Hi girls,
Ik kan hier niet veel onderwerpen vinden over ontharen. Misschien weet ik niet precies hoe moet ik zoeken.
Ik wil graag jullie hulp hier in. Het gaat namelijk over methoden van ontharen. Ik lees online veel over laser en ipl. Bvb hier op allesoverontharen.nl en veel andere sites zeggen ze dat toch laser beter is dan ipl. Is het zo?Er is zoveel informatie hierover en toch weet ik niet precies welke methode veiliger is om mijn benen te ontharen.
Ik zou heel erg waarderen als jullie jullie ervaringen en adviesen kunnen met mij delen zodat ik een beetje een idee krijg voor wat ga ik kiezen.
Heel erg bedankt,
sca![]()

Ja het is ook zo dat laser beter is dan IPL. IPL is ook goedkoper maar haren zullen terugkomen terwijl laser is best een dure grap (ik betaalde per behanding € 105) en haren blijven ook altijd weg of ze komen heel erg dun terug.
Als ik jou was zou ik zeker voor laser gaan en informeer bij je ziekteverzekeraar hoeveel ze vergoeden. Je moet wel een verwijsbrief bij de huisarts halen als je ergens op je gezicht wilt laten laseren.
Succes

Bedankt voor je reactie. Ik denkt dat je gelijk hebt. Laser vind ik beter van alles dat ik online lees. Ik heb een vrindien die met IPL was behandeld en zij zegt dat het werkte niet.
Ik ga verder stapjes nemen om te zien waar ik naartoe ga voor een intake gesprek. Ideen? Adviesen?
Erg bedankt
Bladwijzers