Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/14 EersteEerste 12312 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 138

    Onderwerp: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

    1. #11
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Kunnen wel grappig reageren op die godsdienstwaanzin maar ik vind dat het nu toch echt idiote vormen aan begint te nemen.
      God grijpt in door een groepje zanger neer te laten storten terwijl hij wel heeft toegelaten dat de laatste jaren vrouwen en kinderen werden afgeslacht.
      Als ik zo eens kijk naar de regio dan heeft god het niet zo op moslims.
      Atheisten waanzin is het niet doorzien van het doel van dit leven... Door de hele geschiedenis heen hebben mensen geleden... Het leven kent een periode van voorspoed en tegenspoed... M.a.w. de momentopname voorspoed of tegenspoed zegt niets over het doel van dit leven... En het is nu niet anders...

      Door Atheisten en Ongelovigen waanzin wordt dit niet onderkend...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    2. #12
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Tja, ik noemde hem niet voor niets een kluns.

      Zo rondziend kan ik me steeds minder bedenken welk goed doel erachter zit. Ik verklaar iedereen voor infantiel die dat wel ziet. Het is voor mij niets meer dan toevalligheid en tricks van vrouwe Fortuna.
      Onze Schepper test de mensheid op micro niveau maar ook op macro niveau... Wat er in Syrie gebeurt is de verantwoordelijkheid van de mensheid... Op de Dag des Oordeels zal geen enkele maatschappij haar verantwoordelijkheid kunnen ontkennen... Elke maatschappij zal rond haar verantwoordelijken verzamelen... En zij zullen elkander aanwijzen... De verantwoordelijke zullen hun ondergeschikten aanwijzen als jaknikkers... De ondergeschikten zullen de verantwoordelijken beschuldigen van misleiding...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    3. #13
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Onze Schepper test de mensheid op micro niveau maar ook op macro niveau... Wat er in Syrie gebeurt is de verantwoordelijkheid van de mensheid... Op de Dag des Oordeels zal geen enkele maatschappij haar verantwoordelijkheid kunnen ontkennen... Elke maatschappij zal rond haar verantwoordelijken verzamelen... En zij zullen elkander aanwijzen... De verantwoordelijke zullen hun ondergeschikten aanwijzen als jaknikkers... De ondergeschikten zullen de verantwoordelijken beschuldigen van misleiding...
      Surat Ibrahim 14:21

      En zij zullen tezamen bij God vóórkomen. Dan zullen de zwakken tegen hen die hoogmoedig waren zeggen: “Wij waren toch volgelingen van jullie, baten jullie ons dan iets tegen Gods bestraffing?” Zij zeggen: “Als God ons de goede richting gewezen had, dan hadden wij jullie ook de goede richting gewezen. Voor ons maakt het niet uit of wij bezorgd weifelen of geduldig volharden, voor ons is er geen ontsnapping.”

      En de satan zegt, wanneer de beslissing is gevallen: “God heeft een waarachtige toezegging gedaan. Ik heb jullie toezeggingen gedaan, maar ik ben ze niet nagekomen. Ik had geen macht over jullie; ik riep jullie slechts op en jullie gaven aan mij gehoor. Verwijt mij dus niets maar verwijt het jullie zelf. Ik kan jullie geen hulp bieden en jullie kunnen mij geen hulp bieden. Ik hechtte er geen geloof aan toen jullie mij vroeger als metgezel van God vereerden.” Voor de onrechtplegers is er een pijnlijke bestraffing.
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    4. #14
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Onze Schepper test de mensheid op micro niveau maar ook op macro niveau... Wat er in Syrie gebeurt is de verantwoordelijkheid van de mensheid... Op de Dag des Oordeels zal geen enkele maatschappij haar verantwoordelijkheid kunnen ontkennen... Elke maatschappij zal rond haar verantwoordelijken verzamelen... En zij zullen elkander aanwijzen... De verantwoordelijke zullen hun ondergeschikten aanwijzen als jaknikkers... De ondergeschikten zullen de verantwoordelijken beschuldigen van misleiding...
      Beetje maf spelletje van een geschifte schepper dus. Als die schepper van je toch zo tegen slechte mensen is, waarom heeft hij dan met zijn almacht er niet voor gezorgd dat er geen slechte mensen geboren konden worden?

      Ach, zijn eerste spelletje, dat met die twee waarvan hij zorgde dat ze niet van die appeltjes konden afblijven, was al zwaar fout. Daarna werd het alleen maar van kwaad tot erger.

      Als er een schepper is, dan voldoet hij volgens mij nog niet in het minst aan de voorstelling die jij en andere verdwaasden er van maken.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #15
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Beetje maf spelletje van een geschifte schepper dus. Als die schepper van je toch zo tegen slechte mensen is, waarom heeft hij dan met zijn almacht er niet voor gezorgd dat er geen slechte mensen geboren konden worden?

      Ach, zijn eerste spelletje, dat met die twee waarvan hij zorgde dat ze niet van die appeltjes konden afblijven, was al zwaar fout. Daarna werd het alleen maar van kwaad tot erger.

      Als er een schepper is, dan voldoet hij volgens mij nog niet in het minst aan de voorstelling die jij en andere verdwaasden er van maken.
      De enige die geschift is dat ben jij... Je zingt een waanzin toontje...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    6. #16
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Atheisten waanzin is het niet doorzien van het doel van dit leven... Door de hele geschiedenis heen hebben mensen geleden... Het leven kent een periode van voorspoed en tegenspoed... M.a.w. de momentopname voorspoed of tegenspoed zegt niets over het doel van dit leven... En het is nu niet anders...

      Door Atheisten en Ongelovigen waanzin wordt dit niet onderkend...
      Opvallend dat je een vliegtuig met een handjevol Russen een signaal van de schepper noemt. De schepper is dus met de moslims.
      Ik attendeer op de miljoen omgekomen moslims en concludeer, even makkelijk als jou en even ongefundeerd dat de schepper het niet zo opheeft met de moslims.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    7. #17
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Kunnen wel grappig reageren op die godsdienstwaanzin maar ik vind dat het nu toch echt idiote vormen aan begint te nemen.
      God grijpt in door een groepje zanger neer te laten storten terwijl hij wel heeft toegelaten dat de laatste jaren vrouwen en kinderen werden afgeslacht.
      Als ik zo eens kijk naar de regio dan heeft god het niet zo op moslims.
      God had het ook niet zo op met christenen. Kijk maar naar 50 miljoen doden tijden's WO2.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    8. #18
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      God had het ook niet zo op met christenen. Kijk maar naar 50 miljoen doden tijden's WO2.
      Dat moet dezelfde god zijn. Heel aanbiddelijk figuur hoor.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    9. #19
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Vreselijk dat je zoiets barbaars kunt bedenken. Alsof de schepper zich bezig zou houden met zulke kleinzielige aardse mannenzaken als nationalisme. Ik vind in de context van het geloof zo'n barbaarse opmerking zelfs een vorm van blasfemie. Je meent als god te kunnen denken en namens hem te kunnen spreken.
      Je moet je eens wat meer verdiepen in wat onze Schepper allemaal heeft geopenbaard... Misschien ga je sommige zaken dan beter begrijpen... Een Moslim wint altijd en verliest nooit... Als het slecht gaat dankt hij zijn Schepper en als het goed gaat dan dankt hij zijn Schepper... Alles wat van de Schepper komt is goed....

      Het enige wat je als Moslim moet vrezen is te handelen tegen de richtlijnen van de Schepper...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    10. #20
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Dat moet dezelfde god zijn. Heel aanbiddelijk figuur hoor.
      De dood is een belangrijke mijlpaal voor de mens... Het leven is slechts het bewijs die vóór je pleit of tegen je pleit naar gelang je daden... De hele mindset van de Ongelovige gaat ervan uit dat het leven ophoudt met de dood... Dan begint het eigenlijk pas...

      Door die mindset hoor je dus een arrogante toon van iemand als Knuppel... Die gelooft dat ie kan wegkomen met zijn praatjes... Dat is dus niet zo...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •