• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 37/37 EersteEerste ... 273637
    Resultaten 361 tot 369 van de 369

Onderwerp: Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden

Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Leeftijd
      58
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65855

Standaard Re: Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Precies! Maar dat kunnen sommige prikkers hier niet zien, omdat ze verblind zijn door onderbuikgevoelens mede dankzij het valse beeld wat in stand is gehouden na het incident Verdonk. Het heeft niets met schofferen te maken.
      Toendertijd was er ook geen Internet of ander medium en alles verliep geruisloos door de jaren heen. Nu komt er alleen maar prompt commentaar. Men moet totaal geen ophef maken over dit onderwerp en zie over 10 jaar is het vrij normaal dat bepaalde afstammelingen geen handen meer willen schudden.

Trouwens wat bedoel je met het incident van Verdonk, bedoel je dat incident met die provocateur, met die baard en die jurk aan, die zich advocaat noemt en vrouwen helemaal geen hand wilt geven. En die boos werd dat ie niet aangenomen voor een functie waar handen schudden eigenlijk normaal was, bedoel je die provocateur.
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevieK Bekijk Berichten
      Trouwens wat bedoel je met het incident van Verdonk, bedoel je dat incident met die provocateur, met die baard en die jurk aan, die zich advocaat noemt en vrouwen helemaal geen hand wilt geven. En die boos werd dat ie niet aangenomen voor een functie waar handen schudden eigenlijk normaal was, bedoel je die provocateur.
      Je bedoelt Enait. Die wilde niet opstaan voor de rechter en een vrouw geen hand schudden. Die man heeft permanent een onvriendelijk blik. Als ie spreekt is hij altijd pissig lijkt het. Nou ja hij heeft een mooi beroep om te klagen en boos te worden. Onder ede dingen verzwijgen, bagatelliseren, halve waarheden spreken, ronduit liegen en soms ware feiten aandragen.

.
      de wereld is één, maar de grote diversiteit van normen en waarden verdeelt de wereld in hokjes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248322

Die Enait is allang ontslagen volgens mij. Salafisme islam zijn ze in Marokko ook niet blij mee.
      Hier in Nederland mag dus alles.. Volgens de sharia-wet gaan trouwen met vier vrouwen hier in Nederland.
      Dit gebeurd wel in een moskee. Door imam. Maar dit is allemaal anoniem. Geen haan kraait hier naar.
      Hoeveel moskeeen zijn hier wel niet in Nederland. Genoeg. En ook nog in die verschillende stromingen.
      Dit wordt allemaal gedoogd in het artikel 1 van de wet: vrijheid van godsdienst.
      Zoals juf Saartje te keer gaat slaat nergens op. En zij is van afkomst ook nog van Nederlandse origine en van haar geloof Protestant. Zij omarmt dus islam. In die sekte salafistisch. Is vorm aan Koran (en hadith) als absolute leer los van andere menselijke interpretaties. Interpretatie had er niets mee te maken,omdat alles wat iemand over de islam diende te weten zwart op wit te vinden was in het boek. (Koran) volgens Ibn Taymiyah.)
      Dit geloof volgens hem de zuivere leer vanaf profeet Mohammed.
      Als je hier dus niet in gelooft ben je dus die hypocriet!!!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2

Precies! Maar dat kunnen sommige prikkers hier niet zien, omdat ze verblind zijn door onderbuikgevoelens mede dankzij het valse beeld wat in stand is gehouden na het incident Verdonk. Het heeft niets met schofferen te maken.
      ja ze hebben het maar druk met hun islamofobie. was je geen moslim geweest dan zou hier niemand struikelen over je standpunten.

Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Allereerst zijn de meeste moslims en joden hier geboren, #bornhere. Ten tweede bepaal ik als Nederlandse zélf wel wat mijn cultuur is in mijn eigen land.

Die was altijd respect hebben voor andere denkbeelden, standpunten en levensbeschouwingen. Die was niet een dwingelandij cultuur invoeren en in een totalitaire staat leven waarbij de staat zich gaat bemoeien hoe mensen elkaar begroeten.

What's next? Gaat de 2e kamer vragen stellen wat er bij jou op tafel staat te dampen?
      Wil je nou gaan beweren dat islam gelijk staat aan respect m.b.t. andere denkbeelden? Infidels moeten dood! Staat in de koran en de koran is een heilig boek en dat spreek je niet tegen. The Quran's Verses of Violence

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745189

Thumbs up Re: m.p.n.h.s.

.
      Olive is een pedant vrouwtje

In deze topic verdedig ik op-een-toon-alsof-ik-iets-bijzonders-te-melden-heb wat evident is:

Over zaken die mensen gezamenlijk aangaan beslissen zij gezamenlijk.

Nogal wiedes.

De vraag wordt dan, wat mensen redelijkerwijs dienen te beslissen, wat zij redelijkerwijs van elkaar dienen te aanvaarden en van elkaar mogen verwachten, redelijkerwijs dienen af te spreken enz.

Een manier om daar over na te denken is met concrete voorbeelden.

Mn volgende post zal over een concreet voorbeeld gaan (...).
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360616

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [email protected] Bekijk Berichten
      Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden-received_1087416208002361-jpg

Je moet de mannen de kost geven die hun niet wassen na het plassen. Ik zie ze in horecagelegenheden vaak zo weglopen.
      5 minuten komen later komen ze een bekende tegen en die krijgt een hand.
      Plus dat ze de sporen nalaten op de deurknop.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten

Je moet de mannen de kost geven die hun niet wassen na het plassen. Ik zie ze in horecagelegenheden vaak zo weglopen.
      5 minuten komen later komen ze een bekende tegen en die krijgt een hand.
      Plus dat ze de sporen nalaten op de deurknop.
      Jaja...Dat is uiteraard de reden! Niet de onderdanigheid en onderdrukking van de vrouw.....
      Er zat een gat in dit plastic zakje
      https://images3.persgroep.net/rcs/UuXPRIA9fTkNDkodpPTLrTNymw4/diocontent/71793487/_crop/0/51/1580/893/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0. 9

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten