• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Familie vs. Privacy = Familie te streng? geen privacy? wat vind jij? tips

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Familie vs. Privacy = Familie te streng? geen privacy? wat vind jij? tips

Ik wil niet uitgehuwelijkt worden. Ik wil eerst zelf iemand leren kennen en dan bepalen
      of ik een toekomst met hem wil delen.
      Alleen denkt mijn familie er anders over. Ik mag geen relaties aangaan.
      Alles moet dus stiekem gebeuren. Dit zou wellicht voor vele moslima's bekend voorkomen.
      Probleem is: hoe houd je het geheim??
      Ik wordt continu gecontroleerd om mijn gedrag. Ik kan niet in bijzin van familie langdurig
      op mijn mobiel blijven staren en/of typen. Gelijk wordt er gevraagd: met wie praat je?
      Wachtwoord van mobiel is bekend bij mijn familie. Als om mijn mobiel wordt gevraagd,
      kan ik geen nee zeggen, want dat wekt argwaan. Komen ze op whatsapp :O ik wil het niet weten
      ze zullen dan gelijk zien of ik met een jongen praat of niet.
      Ik kan het niet afschermen met een vergrendeling. Wekt ook argwaan en uiteindelijk wordt
      door mijn familie gewoon om toegangscode gevraagd.
      Ben ik opgegroeid in een strenge familie of zijn er meiden die dit ook ervaren?
      en hoe gaan jullie ermee om? tips zou mooi zijn om te horen.
      dank jullie wel.

Would B Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Familie vs. Privacy = Familie te streng? geen privacy? wat vind jij? tips

Dus eigenlijk wil je weten hoe je je ouders en familie voor de gek houd??

zuster Lah yahdiek, je ouders willen alleen het beste voor je. Wees goed voor hun en dankbaar, als er ooit iets gebeurd met je relatie, zijn zij degene die je zullen opvangen.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten