Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden - Pagina 22
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 22/37 EersteEerste ... 1221222332 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 211 tot 220 van de 364

    Onderwerp: Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden

    1. #211
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden

      Lieve juffrouw Saartje.
      Maakt je nou niet zo druk.
      Ga shoppen en in de keuken staan.
      Wees lief en rechtvaardig.
      Ga niet in op oetlullen.
      Blijf jezelf.
      Geen handen schudden make my love.

      Er zijn genoeg slachtoffers die kunnen nooit meer handen schudden.
      genoeg aan slachtoffers uit oorlogen die niet meer weten wie ze echt zijn.
      En wij maar zogenaamd debatteren in oetlul aan bijdragen.
      En al die mensen die geen huis en haard meer hebben
      en slapen op straat,
      maak mij niet te kwaad
      ik doe ook geen reet hier aan.

      Erbarmen,erbarmen,erbarmen,
      dat je met je handen
      iemand streelt over de bol
      of iemand met je handen haalt uit iemands hol.

      Wij zitten wel en free
      achter een beeld scherm
      al te vree.

      Te vissen en te raggen
      op iemands huid te beulen
      en te meppen
      en te smeulen
      en op iemands anders
      zijn ruggetje
      zitten te leunen.

      Klip en klaar we houden van ons iedereen
      allemaal
      in Vrede en doen
      alleen
      het fatsoen
      kan ook wel stukken beter
      En we noemen
      meestal
      onszelf
      ALS DIE UITVRETER. (TITAANTJES).

    2. #212
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: m.p.n.h.s.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Prima kan ik mee leven. Er is alleen één maar. De meeste mensen, dankzij de media waaronder Verdonk, denken wél dat het met minderwaardigheid van doen heeft. Hier wringt hem de schoen.



      Ja je sleept er van alles bij, zoals gewoonlijk. Of je nou hopt naar andere landen of gewoon alles op één hoop flikkert, het blijven gewoon afleidingsmanouevres.

      Je liegt over dit alsof het gedrukt staat! Ik geloof dat TGW ook een opmerking in die trant heeft gemaakt ergens op WSBD, ging dan niet over kankerhoer. Ik heb daar niet op gereageerd omdat ik niet vind dat ik op het beklaagdenbankje hoef te zitten.

      Ik denk dat ik net zoveel of misschien wel meer ageer tegen gasten zoals Pizatie en Desi. Waar ging de hele avataroorlog over? Precies, dus als ik al commentaar heb over een avatar, wat denk jij dan over vrouwen hier voor hoer uitmaken? Niet logisch wat jij zegt! Ik heb Desi vaak genoeg gerapporteerd als hij weer eens in een dronken bui Mariska uitscheld voor milf, en dat weet hij ook, daarom heet ik Juffrouw_Snitch. Ik hou zelf niet van snitchen, maar gezien het beheer onderbemand is, lijkt mij dit de beste methode. Dat jij dat snitchen verder niet ziet, is niet mijn probleem. De avataroorlog ging naast het beeld zelf, wat een grensgevalletje was of het wel of niet binnen de forumregels zou passen, met name om de dubbele moraal aan te kaarten.

      Voor TGW, met Oiseau praat ik niet eens meer, dus hoe kan ik dan op hem reageren?

      Zelfde krijg ik van de andere kant te verduren. Abudhar, Desi en 7asousind die mij bestoken met rode duimpjes en nare opmerkingen omdat ik het waag met Eric alias Rob in gesprek te gaan, of met onze huistrol Slinger over schoenen te babbelen.

      Stikken jullie er lekker in! Ik ga gewoon door, ik ben van beton.

      In principe hoef ik jou en TGW helemaal niets uit te leggen en mijzelf te verdedigen, jullie hadden mij sowieso moeten vertrouwen. Buiten dat, we weten allemaal wel dat jij Super Ick gewoon weer aan het jij-bakken bent en een afleidingsmanoeuvre aan het lanceren bent. Het is volkomen van de zotte gewoon. Rode smurfen zouden niet reageren op het gescheld zoals kankerhoer, dus mogen bij rode smurfen rechten worden ontzegt en mogen blauwe smurfen bepalen hoe er wordt gegroet.

      Het is dus precies daarom dat ik vind dat je op moet krassen. Niet om je abjecte ideeën, ik denk dat Eric/Rob vele malen erger is, maar omdat je niet fatsoenlijk discussieert. Hou eens op met dat gehop, dat ge-jijbak, die persoonlijke aanvallen, alles op één hoop gooien en al die andere gemene afleidingsmanoeuvres. Probeer de discussie eens te abstraheren. Het gaat niet over mij persoonlijk (ikzelf schud namelijk wél in uitzonderingsgevallen handen tegen wil en dank) maar over een ideologie, in dit geval een westerse: mensenrechten en vrijheid van religie.

      Het onderwerp gaat hier niet over het niemanddalletje Juffrouw_Saartje_Van_Beton_tot_Snitch van maroc.nl, maar over je eigen vrijheid, grondrechten en mensenrechten die je om zeep wil helpen.
      Ik leg duidelijk uit wat ik van handenweigeraars vind. Toch krijg dan, een stuk verder in je post weer een mening aangemeten dat ik rechten zou ontnemen?

      Kan je dat uitleggen?

      Die 'avataroorlog' is mij ontgaan.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    3. #213
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: zet je kind in de bijbelbelt op school

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik leg duidelijk uit wat ik van handenweigeraars vind. Toch krijg dan, een stuk verder in je post weer een mening aangemeten dat ik rechten zou ontnemen?

      Kan je dat uitleggen?
      Ik reageer hier op:

      Dit is niet de enige post die ik in ogenschouw neem.
      Aan de ene kant nauwelijks reageren als iemand grof beledigd wordt. Kankerhoer, slet, etc. maar als iemand zegt dat hij er voorstander van is dat kinderen naar dezelfde school gaan, ongeacht religie van de ouders dan ben je een soort monster.
      Het is toch niet zo moeilijk om te lezen wat ik geciteerd heb?

      Die 'avataroorlog' is mij ontgaan.
      Dat jou die avataroorlog ontgaan is, of dat jij niet kan zien wie ik 'snitch', wil niet zeggen dat jij het recht hebt om glashard over mij te liegen. Zelfs al zou het zo zijn dat ik, niemandalletje Saartje, giga partij zou trekken voor hoer uitscheldende forumleden, wat dus niet zo is, blijft het nog steeds zo dat het jou helemaal niet gaat om het samenzijn van kinderen, anders zou jij je kids wel in de bijbelbelt op school zetten. Het ene heeft niets met het andere te maken.
      -------Worship the Creator not the creation-------

    4. #214
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: zet je kind in de bijbelbelt op school

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Ik reageer hier op:



      Het is toch niet zo moeilijk om te lezen wat ik geciteerd heb?



      Dat jou die avataroorlog ontgaan is, of dat jij niet kan zien wie ik 'snitch', wil niet zeggen dat jij het recht hebt om glashard over mij te liegen. Zelfs al zou het zo zijn dat ik, niemandalletje Saartje, giga partij zou trekken voor hoer uitscheldende forumleden, wat dus niet zo is, blijft het nog steeds zo dat het jou helemaal niet gaat om het samenzijn van kinderen, anders zou jij je kids wel in de bijbelbelt op school zetten. Het ene heeft niets met het andere te maken.


      Kijk wij staan duidelijk anders in het leven. Hebben een totaal andere kijk op zaken. Jij denkt mij 'geanalyseerd' te hebben of zoiets. Jij ziet beweegredenen of dubbele agenda's die er niet zijn. Daarom wrijf jij mij iedere keer standpunten aan die ik niet heb. Die zitten in jouw hoofd.
      Stellen dat ik mijn kinderen in de biblebelt op school moet doen getuigd van het feit dat je er maar een eigen verhaal van maakt. Ik zou dat juist niet doen omdat ik voor enkel openbare scholen ben.
      Even voor jou info: Ik heb ver omgereden om mijn kinderen in mijn oude buurt, op een redelijk zwarte school te laten gaan omdat ik vond dat de wijk waar ik toen woonde geen afspiegeling was van de maatschappij. Zoals een school in de biblebelt dat ook niet is.
      Dat is ook precies de reden waarom ik vind dat religieuze scholen afgeschaft moeten worden en alle kinderen jonger dan 16 jaar bij elkaar en met elkaar naar school toen moeten gaan. Kinderen niet scheiden op basis van het geloof van ouders.
      Ik weet dat het recht religieus onderwijs bestaat, ik weet dat de grondwet gewijzigd zou moeten worden op dit punt. Het is slechts mijn mening en nee, dat ik deze mening heb op dit punt betekend niet dat ik tegen de grondwet ben of rechten af wilt nemen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

    5. #215
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: zet je kind in de bijbelbelt op school

      Juffrouw Saartje stop hier mee met je decadente gedrag.
      Hoe kan je hier met je zogenaamde geloof Allah verkondigen.
      Misschien meer mode in term.

      Vrouwen op de vlucht en al die mannen op de vlucht van islam in overheersing dat Allah het grootste goed is op aarde en dat je menigeen mag vervolgen,mishandelen,willekeurig arresteren,en dan je eigen wil op leggen....
      Ga je hoofddoek dragen
      met bloed onder je sluier
      laten je ogen
      bloed huilen
      laten je voeten
      klompen zijn
      vermorzeld door jou
      idiote geloof in
      die Allah Akhbar!

      Is er vrijheid
      ja
      jou vrijheid
      hier
      met al die zwakzinnigen
      die je gedogen
      maar je dient je zelf
      te werpen
      voor
      die parel voor al die zwijnen
      die je zusters en broeders mishandelen
      kastijden
      ophangen
      geen eigen mening mogen verkondigen
      stilte die valt tussen muren
      geen debat
      Als vrouw ben je product
      aan het geloof
      niet je eigen zoals je hier uitspookt.
      En anderen lastig valt
      niet je zelf
      maar al die anderen
      die kiezen voor die vrijheid
      en die vrijheid
      lieve zuster
      heb je met al je voetdelen
      VERPEST!

      Hier heb je vrijheid
      wil je die mishagen
      ga dan naar je beloofde land
      in Schagen.

      Waar de menigte welig zuipen
      kan je misschien nog
      naar Saoedie Arabie
      gaan sluipen in je achterlijke gedrocht
      je hebt je eigen meningsvrijheid
      aan hun verkocht.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 1 Dislikes

    6. #216
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: zet je kind in de bijbelbelt op school

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Kijk wij staan duidelijk anders in het leven. Hebben een totaal andere kijk op zaken.
      Mee eens.

      Jij denkt mij 'geanalyseerd' te hebben of zoiets. Jij ziet beweegredenen of dubbele agenda's die er niet zijn. Daarom wrijf jij mij iedere keer standpunten aan die ik niet heb. Die zitten in jouw hoofd.
      Je draait de zaken 180 graden om. Jij bent degene, die als afleidingsmanoeuvre dingen begon te verzinnen over mij. Als er iemand is die op WSBD ageert dan ben ik het wel. Het heeft geen moer te maken met openbaar onderwijs vs bijzonder onderwijs, dus waarom zeg je: "Dit is niet de enige post die ik in ogenschouw neem". Dat is precies waarom het mis gaat, niet om je ideeën maar omdat je niet fatsoenlijk discussieert want nogmaals de abjecte denkbeelden van Eric/Rob zijn vele malen erger. Die uitspraak: "Dit is niet de enige post die ik in ogenschouw neem", bewijst dat niet alleen, maar beschrijft het probleem dat ik heb met jou kernachtig.

      ER VALT NIETS BIJ TE SLEPEN ALS WE HET OVER IETS ANDERS HEBBEN. Dat zijn smerige PVV praktijken, die gasten grijpen constant alles aan (incidenten met petty cash dieven) om moslims rechten af te nemen (mensenrechten). Als jij bijvoorbeeld vindt dat de bijbelbelt geen recht heeft om vaccinaties te weigeren, ga jij er ook niet bij slepen dat Karin en haar man lastig gevallen zijn omdat ze de zondagsrust niet in acht hebben genomen. Simpelweg omdat het ene geen moer met het andere te maken heeft!

      Hou op met glashard te liegen over mij dat ik nauwelijks reageer op kankerhoer slet en dergelijke. Zelfs al zou ik dat niet doen, what the heck heeft het bijzonder onderwijs daar mee te schaften. Doe een keer normaal Super Afleider. Jij bent degene die hier valselijk dingen aanwrijft niet ik!

      Ik baseer mijn reacties op je eigen uitspraken. De discussies die we hiervoor over het bijzonder onderwijs hebben gehad en wat je recentelijk hebt gezegd. Het gaat jou helemaal niet om het samenzijn van de kinderen, anders had je ze wel in de bijbelbelt op school hebben gezet. Jij wil de kinderen samen laten zijn op jouw condities: een openbare school.

      Stellen dat ik mijn kinderen in de biblebelt op school moet doen getuigd van het feit dat je er maar een eigen verhaal van maakt. Ik zou dat juist niet doen omdat ik voor enkel openbare scholen ben.
      Precies dat zeg ik. Jij zou je kinderen helemaal niet in de bijbelbelt op school willen hebben, want zoals je zelf hebt gezegd, jij bent daar juist op tegen. Dat zou je tot nadenken moeten hebben gezet. Want zo denken de refo's er ook over, maar dan precies andersom. M.a.w. jij wil alleen maar kinderen samenbrengen op jouw condities.

      Even voor jou info: Ik heb ver omgereden om mijn kinderen in mijn oude buurt, op een redelijk zwarte school te laten gaan omdat ik vond dat de wijk waar ik toen woonde geen afspiegeling was van de maatschappij. Zoals een school in de biblebelt dat ook niet is.
      Dat verbaast mij niets.

      Dat is ook precies de reden waarom ik vind dat religieuze scholen afgeschaft moeten worden en alle kinderen jonger dan 16 jaar bij elkaar en met elkaar naar school toen moeten gaan. Kinderen niet scheiden op basis van het geloof van ouders.
      Zie boven, jij zou ook niet je kinderen op een streng gereformeerde school willen hebben, dus andersom geldt dat ook. Het gaat jou helemaal niet om de kinderen samen te zetten, het gaat jou erom dat ze samen zijn op jouw condities, te weten een religieloze openbare school, omdat jij nou toevallig niet gelovig bent.

      Hoor je op die openbare school de adhaan (oproep tot het gebed)? Wordt er op de openbare school geopend met een christelijk gebed zoals waar ik op school heb gezeten? Het antwoord is nee, dus het is begrijpelijk dat sommige ouders voor bijzonder onderwijs willen kiezen, waaruit vanuit hun perspectief wordt les gegeven. Idem voor het Joodse onderwijs of andere levensbeschouwingen:

      Joods onderwijs
      Op het Cheider staat Joods onderwijs centraal. Er wordt Hebreeuws, Aramees, Jiddisch, Tora, Talmoed, Misjna, over de Joodse traditie en Israël geleerd. De schooldag begint met een gebedsdienst. Seculiere vakken worden vanuit Joods perspectief onderwezen.


      Ik weet dat het recht religieus onderwijs bestaat, ik weet dat de grondwet gewijzigd zou moeten worden op dit punt. Het is slechts mijn mening en nee, dat ik deze mening heb op dit punt betekend niet dat ik tegen de grondwet ben of rechten af wilt nemen.
      Ik denk van wel! Want als jij moet stemmen vóór of tegen bijzonder onderwijs, wat zou je dan doen?

      Ik vind het een anti-westers standpunt pur sang. Denk je dat ik vind dat alle kinderen, van atheïst tot hindoe allemaal op een islamitische school moeten les krijgen? Waarom jij dan wel? Je verpakt het mooi in met je gogme, dat ze samen kunnen zijn, maar het komt neer op het afsteven naar een religieloze totalitaire samenleving.
      -------Worship the Creator not the creation-------

    7. #217
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: zet je kind in de bijbelbelt op school

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Mee eens.



      Je draait de zaken 180 graden om. Jij bent degene, die als afleidingsmanoeuvre dingen begon te verzinnen over mij. Als er iemand is die op WSBD ageert dan ben ik het wel. Het heeft geen moer te maken met openbaar onderwijs vs bijzonder onderwijs, dus waarom zeg je: "Dit is niet de enige post die ik in ogenschouw neem". Dat is precies waarom het mis gaat, niet om je ideeën maar omdat je niet fatsoenlijk discussieert want nogmaals de abjecte denkbeelden van Eric/Rob zijn vele malen erger. Die uitspraak: "Dit is niet de enige post die ik in ogenschouw neem", bewijst dat niet alleen, maar beschrijft het probleem dat ik heb met jou kernachtig.

      ER VALT NIETS BIJ TE SLEPEN ALS WE HET OVER IETS ANDERS HEBBEN. Dat zijn smerige PVV praktijken, die gasten grijpen constant alles aan (incidenten met petty cash dieven) om moslims rechten af te nemen (mensenrechten). Als jij bijvoorbeeld vindt dat de bijbelbelt geen recht heeft om vaccinaties te weigeren, ga jij er ook niet bij slepen dat Karin en haar man lastig gevallen zijn omdat ze de zondagsrust niet in acht hebben genomen. Simpelweg omdat het ene geen moer met het andere te maken heeft!

      Hou op met glashard te liegen over mij dat ik nauwelijks reageer op kankerhoer slet en dergelijke. Zelfs al zou ik dat niet doen, what the heck heeft het bijzonder onderwijs daar mee te schaften. Doe een keer normaal Super Afleider. Jij bent degene die hier valselijk dingen aanwrijft niet ik!

      Ik baseer mijn reacties op je eigen uitspraken. De discussies die we hiervoor over het bijzonder onderwijs hebben gehad en wat je recentelijk hebt gezegd. Het gaat jou helemaal niet om het samenzijn van de kinderen, anders had je ze wel in de bijbelbelt op school hebben gezet. Jij wil de kinderen samen laten zijn op jouw condities: een openbare school.



      Precies dat zeg ik. Jij zou je kinderen helemaal niet in de bijbelbelt op school willen hebben, want zoals je zelf hebt gezegd, jij bent daar juist op tegen. Dat zou je tot nadenken moeten hebben gezet. Want zo denken de refo's er ook over, maar dan precies andersom. M.a.w. jij wil alleen maar kinderen samenbrengen op jouw condities.



      Dat verbaast mij niets.



      Zie boven, jij zou ook niet je kinderen op een streng gereformeerde school willen hebben, dus andersom geldt dat ook. Het gaat jou helemaal niet om de kinderen samen te zetten, het gaat jou erom dat ze samen zijn op jouw condities, te weten een religieloze openbare school, omdat jij nou toevallig niet gelovig bent.

      Hoor je op die openbare school de adhaan (oproep tot het gebed)? Wordt er op de openbare school geopend met een christelijk gebed zoals waar ik op school heb gezeten? Het antwoord is nee, dus het is begrijpelijk dat sommige ouders voor bijzonder onderwijs willen kiezen, waaruit vanuit hun perspectief wordt les gegeven. Idem voor het Joodse onderwijs of andere levensbeschouwingen:

      Joods onderwijs
      Op het Cheider staat Joods onderwijs centraal. Er wordt Hebreeuws, Aramees, Jiddisch, Tora, Talmoed, Misjna, over de Joodse traditie en Israël geleerd. De schooldag begint met een gebedsdienst. Seculiere vakken worden vanuit Joods perspectief onderwezen.




      Ik denk van wel! Want als jij moet stemmen vóór of tegen bijzonder onderwijs, wat zou je dan doen?

      Ik vind het een anti-westers standpunt pur sang. Denk je dat ik vind dat alle kinderen, van atheïst tot hindoe allemaal op een islamitische school moeten les krijgen? Waarom jij dan wel? Je verpakt het mooi in met je gogme, dat ze samen kunnen zijn, maar het komt neer op het afsteven naar een religieloze totalitaire samenleving.
      Laten we elkaar de hand schudden en er over ophouden.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #218
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: zet je kind in de bijbelbelt op school

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Laten we elkaar de hand schudden en er over ophouden.
      Okay, we hebben nu lang genoeg gekibbeld.
      -------Worship the Creator not the creation-------

    9. #219
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: zet je kind in de bijbelbelt op school

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawa Bekijk Berichten
      Juffrouw Saartje stop hier mee met je decadente gedrag.
      Hoe kan je hier met je zogenaamde geloof Allah verkondigen.

      Misschien meer mode in term.

      Vrouwen op de vlucht en al die mannen op de vlucht van islam in overheersing dat Allah het grootste goed is op aarde en dat je menigeen mag vervolgen,mishandelen,willekeurig arresteren,en dan je eigen wil op leggen....
      Ga je hoofddoek dragen
      met bloed onder je sluier
      laten je ogen
      bloed huilen
      laten je voeten
      klompen zijn
      vermorzeld door jou
      idiote geloof in
      die Allah Akhbar!


      Is er vrijheid
      ja
      jou vrijheid
      hier
      met al die zwakzinnigen
      die je gedogen
      maar je dient je zelf
      te werpen
      voor
      die parel voor al die zwijnen
      die je zusters en broeders mishandelen
      kastijden
      ophangen
      geen eigen mening mogen verkondigen
      stilte die valt tussen muren
      geen debat
      Als vrouw ben je product
      aan het geloof
      niet je eigen zoals je hier uitspookt.
      En anderen lastig valt
      niet je zelf
      maar al die anderen
      die kiezen voor die vrijheid
      en die vrijheid
      lieve zuster
      heb je met al je voetdelen
      VERPEST!

