je moet wel je hand in eigen boezem steken vind ik. je gaat een langdurige relatie met hem aan, en maakt het vervolgens op een idiote manier uit via sms. hij vertelt zijn moeder dat het uit is, en vervolgens ga je hem smeken om jouw terug te nemen. dat is het risico van relaties etc. gedraag je je tegen beter weten in tegen de regels van islam, dan wordt dat tegen je gebruikt. hij hoeft niet meer, gaat weer op zoek naar nieuw slachtoffer voor zijn hypotheek. jij moet verder chica. wis zijn nr.

omg heb je die sms echt gestuurd, dat is zo stom. Magoed good riddance van die lullo die niet eens kon schelen dat je ziek was!!!! Was je mekteb niet, life goes on.

niemand en ook niemand
kan gevoelens onder woorden brengen
laatstaan in daadkracht die liefde
die spiritualiteit
die bevrijdende geest
die j laat en laat
en weer gaat\en komt
en altijd
zo met ekaar.
zo eigen en ook weernit
men ket elkanders liefde\men kent
enlkanders\drift\individu
zo kwetsbaar
zo intiem
zo wezenloos mtelkander verbonden
in die
ene vrijheid
die nooit kwetsbaar kan zjn
omdat je samen
bent
zoals een plus een is twee
maar ook weerniet
zo kwetsbaar
zo mens
liefde
en haat
lachen en
al die
huili huili
achwat
we zijn mens
woest
driftig
vlijtig
als
vijg
in die honing
zoals de zon
opkomt\in
oranje schijnsel
war je wangen
blozen
waar
jij
zoals ik ben
in eenzaamheid
koestering
die kostering
maar ach
individuen
altijd maar die dialoog
altjd
maar
praten
lachen
huilen
zie dan die
Zonneschijn
niet schijnheiligen!!!
weg met die hypocrieten
die
onverwerkte lach
in patroon
schijten op di anderen
maen af in woorden
maken mensen af
adolesenten
mensen die groeien
uit de puberteit
worden behange
met
hypocriete woorden
zo nazi is
weg met die rotte rampdebielen!!
![]()

sorry maar wat ben jij een stalker zeg.
die kerel heeft misschien zoveel vreselijke ziektes gezien dat een verhoogde bloeddruk niet indrukwekkend is voor hem en dat hij die dagen niet reageerde, je weet niet wat de omstandigheden voor hem op dat moment waren. maar dat jij gelijk zo een sms over die hypotheek erachteraan stuurt vind ik gewoon dom en nergens op slaan! uit woede verwijderd hij je uit zn FB so what, niet lullig bedoeld maar ik had wel meer gedaan. maar dat jij gelijk zo een sms erachteraan stuurt is wel erg stom, maar dat hij er zo heftig op reageert denk ik dat hij jou eigenlijk al veel langer zat was en dit de laatste druppels waren die de emmer deden overlopen. Je hebt vaak genoeg gebeld, gesmst je moet het echt laten rusten, want hoe verder je gaat hoe irritanter je wordt.
geef het een plekje en ga door met je leven. als jullie voor elkaar bestemd zijn komen jullie bij elkaar zo niet dan ontmoet je vast en zeker je echte mektab.
en een tip voor jou, hou op met dat dramaqueen gedrag en zoek iemand met erg veel engelengeduld of iemand die daar van houdt.
sorry als ik je heb beledigd ofzo maar dat was niet de bedoeling

HIj is je niet waard, en er zijn genoeg visjes in de zee die 10x beter zijn![]()
Aah, sterkte

OMG. Wat een klootzak. Kijk hoe hij je behandelt. Waarom ben jij zo lief? Vergeet hem. Alsjeblieft.

Subhana allah!
Zoiets heb ik ook meegemaakt maar gelukkig ben ik nooit verloofd.
Ik had een realtie van 4 en een half jaar, de eerste drie jaar waren geweldig, leuk, perfect! maar daarna kwam de realiteit.
hij zei:
"Schat, ik heb problemen met mijn broer. ik heb zijn auto in Marokko gereden en dieven hebben de auto meegenomen en geld zat in de achterbak, kan je mij helpen om het geld terug te geven?'
Ik dacht, tja na 3 jaar een relatie met hem te hebben is niet erg om hem uit de shit te helpen. Maar op den duur kreeg ik vaker zulke vragen, heb je? heb je? ik werd er gek van en ik vond de relatie niets meer aan maar toch ging door ander half jaar met hem. Maar de hoop dat hij dat zou verleren kwam maar niet.
Meid, ga lekker aan je toekomst werken. ga niet achter hem aan want jij bent een parel en hij een domme ezel.

apart dat wanneer je heel ziek bent, dat je dan met een smsje gaat reageren. en je verloofde ook een smsje terugstuurt. apart.
maar dat zullen anderen vast ook wel gezegd hebben.
zull
Bladwijzers