geeft.

omg wat een verhaal k sou hem gwn agter mijn rug laten k bedoel hy is togh begonnen jy was ziek en hy sow droog -.- en jou nog verwijderen waar slaat het op. je bnt het nie waard er zijn skkr betere k snap dt ie je kapot heeft gemaakt maar jah
zoals een oude oom van my zei :gebruik je hoofd maar volg je hart![]()

Als je slechte relatie hebt, moet je erover kunnen schrijven, omdat je het bevrijdt.
Maak vooral een briefje wat je nu wel wilt en juist niet wilt.
Later scheur je het briefje kapot.
Luisteren naar anderen die het nieteens begrijpen.
Luister naar jezelf.
Liefde maakt blind. Of is juist verwoestend in je eigen gave dat weer mens heet.
Ik wacht niet meer op jou.
Laat mij slapen.
Wat kan mij het schelen wat je doet.
Laat mij slapen.
Alles wat je zegt
pleur je neer
en dat doet pijn.
Het is niet jou
maar altijd die ander
die ander ben jezelf.
Hoe kan ik door die deur
samen met jou
nog aanvangen.
Je bent die deur
met die bord voor je kop.
Je sukkelt en redeneert
manipuleert
en vooral
zo zielig
Man.
Je eigen zelfpatroon
is volledig naar de klote
laten we hope
dat je
ons
met rust laat.
Laat mij slapen
en wakker worden
in mijn eigen kussen.
Nie de jouwe
die mij volstopt
met
wantrouwen
schaamte
oud vuil
stomme trut
domme heks
zie je....
Het zijn jou woorden
niet de mijne.
Laat mij slapen
in mijn kussen
en ondertussen
denk ik
VAL MAAR DOOD!

Manipulatieve rotzakken sommigen. Ze zijn gewoon blind en trots! Ontlenen hun eigenwaarde, die ze overigens zelf niet hebben, door jou als vrouw te denigreren. Ik haat mannen (sommigen)!! Het is altid maar de schuld van de vrouw, de ander. Slachtoffertje zijn is hun devies!

Bladwijzers