Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/14 EersteEerste ... 678 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 61 tot 70 van de 138

    Onderwerp: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

    1. #61
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Wat mij opvalt is het strooien met Koranteksten als vaststaand bewijs.
      Echter als ik strooi met Koranteksten waarin letterlijk het recht voor Joden op een eigen staat is beschreven dan wordt daar een draai aan gegegeven. De teksten worden dan ineens 'anders' uitgelegd.
      Goed gezien.


      Eric P. de Blois
      Puerto Aysén
      Chile



      .

    2. #62
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Goed gezien.
      Met alle respect maar dat is echt niet correct en wil daar best wel een aantal reacties aan wijden te zijner tijd...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    3. #63
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      De Schepper is uniek en is niet afhankelijk van de Schepping...

      Soera 112 – Al-Ikhlas

      Zeg: “Hij is God als enige,
      اللَّهُ الصَّمَدُ2
      God de bestendige.
      لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ3
      Hij heeft niet verwekt en is niet verwekt
      وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ4
      en niet één is er aan Hem gelijkwaardig.”
      Wat jij stelt is dat het bestaan van een god logisch en rationeel is. Jouw argument: alles moet een begin hebben, een oorzaak. Ik merk op dat dit dan ook voor een god moet gelden. Jouw antwoord: nee, want god is van een andere orde.
      Als dat zo is, dan is het bestaan van die god niet logisch of rationeel.

      Ik vermoed dat jij daarom weer vervalt in het reciteren van de koran. Je gaat je gang maar, zolang je hopelijk beseft dat jij inmiddels jouw eigen stelling ten aanzien van de logische of rationele noodzaak voor het bestaan van een god zelf terzijde hebt geschoven; geloofswaarheden zijn geen logische of rationele waarheden.

    4. #64
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Wat jij stelt is dat het bestaan van een god logisch en rationeel is. Jouw argument: alles moet een begin hebben, een oorzaak. Ik merk op dat dit dan ook voor een god moet gelden. Jouw antwoord: nee, want god is van een andere orde.
      Als dat zo is, dan is het bestaan van die god niet logisch of rationeel.

      Ik vermoed dat jij daarom weer vervalt in het reciteren van de koran. Je gaat je gang maar, zolang je hopelijk beseft dat jij inmiddels jouw eigen stelling ten aanzien van de logische of rationele noodzaak voor het bestaan van een god zelf terzijde hebt geschoven; geloofswaarheden zijn geen logische of rationele waarheden.
      De natuurwetten zijn van toepassing op de Schepping... Niet op de Schepper... Waarom begrijp je dat niet?
      Als jij als mens een simulatie maakt waar ballen omhoog vallen hoeft dat toch niet te gelden voor de fysieke wereld? Zie de simulatie als jou schepping waar jij de natuurwetten maakt...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    5. #65
      Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Locatie
      Turicum
      Berichten
      15.457
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723395

