Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/3 12 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 25

    Onderwerp: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

    1. #1
      Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Locatie
      Everywhere
      Leeftijd
      65
      Berichten
      1.732
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65862

      Standaard Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      72 kinderbruidjes uit Syrie onderweg naar Nederland om herenigd te worden met hun echtgenoten | Koffie Pauze

      72 kinderbruidjes uit Syrie onderweg naar Nederland om herenigd te worden met hun echtgenoten

      Zo’n tweeenzeventig meisjes die in Syrië zijn uitgehuwelijkt en getrouwd, zijn onderweg naar Ter Apel om te worden herenigd met hun echtgenoten. Onder de meisjes zitten kinderen van 13, 14 en 15 jaar oud.

      Zo wordt een meisje van 13 dan herenigd met haar man van 49 jaar, meldt RTV Noord.



      Afgelopen jaar hebben 72 uitgehuwelijkte meisjes asiel aangevraagd in Nederland, volgens cijfers van de IND. Inmiddels zijn negen van deze groep meerderjarig.

      Verdriedubbeld
      Het aantal kindbruiden dat Nederland binnenkomt, is verdriedubbeld in vergelijking met vorig jaar. Dat schat Ineke van Winden van het Centrum tegen Kinderhandel en Mensenhandel (CKM). Ze benadrukt dat het gaat om onbevestigde cijfers, omdat het aantal nog niet goed geregistreerd wordt, maar volgens Van Winden is dit cijfer “niet irreëel”.

      Het zou gaan om ongeveer drie kindbruiden per week, allemaal uit het Midden-Oosten. Dat zegt Van Winden naar aanleiding van berichtgeving van RTV Noord.

      “De problematiek van kindbruiden is groot. Het zijn meisjes die vaak al getraumatiseerd zijn door de burgeroorlog in hun land van herkomst. Ze hebben een tijd in vluchtelingenkampen geleefd in de regio en worden dan weggerukt van hun familie om te trouwen met een oudere man. Dat kan niet anders dan extra traumatiserend zijn”, zegt Van Winden.

      Nederlandse overheid
      Richart Joling, fractievoorzitter van de PvdA in Vlagtwedde: “Als overheid staan wij dus toe dat deze meisjes seksueel misbruikt worden. Ik vind dat zeer verwerpelijk en ernstig’. Volgens Joling arriveren er nu ongeveer drie kindbruidjes per week in Ter Apel. ‘Ik heb begrepen dat de medewerkers van het COA niet zo goed weten wat ze met de situatie aan moeten. Duidelijk beleid ontbreekt”.

      Veel reacties
      VROUW-columniste Daphne Deckers plaatste een bericht over de uitgehuwelijkte meisjes op Facebook en werd bedolven onder reacties.

      Zo zegt Arianne: “En dat moeten wij allemaal maar heel gewoon vinden en accepteren?”

      Lydia: “Echt ongelofelijk, dat dit mogelijk is in Nederland, te gek voor woorden!”

      Joske: “Ik word hier zo verdrietig van.”

      Syrië
      Officieel mogen meisjes in Syrië trouwen als ze 16 jaar zijn. Religieuze leiders denken daar anders over. Zij vinden het goed als meisjes op hun dertiende al in het huwelijk treden.

      Wat vind jij van de hereniging van kindbruidjes met hun echtgenoot in Nederland?
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.


    2. #2
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevieK Bekijk Berichten
      ‘Ik heb begrepen dat de medewerkers van het COA niet zo goed weten wat ze met de situatie aan moeten. Duidelijk beleid ontbreekt”.
      Het is volstrekt duidelijk. Seks met minderjarigen is strafbaar in Nederland. Als medewerkers van het COA wetenschap hebben van dit soort misdrijven dan zijn ze verplicht daarvan melding te maken bij justitie. Laten ze dat na dan faciliteren ze misdaad en zijn ze wat mij betreft strafbaar.

    3. #3
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Het is volstrekt duidelijk. Seks met minderjarigen is strafbaar in Nederland. Als medewerkers van het COA wetenschap hebben van dit soort misdrijven dan zijn ze verplicht daarvan melding te maken bij justitie. Laten ze dat na dan faciliteren ze misdaad en zijn ze wat mij betreft strafbaar.
      Er zijn hier volgens mij nogal wat mensen die uit politieke correctheid hun kop in hun reet hebben zitten. Aankaarten is pijnlijk dus kijken ze de andere kant op.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    4. #4
      Important Prikker cummonisto's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2008
      Locatie
      xxx
      Berichten
      2.424
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      443693

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Wat is dit voor hoeren topic? 72 minderjarigen, is gelinkt aan 72 maagden.