      Hier heb je vrijheid
      wil je die mishagen
      ga dan naar je beloofde land
      in Schagen.

      Waar de menigte welig zuipen
      kan je misschien nog
      naar Saoedie Arabie
      gaan sluipen in je achterlijke gedrocht
      je hebt je eigen meningsvrijheid
      aan hun verkocht.
      Bah Hawa, je valt mij tegen. "Hoe kan je hier met je zogenaamde geloof Allah verkondigen.?" Ga je nu ook al bepalen hoe een goed moslim(a) zich zou moeten gedragen en wie er geen goede mosilim(a) zou zijn? Jij bepaalt niet de voorwaarden. Je mag meedoen met het geloof - of niet - maar de spelregels zijn niet in jouw handen. Iemand die zich moslim(a) noemt is moslim(a), ongeacht etniciteit! Een "goede" moslim(a) is een man of vrouw die in de koran geloofd van kaft tot kaft en daar naar leeft.

      Fijne dag verder?


      Eric P. de Blois
      Puerto Aysén
      Chile



      .

    10. #220
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden

      Ik bepaal helemaal niks.
      Ik constateer haar feiten en daarop ga ik hier op afrekenen.
      Ik erger mij dood aan haar gezwam en gedram.
      Ik ben hier op maroc.nl een jaar lang gebannend.Bashing.

      Ik heb haat/liefde verhouding met islam geloof.
      en nota bene heb ik ook haat/liefde verhouding met Nederlandse politiek.

      Ik wil het goede en niet het kwade.
      Ik wil openheid van zaken en niet het wegvegen hierover.
      Ik bedoel met het wegvegen: Niet iedereen als moslim(a) voelt zich veilig in die desbetreffende landen waar sharia wet heiliger schijnt te zijn dan je eigen denkwijze.

      Kijk naar al die vluchtelingen uit Iran....uit Afghanistan...uit Soedan....of waar ze ook wegkomen.
      Somalie! Welteverstaan zoals Ayaan.

      Deze vluchtelingen waarschuwen voor extremen. Maar van juffrouw Saartje die blijkbaar haar liefde heeft verkondigd aan islam geloof heeft zij zich alleen maar uitgesproken over haar zielige gedrag aan stoor zender dat zij blijkbaar haar geloof niet kan verkondigen en anderen beschuldigt dat zij slachtoffer is van haar mening in haar vrijheid om dit geloof te waarderen en te verkondigen en dat wij met zijn allen hypocrieten zijn.
      In Nederland zijn er middelbare scholen die kinderen van islam origine in aparte klassen onderwijs gaan geven.
      Anders loopt dit helemaal in de fout.
      In het westen dus. Ik woon in Groningen. Nergens last van.
      En ik ga hier echt heel erg boos om worden. Waarom?
      Op die volgende dag naar die aanslagen op het World Trate Centrum(9-11) zag ik op de basisschool allemaal vrouwen zitten in volledige bedekking. In het zwart. En later heb ik dit nooit meer gezien.
      Wie die vrouwen waren en waar ze weg kwamen is mij totaal duister.

      En dit fenomeen is al meer dan vijftien jaar later. En het begint aan de stam en wroet zich in de wortel?
      Al die aanslagen in Europa: het land van al die vrijheden wordt hier vernederd.
      En ik ben hier zo boos over dat wil je niet weten.
      Ook over dat verbrande zwembad. Potverdikkeme! Weer zo iets. Mogen de Nederlanders niet meer zwemmen omdat de schatkist leeg schijnt te zijn en hier dan maar moskee van gaan maken. Wat een gotspe.
      Het in brand steken heet dan oorzaak en gevolg.
      Maar hier hebben ze het niet over in de politiek,waarom een zwembad die groot genoeg mag zijn om al die kinderen die verdrinken tegen te gaan om die maar om zeep te helpen dat snap ik dus helemaal niet.
      En ik snap mijzelf al helemaal niet eens meer.
      Al die mensen die op de vlucht zijn voor het geloof dat ze zelf aanhangen en door dictators of schijnheilige moefties onder druk worden gezet en vervolgens de sharia wet opgehangen/gegeseld/of hun eigen mening nooit mogen geven dan is dat in mijn ogen volstrekt fascisme!

      Niet mogen denken wat je denkt
      niet mogen zeggen wat je voelt.

      En daar hoor je juffrouw Saartje niet over.....
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •