Ik heb al een paar maanden een relatie met een jongen. Ik geef heel veel om hem en ik hoop dat we samen een toekomst hebben. Hij zei een tijd geleden dat hij ook veel om me geeft, maar ik heb het gevoel dat hij onze relatie niet zo serieus neemt als ik. Hij doet zo ongeïnteresseerd vind ik. Misschien is dat omdat we elkaar niet vaak kunnen zien. Als ik met hem afspreek zijn we maar een paar uur samen en we zien elkaar maar om de paar weken. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil er met hem over praten maar ik durf er niet over beginnen. Wat als hij de relatie wil stop zetten? Ik zou er echt kapot van zijn! We zijn nog maar een paar maanden samen maar ik wil hem niet verliezen. Heeft er iemand misschien raad voor mij?

Je zal er toch over moeten beginnen hoe pijnlijk het ook kan zijn. Je kan het wel uitstellen maar dat kan dingen alleen erger maken. Het is tergelijkertijd een mooie test of te zien hoe serieus het is.
Nogmaals, dat gesprek is moeilijk om te beginnen en misschiem pijnlijk voor je. Het kan ook zijn dat hij ook met dit probleem zit en juist opgelucht is dat jij er over begint en dat er niets aan de hand is. Wie weet heeft hij de suiker al klaar staan. Zo niet dan moet je afscheid nemen.
Laat je niet door hem verleiden tot dingen waar je spijt van kan krijgen. Geduld zal worden beloond.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Je hebt gelijk, ik zal er ooit wel eens over moeten beginnen want die onzekerheid doet te veel pijn. Misschien is het beter, dan weet ik tenminste hoe het zit. Misschien maak ik me zorgen om niets en is er helemaal geen probleem en ja misschien is mijn gevoel wel juist en wilt hij me niet meer dan kunnen we er beter me ophouden.Geplaatst door Joesoef
Je zal er toch over moeten beginnen hoe pijnlijk het ook kan zijn. Je kan het wel uitstellen maar dat kan dingen alleen erger maken. Het is tergelijkertijd een mooie test of te zien hoe serieus het is.
Nogmaals, dat gesprek is moeilijk om te beginnen en misschiem pijnlijk voor je. Het kan ook zijn dat hij ook met dit probleem zit en juist opgelucht is dat jij er over begint en dat er niets aan de hand is. Wie weet heeft hij de suiker al klaar staan. Zo niet dan moet je afscheid nemen.
Laat je niet door hem verleiden tot dingen waar je spijt van kan krijgen. Geduld zal worden beloond.
We zijn nu nog maar een paar maanden samen en ik heb nu al zo'n pijn, als we nog langer samen blijven en het wordt dan niets dan is die pijn alleen maar groter. Maar ik weet niet hoe ik over zoiets moet beginnen. Ik kan toch niet zomaar zeggen van ja wil je me nog of hoe zit het? Misschien is er helemaal geen probleem en maak ik me gewoon belachelijk door het te vragen?
Moehiem, bedankt voor je raad Joesoef!
hey lieverd, ik heb ongeveer het zelfde als jou meegemaakt
dus ik begrijp wat je bedoeld.
Grootste fout die je kunt maken is er niet over praten!
wallah, neem het maar van mij aan, praten is het beste middel dat er bestaat.
Je durft niet dat is normaal, maar je moet het proberen
wat je ook kan doen is eerst op papier schrijven wat je precies wilt zeggen.
zeg maar een soort voorbereiding, klinkt dom, maar helpt echt.
je moet gewoon zeggen, wat je denkt en wat je voelt.
niet bang zijn of schamen.
veel succes meid
en als er iets is, je kant het me altijd vragen![]()
Bedankt voor je reactie lieve schat.Geplaatst door Zomaariemand001
hey lieverd, ik heb ongeveer het zelfde als jou meegemaakt
dus ik begrijp wat je bedoeld.
Grootste fout die je kunt maken is er niet over praten!
wallah, neem het maar van mij aan, praten is het beste middel dat er bestaat.
Je durft niet dat is normaal, maar je moet het proberen
wat je ook kan doen is eerst op papier schrijven wat je precies wilt zeggen.
zeg maar een soort voorbereiding, klinkt dom, maar helpt echt.
je moet gewoon zeggen, wat je denkt en wat je voelt.
niet bang zijn of schamen.
veel succes meid
en als er iets is, je kant het me altijd vragen![]()
Ik ga er mee praten want zo kan het echt niet meer verder. Ik hoop alleen dat ik hem niet verlies. Maar ja, we zullen wel zien.
Je zei dat je ongeveer hetzelfde hebt meegemaakt, hoe is het afgelopen?
ik had eerst die domme fout gemaakt om niet te praten maar gewoon per sms uit te maken, ik had me eigen conclusies genomen
dat hij niet serieus was,megebruikte en me playde
al die domme dingen spookte door me hoofd en ik durfde niet te praten
dus maakte ik het uit via sms
ik voelde me er eerste week helemaal SUPER van, maar daarna begon alle ellende ik begon me down te voelen, alleen en schuldgevoelens
later heb ik weer contact met hem gezocht en toen hebben we gepraat
al die tijd zat hij met die vraagtekens waarom ik het uit had gemaakt hi had geen flauw idee, en wat bleek hij gaf wel gewoon om me en hij had echt gevoelens voor me, ik had geluk dat hij me terug wou snapje, maar bij andere had ie me misschien wel gewoon weggeschopt
en nu nu gaan we nog met elkaar en bij alles als ik me kut voel ofzo door hem zeg ik gewoon eerlijk hoe en wat, en hij probeerd dan gewoon te laten merken dat hij wel degelijk om me geeft
snapje, maar echt ik heb ervan geleerd, met praten los je bijnaalles op.
maar in iedergeval niet geschoten is altijd mis he
echt beter praat je met hem,misschien zal het eerst moeizaam gaan en misschien heeft hij er ook moeite mee maar als jullie allebei ECHT willen dan komen jullie er zeker uit
en dat hij het uitmaakt nou dan is ie echt dom en jou niet waard.
doe gewoon wat je hartje zegt en laat je hart het doen
en dan komt alles goed.
probeer vooral niet je best te doen om perfecte relatie te hebben, want wanneer jij het et minst verw8, dan pas gebeuren de mooie dingen
ewa je weet he wil je iets weten of vragen
ik ben er![]()
dikke kus,
zomaar iemand
Ik heb ondertussen met hem gepraat, hij zei dat hij om me geeft en dat ik niet zo negatief moet denken. Ik voel me nu wel beter nu hij dat heeft gezegd, maar ik verwacht ook wel dat hij meer moeite gaat doen voor onze relatie... het lijkt echt alsof het hem niet interesseert. Misschien hebben (sommige) jongens het moeilijker om hun gevoelens te laten zien, ik weet het niet. Maar ik ga het er zeker nog eens over hebben als ik hem zie, hij moet toch wel eens wat meer moeite gaan doen want ik denk dat hij me als vanzelfsprekend beschouwdt. Ik denk soms te veel na, als ik even niets van hem hoor dan gaat er bij mij al een alarm af van hij wil me niet meer of er is iets.Geplaatst door Zomaariemand001
ik had eerst die domme fout gemaakt om niet te praten maar gewoon per sms uit te maken, ik had me eigen conclusies genomen
dat hij niet serieus was,megebruikte en me playde
al die domme dingen spookte door me hoofd en ik durfde niet te praten
dus maakte ik het uit via sms
ik voelde me er eerste week helemaal SUPER van, maar daarna begon alle ellende ik begon me down te voelen, alleen en schuldgevoelens
later heb ik weer contact met hem gezocht en toen hebben we gepraat
al die tijd zat hij met die vraagtekens waarom ik het uit had gemaakt hi had geen flauw idee, en wat bleek hij gaf wel gewoon om me en hij had echt gevoelens voor me, ik had geluk dat hij me terug wou snapje, maar bij andere had ie me misschien wel gewoon weggeschopt
en nu nu gaan we nog met elkaar en bij alles als ik me kut voel ofzo door hem zeg ik gewoon eerlijk hoe en wat, en hij probeerd dan gewoon te laten merken dat hij wel degelijk om me geeft
snapje, maar echt ik heb ervan geleerd, met praten los je bijnaalles op.
maar in iedergeval niet geschoten is altijd mis he
echt beter praat je met hem,misschien zal het eerst moeizaam gaan en misschien heeft hij er ook moeite mee maar als jullie allebei ECHT willen dan komen jullie er zeker uit
en dat hij het uitmaakt nou dan is ie echt dom en jou niet waard.
doe gewoon wat je hartje zegt en laat je hart het doen
en dan komt alles goed.
probeer vooral niet je best te doen om perfecte relatie te hebben, want wanneer jij het et minst verw8, dan pas gebeuren de mooie dingen
ewa je weet he wil je iets weten of vragen
ik ben er![]()
dikke kus,
zomaar iemand
Bedankt voor je raad zomaar iemand!
![]()
hey , wat goed dat je met hem hebt gepraat!
u go girl, dat is de eerste stap
haha wallah wat ik lees bij jou is precies wat ik dus ook heb meen ik serieus.
Als hij niks van zich laat horen dan denk je ook gelijk van hij is je vergeten,hij heeft een ander,hij hoeft je niet meer,hij doet geen moeite voor me,hij gebruikt me etc.
daarom moet je erover praten en wat ik denk is dat hij zeker moeite heeft met over gevoelens praten, dat heeft de mijne ook.
maar weet je als jij ook wat meer opener bent, dan komt hij vanzelf ook los.
En jongen zijn nou eenmaal jongens he als hij een keertje niet belt of terug smst ofzo, het is moeilijk maar probeer je er niet zo veel bezig mee te houden, dat maakt juist je relatie kapot echt meen ik serieus.
Je hebt volkomen gelijk, piekeren over zo'n dingen maakt een relatie kapot. Ik merk dat heel erg want hoe meer ik er over nadenk hoe slechter ik me voel in de relatie. Als ik me met andere dingen bezig hou denk ik er niet aan en zoek ik ook niks achter alles wat hij zegt of doet (of beter, wat hij niet zegt en niet doet). Het komt wel goed Inchallah, gewoon een beetje sbar.
![]()
Hey mensen,
Ik heb ook dezelfde probleem, alleen ik praat er wel over
en hij zegt dan dat ie om me geeft en me helemaal niet
kwijt wil...maar noch laat niks merken!!! Hij doet totaal geen moiete hij
belt me nooit!!!!! Ik moet de initiatoef nemen ik hou van hem
maar dit doet ook pijn!!! please wie kan me helpen? kiss kiss enne alvast bedankt
Bladwijzers