klinkt allemaal als heel verstandige woorden - Pagina 7
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 63 van de 63

    Onderwerp: klinkt allemaal als heel verstandige woorden

    1. #61
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: klinkt allemaal als heel verstandige woorden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Jij bent echt deskundige, Al Sawt. Je doet recht aan de topictitel.
      Op Maroc.nl wel. Aangezien WO geschiedenis mijn opleiding was geweest. Kan ik met recht zeggen dat ik inderdaad een deskundige ben. Het feit dat jij met een oneliner komt zonder bijbehorende argumentatie. Vormt niets minder dan een onderstreping van mijn deskundigheid.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    2. #62
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: klinkt allemaal als heel verstandige woorden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Want tot nu beperk jezelf tot oneliners (...)
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Het feit dat jij met een oneliner komt zonder bijbehorende argumentatie.
      O nee hoor beste jongen.
      1. Ik motiveer vaak uitgebreid.
      2. Korte formuleringen zijn onmisbaar om standpunten duidelijk over te brengen.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Maar kom aub met een college! Ik smeek het!!!! Ik kan je beloven dat ik geen spaan heel laat van jouw reactie.
      Al jarenlang schrijf ik lappen text - en je hebt volgens mij al 12 jaar lang niet gereageerd op ook maar één post van mij. En nu ik je op je flikker geef ga je praatjes maken?

      Ondanks alles vind ik je trouwens wel sportief.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    3. #63
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: klinkt allemaal als heel verstandige woorden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      O nee hoor beste jongen.
      1. Ik motiveer vaak uitgebreid.
      Plaatsen van een artikel d.m.v. copy en past, is geen uitgebreide motivering. Ik weet niet wie dat heeft wijsgemaakt.

      2. Korte formuleringen zijn onmisbaar om standpunten duidelijk over te brengen.
      Maar standpunten zonder argumenten zijn holle frasen.
      Al jarenlang schrijf ik lappen text - en je hebt volgens mij al 12 jaar lang niet gereageerd op ook maar één post van mij.
      Dat komt omdat ik je zweverig en nietszeggend vond. En bovenal naief wegens jouw geloof in communisme of andere linkse sprookje. Een soort hippie-achtig persoon die nog vastzit in een levensfase waar materialisme niet belangrijk was. Die gelooft dat kapitaal dient te worden verspreid net alsof je pijp met wiet doorgeeft naar een mede-hippie. Nee, ik las vaak jouw reacties die niet bestonden uit nieuwsberichten (wat op een hand te tellen is). Tja, mijn indruk was: Niet de moeite waard. Die zit al jaren in een trip. Zelfs jouw topic op WSDB over Erdogan, vond ik niet eens de moeite waard om op te reageren.

      Maar jouw reactie in topic over Manchester was anders. Jouw eerste reactie met verwijten was niet erg. Kan ik hebben. Jouw gescheld in vorm van klootzak, zag ik eerder als een compliment. Maar jouw gescheld met het woord kanker en samentrekking van de woorden gezellig en gezwel, veranderde alles. Daarbij opgeteld dat je een soort bepaalde ethisch moraal claimt en anderen de les wil voorlezen hoe het hoort (waar ik allergisch voor ben), maak jij mij tot een tegenstander.

      Je bent typisch van dat soort linkse figuren die allochtonen zielig vinden en ze zien als kinderen. Door corrigerend op te treden wil je vervolgens laten zien dat jij aan de juiste kant van fatsoen/moraal staat. Uiteraard een soort vorm van zelfbevrediging. Waarschijnlijk verricht je goed werk in echte leven. Maar aub gedraag je normaal, wijs bewust van jouw eigen beperkingen.

      En nu ik je op je flikker geef
      Waar en wanneer? Graag voorbeelden?! Geef jij jezelf schouderklopjes om moed in te spreken? Triest! Misschien moeten we dat aan anderen overlaten om te beslissen wie wie les geeft in nederigheid. Trouwens waar blijft jouw college? Of durf je simpelweg niet.

      ga je praatjes maken?
      Precies wat ik bedoel! Je kan het niet hebben dat jij inhoudelijk weerwoord krijgt van een allochtoon. Dus bezondig ik tot praatjes. Heb ik jouw zelfbevrediging vandaag verstoord?


      Misschien had jij jezelf moeten beperken tot Wie Schrijft Die Blijft. Daar kon je in lengte van dagen jouw zelfbeeld vormgeven door corrigerend en bevoogdend op te treden tegen de Marokkanen daar. Er konden nog eens 12 jaar overheen gaan en ik had je op WSDB niet eens opgemerkt. Zo nietszeggend ben je eenmaal.
      Laatst gewijzigd door Al Sawt; 05-06-17 om 00:31.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •