Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen - Pagina 14
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 14/15 EersteEerste ... 4131415 LaatsteLaatste
    Resultaten 131 tot 140 van de 149

    Onderwerp: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

    1. #131
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slinger Bekijk Berichten
      Nou, dat hoop ik dan maar, maar sommigen die maar blijven klagen over de komst van vluchtelingen, asielzoekers en de zogenaamde opkomst van de islam, laten iets anders zien.
      Nou ja, jij stelt dat de halve wereld ons haat. Als miljoenen haters deze kant op komen dan zitten we met een levensgroot probleem.

      Sprak nog dit weekend met iemand werkzaam in de zorg. Ouderen zonder eigen vermogen kunnen geen nieuwe luiers kopen en wassen zelf de incontinentieluiers om ze vervolgens te laten drogen op de verwarming. Is zelfs sprake van een plaskwartiertje. Daar kan ik me enorm over opwinden.

      Als we onze eigen ouderen al geen professionele zorg kunnen aanbieden geeft het geen pas tienduizenden vluchtelingen op te nemen. Op dat punt ben ik het helemaal met Wilders eens.

      Vluchtelingen opnemen die vanwege hun ras, seksuele geaardheid geloof- of politieke overtuiging in eigen land worden vervolgd moet je opnemen. Daar hebben we een VN vluchtelingenverdrag voor. Maar als hele landen leeglopen dan is opvang m.i. geen structurele oplossing.
      Laatst gewijzigd door Ibrah1234; 22-05-16 om 23:54.

    2. #132
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Prachtig hoor.

      Jammer alleen dat het niet toegestaan is er een eigen mening op na te houden. Daar hebben veel broeders een peatpleurishekel aan. Daarom floreert er naast de islam bijna niets meer.
      Geen economie, geen vrije meningsuiting, andersdenkenden moeten op hun tellen passen, etc.

      Het boek is misschien wel heel mooi maar de gelovigen maken er een enorme rotzooi van. Moslims maken antireclame voor de islam.
      Sommige bekeerlingen hebben wel eens gezegd... Ik ben blij dat ik de Islam heb leren kennen voordat ik Moslims heb leren kennen... Sommige Moslims geven namelijk een verkeerd beeld...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    3. #133
      Multi-pluralist Bofko's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Tilburg
      Berichten
      14.459
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      202850

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Sommige bekeerlingen hebben wel eens gezegd... Ik ben blij dat ik de Islam heb leren kennen voordat ik Moslims heb leren kennen... Sommige Moslims geven namelijk een verkeerd beeld...
      Wow. Slechte Moslims!!!! Die bestaan dus ook.

      Je hebt me altijd wijs gemaakt Wizdom dat slechte moslims geen moslims zijn.

      Je hebt goede en slechte mensen , goede en slechte atheisten , goede en slechte joden, maar alleen goede moslims. Want slechte moslims zijn geen moslims. Wat het dan WEL zijn werd nooit verduidelijkt.
      Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld: degenen die willen weten en degenen die willen geloven.

    4. #134
      Kafir Slinger's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2007
      Berichten
      17.887
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      103

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Nou ja, jij stelt dat de halve wereld ons haat. Als miljoenen haters deze kant op komen dan zitten we met een levensgroot probleem.

      Sprak nog dit weekend met iemand werkzaam in de zorg. Ouderen zonder eigen vermogen kunnen geen nieuwe luiers kopen en wassen zelf de incontinentieluiers om ze vervolgens te laten drogen op de verwarming. Is zelfs sprake van een plaskwartiertje. Daar kan ik me enorm over opwinden.

      Als we onze eigen ouderen al geen professionele zorg kunnen aanbieden geeft het geen pas tienduizenden vluchtelingen op te nemen. Op dat punt ben ik het helemaal met Wilders eens.

      Vluchtelingen opnemen die vanwege hun ras, seksuele geaardheid geloof- of politieke overtuiging in eigen land worden vervolgd moet je opnemen. Daar hebben we een VN vluchtelingenverdrag voor. Maar als hele landen leeglopen dan is opvang m.i. geen structurele oplossing.
      Dit soort redeneringen berust op de misvatting dat de problemen van de ene groep worden veroorzaakt door de andere groep. Sommige politici kunnen dat heel handig tegen elkaar uitspelen, al sinds de vorige eeuw.

      Alleen de naïevelingen geloven dat de waarheid in het midden ligt

    5. #135
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Maar als hele landen leeglopen dan is opvang m.i. geen structurele oplossing.
      landen lopen niet leeg. er bestaat geen vluchtelingencrisis in europa. het totaal aantal vluchtelingen in europa is nog minder dan 5% vd europese bevolking. dat is verwaarloosbaar.

      daarby hoef jij je geen zorgen te maken. we betalen turkije om op vluchtelingen te schieten en ze tegen te houden. we betalen het regime in soedan, dat verantwoordelijk was voor de genocide in darfur, om in soedan vluchtelingen tegen te houden. we laten in griekenland en macedonië de politie los op vluchtelingen om hun benen te breken zodat ze niet verder kunnen vluchten. we jagen vluchtelingen op in vluchtelingenkampen en behandelen ze als üntermenschen.

      je kan met een gerust hart slapen. onze regeringsleiders doen zaken met de ergste soort criminelen om er voor te zorgen dat vluchtelingen geen kans krygen gebruik te maken van hun mensenrechten.

    6. #136
      Kafir Slinger's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2007
      Berichten
      17.887
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      103

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      landen lopen niet leeg. er bestaat geen vluchtelingencrisis in europa. het totaal aantal vluchtelingen in europa is nog minder dan 5% vd europese bevolking. dat is verwaarloosbaar.

      daarby hoef jij je geen zorgen te maken. we betalen turkije om op vluchtelingen te schieten en ze tegen te houden. we betalen het regime in soedan, dat verantwoordelijk was voor de genocide in darfur, om in soedan vluchtelingen tegen te houden. we laten in griekenland en macedonië de politie los op vluchtelingen om hun benen te breken zodat ze niet verder kunnen vluchten. we jagen vluchtelingen op in vluchtelingenkampen en behandelen ze als üntermenschen.

      je kan met een gerust hart slapen. onze regeringsleiders doen zaken met de ergste soort criminelen om er voor te zorgen dat vluchtelingen geen kans krygen gebruik te maken van hun mensenrechten.
      Ik ben bang dat dit waar is.

    7. #137
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      landen lopen niet leeg. er bestaat geen vluchtelingencrisis in europa. het totaal aantal vluchtelingen in europa is nog minder dan 5% vd europese bevolking. dat is verwaarloosbaar.

      daarby hoef jij je geen zorgen te maken. we betalen turkije om op vluchtelingen te schieten en ze tegen te houden. we betalen het regime in soedan, dat verantwoordelijk was voor de genocide in darfur, om in soedan vluchtelingen tegen te houden. we laten in griekenland en macedonië de politie los op vluchtelingen om hun benen te breken zodat ze niet verder kunnen vluchten. we jagen vluchtelingen op in vluchtelingenkampen en behandelen ze als üntermenschen.

      je kan met een gerust hart slapen. onze regeringsleiders doen zaken met de ergste soort criminelen om er voor te zorgen dat vluchtelingen geen kans krygen gebruik te maken van hun mensenrechten.
      De wereld zit vol met onrecht en dat zal altijd zo blijven.

      Wij doen zaken met Duitsers. Die hebben nog niet zo lang geleden ons hele land in puin gegooid. Wat zeg ik??? De halve wereld in de fik gezet!

      Enkele decennia geleden had Nederland nog de gedachte om met regimes die de mensenrechten niet respecteerden geen zaken te doen. Langzamerhand kwamen we er achter dat isoleren bijna nooit zin heeft omdat de top het toch wel goed blijft houden en omdat wij weinig bereiken als klein landje alleen. Er is nu concensus over een andere methode. Banden behouden, dus ook zaken doen en misstanden proberen langzamerhand te verbeteren door er op te blijven wijzen. Dat werpt meer vruchten af. Iemand die tot paria verklaard is is ook niet genegen zijn oren naar je te laten hangen.

      Feitelijk klopt je reactie wel maar realistisch is het niet.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    8. #138
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Ik wil nog wel even in herinnering brengen dat Libanon met 4 miljoen inwoners 1,5 miljoen Syrische vluchtelingen opvangt (plus 0,5 miljoen Palestijnse vluchtelingen).

      Het land is, wonderbaarlijk genoeg, nog niet uit elkaar gevallen of in een totale burgeroorlog verwikkeld. Een wonder.

      In Nederland wordt gekrijst over 50.000 mensen, alsof het er 8,5 miljoen zijn. 'We kunnen het niet betalen'.

      Hoe moet Libanon dat dan betalen? Is het schatrijk, een oliestaatje? Nee.

      Waarom moet Libanon dat doen? Omdat het toevallig ligt waar het ligt?
      viejo pendejo se extravia

    9. #139
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Volgend de site van de Europese Unie, is het aantaal inwoners in de EU bijna 508,5 miljoen.

      EUROPA - Wonen in de EU

      Zelfs al zou dat getal met 2.5 miljoen vluchtelingen worden vermeerderd, dan nog kan dat financieel geen gewichtig probleem veroorzaken.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    10. #140
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Wetenschappers: Atheïsme over hoogtepunt heen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Waarom moet Libanon dat doen? Omdat het toevallig ligt waar het ligt?
      Het zelfde geldt voor Jordanië.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •