Hallo Allemaal,
Ik studeer aan de TU in Eindhoven. Op dit moment ben ik samen met 3 andere meiden bezig met het restylen van een "lelijke" auto. De bedoeling is de auto een sexy uitstraling te geven, zowel van binnen als van buiten. We richten ons op vrouwen, omdat auto's nog steeds binnen een mannenwereld worden gezien en daar willen we verandering in brengen. De vraag aan jullie is : Wat vind jij sexy aan een auto?
Alvast bedankt.![]()
TU zei je......de vraag die je stelt, deed me er weer aan herinneren waarom ik nooit in Eindhoven ben gaan studeren!!....ALSJEBLIEFT ZEG!!!! wil je alsjeblieft je eigen tijd, en die van anderen niet verdoen, met dit soort belachelijke vragen cq voorstellen!! because everybody knows that it's a MAN'S WORLD OUT THERE, and it's gonna stay that way for a very long time....en jij houdt je lekker feministisch bezig met het re-stylen van je auto in een vrouwenpaleis....
Nou hier heb je dan wat voorstellen van mij:
1) Een spiegeltje aan je linkerkant, zodat je ook achter het stuur je
make-up kan bijwerken...sommige auto's hebben dat al, maar ik
denk dat jouw auto dat nog niet heeft!!
2) Een casettebandje of cd in die de tekst : RECHTS HEEFT
VOORRANG blijft herhalen zolang je achter het stuur zit.
(sorry, kan het niet helpen, ben vorige week aangereden
door een vrouw die het verschil niet wist tussen rechts en
links met als gevolg dat ik mijn lievelingetje nu 2 weken moet
missen..en het leukste was dat ze bleef beweren dat ze voorrang
had..ook nadat de politie langs was geweest)
3) Roze bekleding...dat geeft je zo een GREASE gevoel...THE PINK
LADIES...die voelde zich in de film heel vrouwelijk in het roze.
4) HET MOET ZO MAKKELIJK MOGELIJK, DUS EEN VOORSTEL IS OM EEN
AUTOMAAT TE NEMEN, EN GEEN SCHAKEL....DAT VERHOOGT HET
CONCENTRATIEVERMOGEN IS VIA ONDERZOEK GEBLEKEN...
IK HOOP DAT IK EEN BIJDRAGE HEB KUNNEN LEVEREN AAN JOUW KLEIN PROJECTJE!!!!!![]()
5) Een auto die je instructies geeft tijdens het inparkeren.Geplaatst door Whazzzup
TU zei je......de vraag die je stelt, deed me er weer aan herinneren waarom ik nooit in Eindhoven ben gaan studeren!!....ALSJEBLIEFT ZEG!!!! wil je alsjeblieft je eigen tijd, en die van anderen niet verdoen, met dit soort belachelijke vragen cq voorstellen!! because everybody knows that it's a MAN'S WORLD OUT THERE, and it's gonna stay that way for a very long time....en jij houdt je lekker feministisch bezig met het re-stylen van je auto in een vrouwenpaleis....
Nou hier heb je dan wat voorstellen van mij:
1) Een spiegeltje aan je linkerkant, zodat je ook achter het stuur je
make-up kan bijwerken...sommige auto's hebben dat al, maar ik
denk dat jouw auto dat nog niet heeft!!
2) Een casettebandje of cd in die de tekst : RECHTS HEEFT
VOORRANG blijft herhalen zolang je achter het stuur zit.
(sorry, kan het niet helpen, ben vorige week aangereden
door een vrouw die het verschil niet wist tussen rechts en
links met als gevolg dat ik mijn lievelingetje nu 2 weken moet
missen..en het leukste was dat ze bleef beweren dat ze voorrang
had..ook nadat de politie langs was geweest)
3) Roze bekleding...dat geeft je zo een GREASE gevoel...THE PINK
LADIES...die voelde zich in de film heel vrouwelijk in het roze.
4) HET MOET ZO MAKKELIJK MOGELIJK, DUS EEN VOORSTEL IS OM EEN
AUTOMAAT TE NEMEN, EN GEEN SCHAKEL....DAT VERHOOGT HET
CONCENTRATIEVERMOGEN IS VIA ONDERZOEK GEBLEKEN...
IK HOOP DAT IK EEN BIJDRAGE HEB KUNNEN LEVEREN AAN JOUW KLEIN PROJECTJE!!!!!![]()
6) Een bandje dat blijft herhalen dat zodra je hebt ingehaald je weer naar rechts moet.
7) Zwaailichten die afgaan zodra er een lekker vent voorbij komt lopen.
![]()
ZIE JE NOU WEL....ZO KOMEN WE TOCH TOT EEN CREATIEVE OPLOSSING......IK WIST DAT IK IETS VERGETEN WAS....
![]()

wat vind ik sexy aan een auto?![]()
dan maar veel hout en vergulding.
Noou ja! Jullie zijn wel erg evil hoor, terwijl vrouwen over het algemeen veel rustiger rijden en minder ongelukken veroorzaken dan mannen.
....Habiba, kan je jouw uitspraken ook onderbouwen met feiten.....want ik denk dat je uit je nek aan het praten (netjes van me heh) bent......
![]()
Uhm... dat is gewoon een feit, ik las het een keer in de krant. Maar eh... kun jij dan bewijzen dat vrouwen niet kunnen rijden?
NOU....LEKKER BELANGRIJK!!!!!
Een dildo op de bank zodat je bij het instappen gelijk een "vol" gevoel krijgt. plus je moet de stuur van de auto kunnen pijpen. Verander de versnelling in een dildo.
Bladwijzers