      Deze bericht is verzonnen, en moet verwijdert worden. Anders verpest ik deze fucking topic.

    5. #5
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cummonisto Bekijk Berichten
      Wat is dit voor hoeren topic? 72 minderjarigen, is gelinkt aan 72 maagden.

      Deze bericht is verzonnen, en moet verwijdert worden. Anders verpest ik deze fucking topic.
      Het zijn waarschijnlijk 72 druiven.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    6. #6
      Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Locatie
      Everywhere
      Leeftijd
      65
      Berichten
      1.732
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65862

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cummonisto Bekijk Berichten
      Wat is dit voor hoeren topic? 72 minderjarigen, is gelinkt aan 72 maagden.

      Deze bericht is verzonnen, en moet verwijdert worden. Anders verpest ik deze fucking topic.


      Bron ist RTV Noord

      'Tientallen Syrische kindbruiden onderweg naar Ter Apel' - RTV Noord
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.


    7. #7
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Er zijn hier volgens mij nogal wat mensen die uit politieke correctheid hun kop in hun reet hebben zitten. Aankaarten is pijnlijk dus kijken ze de andere kant op.
      Dit soort huwelijken zijn zelfs door de overheid erkend. Wist ik niet. Als de overheid spreekt van seksueel misbruik dit soort huwelijken verwerpelijk acht. Waarom erkennen ze het dan. Snap jij het nog?

      "Kindhuwelijken worden in Nederland erkend, mits geregistreerd in land van herkomst. Volgens critici is het gedoogbeleid van de overheid er vooral op gericht om politiek gevoelige discussies te voorkomen".

      Laatst gewijzigd door Ibrah1234; 27-08-16 om 10:53.

    8. #8
      Important Prikker cummonisto's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2008
      Locatie
      xxx
      Berichten
      2.424
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      443693

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      (pag. 43)

      Bron : Nationaal Rapporteur Mensenhandel en Seksueel Geweld tegen Kinderen - 2016



      Ja, daar lijkt het wel op: 72 is wel toevallig. Maar los van dit (verzonnen?) aantal is het probleem van kindbruiden wel reëel. Daar zijn in april 2016 ook kamervragen over gesteld. Daar ging het over 60 kindbruiden.
      Ik heb niet ontkend dat meisjes met nog een luier om, worden uitgehuwelijkt. Als het om 60 kinderbruiden gaat, en iemand vertelt dat het 72 zijn, neem je toch niet serieus.

    9. #9
      Important Prikker cummonisto's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2008
      Locatie
      xxx
      Berichten
      2.424
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      443693

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevieK Bekijk Berichten
      Tussen januari 2014 en begin dit jaar hebben ten minste 34 Syrische kindbruiden asiel aangevraagd in Nederland.

      Daarnaast zouden er nog eens 22 zogeheten 'nareizende bruiden' onderweg zijn naar Ter Apel, tienermeisjes waarvan de man al in ons land verblijft. Dat blijkt uit een intern stuk van de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) waar RTV Noord inzage in heeft gehad.
      __________________________________________________ __________________________________

      34+22 is volgens mij 56, of hebben ze de leeftijd van een kinderbruid meegeteld, om aan die aantal van 72 te komen.

    10. #10
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cummonisto Bekijk Berichten
      Tussen januari 2014 en begin dit jaar hebben ten minste 34 Syrische kindbruiden asiel aangevraagd in Nederland.

      Daarnaast zouden er nog eens 22 zogeheten 'nareizende bruiden' onderweg zijn naar Ter Apel, tienermeisjes waarvan de man al in ons land verblijft. Dat blijkt uit een intern stuk van de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) waar RTV Noord inzage in heeft gehad.
      __________________________________________________ __________________________________

      34+22 is volgens mij 56, of hebben ze de leeftijd van een kinderbruid meegeteld, om aan die aantal van 72 te komen.
      Ik zou me meer druk maken om het feit dan het precieze aantal.

      Waar is Wizdom als je hem nodig hebt.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •