Salam oe alaikoem dame,

Allereerst hoop ik dat alles goed gaat met jou en je dierbaren naasten en met jou/ jullie Ramadan.

Het gaat echt snel ik kan mij vorige ramadan nog vers op mijn netvlies herinneren.

Vandaag besloot ik om mezelf hier aan te melden in de hoop een oprechte dame te mogen leren kennen. Deze dame wil ik voor de rest van mijn leven, vol liefde koesteren in sha Allaah.
Niks liever dan mijn deen vervullen en haar gelukkig maken wil ik op dit moment.
Het huwelijk zie ik als een positieve bijdrage voor de rest van mijn leven met haar aan mijn zij.
Mijn doel is om samen ALLAAH subhana oe wa tala te gehoorzamen in daden van aanbidding.
Wat is het leven zonder genieten, want zelfs ons lichaam heeft recht op ontspanning na inspanning. Met mijn lieve vrouwtje wil ik dan van de kleinste dingen kunnen genieten, tot bijv het ondernemen van een mooie reis ergens heel ver op een mooi eiland. Bij trouwen hoort natuurlijk het in sha ALLAAH krijgen van gezonde kinderen. De opvoeding wil ik niet geheel aan de moeder overlaten, maar juist samen voor een gezond leefbaar milieu zorgen. Waarbij de islam centraal staat, want geloof me indien je de islam volgt met een oprecht hart. Dan heb je niks te vrezen is ons beloof en zal het een complete positieve ordening hebben op je leven op elke gebied.

Na 27 jaar oud, te zijn haha het is maar hoe je het ziet de een vind me jong mijn mama al een opa:P . Sta ik nu open voor 1 vrouw waar ik desnoods dag & nacht voor wil werken, zodat zij niks tekort komt en alles heeft wat haar hartje begeert. Ik verwacht van een vrouw, dat ze de waarheid spreekt al zou het mij pijn doen. Met eerlijkheid kom je ver omdat hierdoor vertrouwen word gecreeerd. Met vertrouwen en door vertrouwen kan je op elkaar rekenen en bouwen in zowel voorspoedige tijden als de alhamdoelilaah ''iets'' moeilijkere tijden. Een vrouw die carriere wilt maken en wilt werken voor hetgeen zij heeft gestudeerd, zal ik niet tegenhouden. Het is immers iets waar zij keihard voor heeft gestreden op school. Ik doe er sowieso alles aan om ervoor te zorgen, dat ik alle kosten dek. Dit is een verplichting die bij mij als man rust om ervoor te zorgen dat mijn vrouw gevoed word, gekleed word en vriendelijk respectvol word aangesproken en benadert.

Mijn eigenschappen zijn ( hoor ik vaker van mensen die mij goed kennen zoals familie ):

- Gul en vrijgevig
- Zorgzaam en behulpzaam
- Humoristisch en Spontaan
- Een denker
- Recht door zee en eerlijk in iemands gezicht
- Romantisch ingesteld

Ik kan mij wel hierin vinden en dit typeert mij wel als persoon. Als je als dame al bent getrouwd geweest en je hebt hier ma sha ALLAAH prachtige kids aan overgehouden, dan ben je welkomom te reageren. Ook de vrouwen die nog nooit getrouwd zijn moge zich melden bij mij haha.
Omdat ik zelf 27 jaar ben zoek ik een dame in de leeftijd van 18-35 jaar maximaal. Ik heb bewondering voor 1 dame die niet op haar mondje is gevallen en ook gewoon haar mening durft te uiten. Ze is niet gemaakt om als een pop te fugereren, maar ook om haar stem te mogen laten horen in ALLES. In alles wil ik dat mijn vrouw ook haar mond durft open te trekken!
Samen keihard knokken voor 1 plekje in het paradijs is alleen maar een droom voor mij die moet uitkomen. Samen genieten van 1 mooie toch wel simpele wandeling op het strand, tot aan samen survivalen ergens in de bergen haha! Een avontuurtje samen beleven op een halal wijze TOCHHH .

Ik kan zelfs genieten van samen lekker aan de slag in de keuken! Ik ben bezig met mezelf profileren en ontwikkelen tot een goede ''chef-kok'' haha maar niet heusss:P.

Mijn uiterlijke vertoning is:

1m75 cm, licht getint, nette verzorgde baardje, donker haren in een goed modern kapsel naar achteren toe ( NEE GEEN LANG HAAR HAHA ). Qua kleding, de ene keer zakelijk, dan weer casual en ook weer eens sportief zoals vandaag op de zondag:P. Ik heb licht bruine ogen en heb hmdl geen puistjes of uitslag. Parfum is bevriend met mij dus ik ruik gelukkig altijd goed en lekker. Mensen zeggen vaker je hebt een lieve uitstraling.

Ik werk en hiernaast hou ik van zelf ondernemen, dus dit houdt in van alles inkopen en verkopen en zo een extra inkomen genereren voor mij en mijn gezin in sha ALLAAH.

In sha allaah alvast allemaal een goede ramadan toegewenst, vol geduld, geloof en liefde!

Moge allah subhana oe wa ta'la mijn oprechte oproep laten resulteren in het vinden van 1 vrouw waar ik van mag houden zoals ik hou van mijn dierbare moeder.

Mocht jij je niet aangesproken voelen, wil je dan aub kijken of je iemand hebt in je naaste omgeving. Shoukran en tot spreeks wellicht.