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      De natuurwetten zijn van toepassing op de Schepping... Niet op de Schepper......
      Dat zeg jij. Die bewering is volstrekt uit de lucht gegrepen, net zoals die Schepper zelf.
      Dat jij daarin gelooft zegt mij helemaal niks,
      Een korte rondgang door een zenuwinrichting maakt duidelijk, dat geloof niets bewijst.
      Waarom begrijp je dat niet?
      Dat zou ik jou willen vragen.
      Als jij als mens een simulatie maakt waar ballen omhoog vallen hoeft dat toch niet te gelden voor de fysieke wereld? ..
      Op basis waarvan denk je dat zo'n simulatie (elke simulatie van wat dan ook) úberhaupt zou kunnen functioneren ? Precies, op basis van fysische wetten. Dezelfde fysische wetten die in de buitenwereld ook gelden. Eén en dezelfde fysica bewerkt het vallen van een parachute het vliegen van het vliegtuig en het functioneren van een computersimulatie.. En, naar het zich laat aanzien, het functioneren van de mens, die alle drie geschapen heeft.
      Laatst gewijzigd door H.P.Pas; 07-01-17 om 19:17.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    6. #66
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Met alle respect maar dat is echt niet correct en wil daar best wel een aantal reacties aan wijden te zijner tijd...
      Pas maar op met dat interpreteren. Je moet de Koran volgen en niet afwijken als het je even niet uit komt. Het staat er klip en klaar.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    7. #67
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Pas maar op met dat interpreteren. Je moet de Koran volgen en niet afwijken als het je even niet uit komt. Het staat er klip en klaar.
      Jij weet het iig niet beter dan onze Profeet (VZMH)... De interpretatie en levenshouding zijn nauw verbonden met de SUNNA van de Profeet... De rest is loze blabla...
      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    8. #68
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom Bekijk Berichten
      Jij weet het iig niet beter dan onze Profeet (VZMH)... De interpretatie en levenshouding zijn nauw verbonden met de SUNNA van de Profeet... De rest is loze blabla...
      Laten we voorop stellen dat ik er geen waarde aan hecht maar hoe jij, een gelovig moslim er mee omgaat? Dat vind ik hypocriet.

      Allah roept Joden op naar het heilige land te gaan en daar te blijven tot het eind der tijden. Allah 'geeft' het heilige land aan de Joden. Volgens Allah hebben de Joden er recht op.

      Dat lijkt mij een onwrikbaar feit. Ik zie erg veel moslims zich daar niet bij neer leggen.

      Er staat inderdaad ook iets dat Allah de joden zal straffen. Let wel: ALLAH hen zal straffen.
      Of de huidige gebeurtenissen dan die aanleiding zijn voor straf? Dat is pure interpretatie. Dat is de teksten aanpassen aan je onderbuik.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    9. #69
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Wat is dit voor stukje super..slaat toch als een tang op een varken.

      Eerst zegt Allah joden te gaan naar heilige land en te blijven tot het einde der tijden.. En even later zegt die zelfde Allah dat Hij al die joden gaat straffen?

      En dit zijn volgens jou dan onderbuikgevoelens? Betreffende al die moslims?

      Geloof je het zelf nog wel.
      In verdeel en heers?

      Als je gelooft en denkt: alles wat onze schepper heeft geschapen mag je niet vernietigen.
      Nou?
      Geschapen of niet geschapen is met de dweil en de kraan wijdt open.
      Je kan niet met je eigen boek aan de haal gaan terwijl er geen reet van klopt.
      En je hoeft er ook geen boek voor nodig te hebben want onderdrukking bestaat al zolang als er hoeren zijn.

    10. #70
      Very Important Prikker Wizdom's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      Krotterdam
      Berichten
      12.280
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2766646

      Standaard Re: Wereldberoemd Russisch koor omgekomen bij vliegtuigcrash

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Laten we voorop stellen dat ik er geen waarde aan hecht maar hoe jij, een gelovig moslim er mee omgaat? Dat vind ik hypocriet.

      Allah roept Joden op naar het heilige land te gaan en daar te blijven tot het eind der tijden. Allah 'geeft' het heilige land aan de Joden. Volgens Allah hebben de Joden er recht op.

      Dat lijkt mij een onwrikbaar feit. Ik zie erg veel moslims zich daar niet bij neer leggen.

      Er staat inderdaad ook iets dat Allah de joden zal straffen. Let wel: ALLAH hen zal straffen.
      Of de huidige gebeurtenissen dan die aanleiding zijn voor straf? Dat is pure interpretatie. Dat is de teksten aanpassen aan je onderbuik.
      Hier een uitleg 360 graden op jou foute interpretatie... Met verzen uit Torah en Quran...

      al-Qur'an 3:160 If Allah helps you, none can overcome you: If He forsakes you, who is there, after that, that can help you? in Allah, then, Let believers put their trust.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •