A Salamoe 3alaikoum wa Rahmatu Allahi wa Barakatuh,

Hoop dat jullie in goede gezondheid en imaan verkeren.
Vanaf volgende week zal er ruimte vrij komen in mijn woning. Zie hieronder voor meer details.

Ik zou graag geholpen willen worden bij het vinden van een zuster die opzoek is naar een kamer of iemand kent die opzoek is.... Mochten jullie iemand kennen of ben jij zelf iemand die in Amsterdam graag wil wonen met een andere zuster, dan stel ik het zeer op prijs als je zelf contact opneemt met mij en of dat jullie haar met mij in contact brengen.

In sha' Allah ontvang ik een reactie op onderstaand vermelde e-mail adres.
Alvast barak Allahu fikoum
*
Waaruit bestaat de woning....
Ik heb een* 2 slaapkamer* appartement met een woonkamer in Amsterdam -West te huur (met* inschrijving, zonder huurtoeslag) voor 1 zuster. Je huurt 1slaapkamer* van 9.27 M2, Woonkamer, Keuken en Badkamer/Toilet, 2 balkons. Het huis is geheel gemeubileerd* Slaapkamer* mag je naar eigen wens inrichten....

Hele appartement heeft lichte laminaat vloer en tegels met ruime lichte woonkamer en slaapkamers. Balkon op het zuiden en het westen.
Keuken is voorzien van alle gemak zoals, wasmachine, keukenservice, koelkast, etc.

Je kunt gratis parkeren voor de woning. Op 5 a 7 min loopafstand vind je de supermarkt,* 8 a 10 min overdekt winkelcentrum,
markt (elke dinsdag). Op loopafstand zijn bussen naar verschillende richtingen. Er is een park in de buurt waar je mooie uitzicht op een groen landschap hebt en je kijkt vanuit de woonkamer naar een open mooi groen veld met planten. Heel rustgevend....

Naar wie ben ik opzoek..
1 nette betrouwbare huurdster(moslima)
Mijn voorkeur gaat uit naar* een Moslima die werkt en of studeert.
De badkamer/toilet, keuken en woonkamer worden samen gedeeld.

Hoop hiermee een duidelijk beeld te hebben gegeven over de woning.

Voor meer info stuur een e-mail naar [email protected]

Jullie zuster in islam

P.S.: gelieve dit bericht door te sturen barak Allahu fiekoum!