Hmm is die man die kutmarrokaan die achter me aan moest komen ofzo die nu als boeteschuld heeft dat in marokko alle japanse vechtfilms verboden moeten worden?![]()
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Probeer het eens van de andere kant te bekijken.
Uiteraard was het een fout om te liegen dat je een ander had.
Hij had echter ook eerst contact terug met jou kunnen leggen voordat hij dit doorvertelde aan zijn familie.
Misschien moet je blij zijn dat het nu gebeurt en niet als je al getrouwd bent. Wie weet hoe hij je dan had behandeld.
Er komt echt wel weer een andere, betere man.
Een volk dat voor tirannen zwicht ...
zal meer dan lijf en goed verliezen:
dan dooft het licht...
Hendrik Mattheus van Randwijk

aan de ene kant mee akkoord, aan de andere kant.. mss is hij ook wel erg gekwetst. In zijn plaats zou ik dood gaan van die woorden. Als dame smelt ik weer gelijk als hij sorry gaat zeggen , vooral als ie veel moeite doet. Maar mannen zijn eenmaal wat harder.. ik weet niet.. sbar zou ik zeggen.. en veeeel doua doen. Als hij je ware is, komt ie zoiezo terug. Zoniet.. don't care.. je verdient beter!

Dit gaat echt helemaal nergens over. Als je te aardig bent en iets niet wil aandoen wat ze jou tig keer tevoren gaan lopen aandoen al verdien je, een interview op tv ofzo? Zucht.
Als je mij kapot gaat maken omdat ik iets niet kapot heb gemaakt op de manier die domme mensen blijkbaar nodig hebben/hadden ga je maar de wereld verbeteren tot die mensen beetje op mijn niveau zitten. Voor minder doe ik niks. Wat een drama zeg. Teringzooi.![]()

Probeer het eens van de andere kant te bekijken.
Uiteraard was het een fout om te liegen dat je een ander had.
Hij had echter ook eerst contact terug met jou kunnen leggen voordat hij dit doorvertelde aan zijn familie.
Misschien moet je blij zijn dat het nu gebeurt en niet als je al getrouwd bent. Wie weet hoe hij je dan had behandeld.
Er komt echt wel weer een andere, betere man.
Dit zegt Super Ick!
Super ick heeft gelijk, ooit zal hij komen, die man van je dromen.
Of anders ook maar niet, het is maar hoe jezelf het ziet.
Nooit eenzaam
in je eigen zelf,
Je eigen planning
je eigen doen en laten
je doekoe
rekeningen
alles
is
betaald.
Leven is lieve zoete Gerritje niet.
Wachten op mannen die niet
bruikbaar
hanteerbaar
zoals
verwoestbaar
kunnen en
mogen zijn.
Loosers....
wachtende smachtende mannen
zonder hart.
Zoeken dierbare prooi
elke keer mar weer
Moeder
is
die schatkist
in wonderen
terwijl
die wonderen
van
Moeder
het
beeld
van
Paradijs
slechts
voorbeelden
zijn
in
niks
ick.
Super ick je zegt hetzelg, ooit!
Ooit zal de waarheid zijn
waarheid
naar zelf kennis
bevrijdt
van stam.
Meisje wordt vrouw
en vrouw wordt
mens.
Zelfvertrouwen
geld
liefde
hartstocht
alles
is mogelijk
als je
vrij
bent!
en dan nog het goede doen...
Inscha Allah!!!!
fijne kerst! (ramadan) moubarek!
ik hou van iedereen
ass holls.....
Hawa.

Best Maisa,
Zijn fout is dat hij naar jouw mening niet heeft gereageert zoals jij gehoopt had en verwacht van een partner nadat jij hem vertelde dat je hoge bloeddruk had.
Ik zou ook van mijn verwachten dat hij mij even opbelt en vraagt hoe hoe het gaat en of hij wat voor me kan doen. Hij hoeft mijn hand niet vast te houden maar zou inderdaad meer willen dan een simpele sms met "Beterschap".
Je had hem na deze sms even de tijd moeten geven, gewoon even aankijken of hij je meer smst/belt of opzoekt. Doet hij dat niet (zoals bij jou het geval was) dan kun je beter met hem afspreken en hem gewoon eerlijk zeggen dat het je enigzins pijn heeft gedaan dat hij geen verdere interesse in je getoont heeft.
Het zou zo maar kunnen dat hij heel veel aan zijn hoofd had... Misschien heeft hij het e.e.a. besproken met familie/vrienden en heeft hij in een domme opwelling jou verwijderd uit zijn FB-vriendenlijst..
Maar wat jij hebt gedaan was ERG fout! De sleutel van een goed en gezond relatie is goede communicatie en vertrouwen in elkaar hebben.. Het was je verloofde..jullie zouden gaan trouwen..hij was geen tijdelijke vriendje. Ik kies hier geen partij, jullie zijn beiden fout. Het had niet zo ver hoeven te komen als je simpelweg als volwassen geliefden met elkaar hadden gepraat.
Ik voel jouw wanhoop maar laat het gaan. Al zou hij je terug nemen, het zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen. En daarbij komt ook nog eens dat zijn familie al een verhaal over jou heeft klaar staan. Ik weet dat het jou om hem gaat..maar weet dat als je met hem trouwt, je ook zijn familie erbij krijgt..
Steek je energie ergens anders in, want dat zal hij ook doen (wellicht doet hij dat al!!).
Men hoort niet zolang achter een ander aan te gaan.. Gun het tijd en de tijd zal je leren ermee om te gaan.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt..maar hoop dat het jou op watvoor manier dan ook een klein beetje helpt om hem te vergeten en een nieuw leven in te blazen.

precies!
en hoe moeilijk het ook is get over him, ik weet het
het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar iedereen maakt dit weleens mee
liefdesverdriet en vergeet niet! er is altijd een reden waarom hij je toekomst niet heeft gehaald.. probeer positief denken Allah heeft de partner aal voor je voorgeschreven met wie jij gelukkig gaat worden!
hij is het echt niet waard houd je zelfrespect en je eer!
zoals hij het doet toch?!
en wonden helen met de tijd!

irritand mens je neemt die hele topic in beslag met je onzin!
jij kraampt waanzin uit. Je legt niks uit. Jou frustratie is niet de mijne of de jouwe.
Geen humor, of what ever may be!
Maar ach....
Leven duurt maar even, doe het goede, veroordeel niet,
Lekker makkelijk iemand laten merken dat iemand totaal gestoord moet zijn, staat in geloof van die mensen die niemand geloven alleen hun eigen stam geloven totdat daar ook het ongeloof toeslaat,omdat ze niet beter kennen.
Hoe kan je mensen begrijpen, als je je zelf nieteens begrijpt.
Dan is het alleen maar gemakkelijk om iemand naar de duivel te sturen, terwijl,jezelf duivelse patronen in je hersenhelft hebt liggen sudderen.
Heerlijk om mij te doen straffen, lekker makkelijk.
Beter om je wapen in mijn hersenhelft te pleuren, ben je er gelijk van af toch.
Hersenen zijn erom te denken en te weten, en dat je mededogen kent.
Weten wat mensen nodig hebben in liefde en geborgenheid.
Straf mij maar....
Kom toch wel uit in beter leven.
Dus schiet mij maar af!
Stomme Trut!![]()

Bladwijzers