President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten' - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/11 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 103

    Onderwerp: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

    1. #21
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.575
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nl-x Bekijk Berichten

      Ik kijk niet eens naar de EVRM, maar naar de Nederlandse grondwet. En hoewel die natuurlijk niet opgaat voor de Turkse minister zelf an sich, geldt wel dat zij hier is mede op verzoek van in Nederland wonende Turken. Hén wordt het recht op vergadering ontnomen, door hen zonder goede gronden een spreker te weigeren. Hén wordt eigenlijk de mond gesnoerd. De Turken waren van plan om op privéterrein een bespreking te houden. Maar nu wordt er plots als voorwaarde gehanteerd dat die bespreken naar de smaak van de Nederlandse regering moet zijn.
      Dat is waar, dit is een sterk argument.

      De noodverordening kan wel tijdelijk voorgaan, maar niet als het goed georganiseerd is.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk Berichten
      Burgemeesters hebben meer bevoegdheden ivm openbare orde. Demonstraties moeten vooraf aangekondigd worden enzo.
      Plus dat ja.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    2. #22
      Arch enemy of Mandark nl-x's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      3.791
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Er was geen nood. Het was geen demonstratie.
      Het was een bijeenkomst in besloten kring ("vergadering")

      Aboutaleb heeft zich laten prostitueren voor electoraal gewin.
      Door een noodverordening af te geven zonder nood, blijft er enkel over dat de grondwet wordt geschonden.

      Nu is het uiteraard wel een demonstratie. Maar dan eigenlijk tegen het optreden van de Nederlandse overheid. Tsja, de wens is hier vader van de gedachte.

    3. #23
      Arch enemy of Mandark nl-x's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      3.791
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      @Ibrah1234 : dat is toch een stuk anders dan als die fuik er speciaal voor jou is opgezet, terwijl ze wisten dat er geen risico was, maar ze jou gewoon moesten hebben.

    4. #24
      Arch enemy of Mandark nl-x's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      3.791
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Dienst Speciale Interventies staat op het punt om de minister (van een bevriende natie, lid van de NAVO) te ARRESTEREN!

    5. #25
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Op Twitter haalt Kaya hard uit naar de Nederlandse overheid. „Democratie, fundamentele rechten, mensenrechten en vrijheid. Ze zijn vanavond allemaal vergeten in Rotterdam. Het is grotendeels tirannie en onderdrukking”, twittert ze in het Engels.

      Lachwekkend. Knettergek die Turk en dan hier die AKP ellende ook nog eens spuien. Burgemeester Abouthaleb heeft prima geanticipeerd.

      Bijlage 20607

    6. #26
      Arch enemy of Mandark nl-x's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      3.791
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Ik vroeg me af... Wat zegt Ebru Umar?

      Dus ik naar haar Twitter... Tientallen tweets. Maar ze zegt NIKS. knap

      Zou ze net zoals de Turkse oppositie nu achter Erdogan kruipen? Ondenkbaar ! (Toch? )

    7. #27
      Arch enemy of Mandark nl-x's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      3.791
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      De Nazi-beschuldigingen hebben slapende sentimenten wakker gemaakt; ze wordt namelijk op dit moment gedeporteerd* naar Duitsland

      Ik ga maar eens slapen. Ik hoop dat het vredig afloopt in Rotterdam.



      * Turkse media melden een "vrijwillig" vertrek

    8. #28
      Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Locatie
      Everywhere
      Leeftijd
      65
      Berichten
      1.732
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65862

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nl-x Bekijk Berichten
      Nou, ik zie de grap er nog niet van in. Boel staat op springen daar nu in Rotterdam. De menigte daar is (TERECHT) kwaad en de spanning is om te snijden. En je kan zeggen wat je wil, maar dit is echt te danken aan Den Haag. Ik heb een veel slecht voorgevoel over wat er zo gaat afspelen daar in Rotterdam.
      Wat moet een Turk eigenlijk in Rotterdam, waarom gaat ie dan niet terug naar Turkije, de meeste Turken zijn uit Turkije vertrokken omdat hun eigen moederland niet in staat was om hun een beter financiële standard te leveren. Niet zeiken dat NL ze indertijd nodig had, ja dat klopt, maar ze zijn hier wel vrijwillig gekomen omdat het economisch in hun land slecht ging.
      Een Turk die nog echte bindingen met zijn vaderland heeft zou het sieren om terug te gaan naar hun vaderland.
      De andere Turk heeft het beter begrepen, die will hier in NL zijn toekomst opbouwen.
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.


    9. #29
      Very Important Prikker Umarvlie's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Locatie
      Is hier iemand?
      Berichten
      5.178
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      490017

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Laat die facist van een Erdogan lekker zijn "rebirth of the Ottoman Empire" in Turkeije zelf faciliteren en mensen die daar zo graag bij willen horen direct naar Turkeije terugkeren. We hebbe hier al genoeg Nederlandse idoten die we moeten gedogen en er is voor ons geen reden er ook nog eens een paar uit het buitenalnd hun binnelandse problemen hier op te laten spelen.
      'Als je het begrijpt, hoef je het niet te vragen, als je het moet vragen zul je het nooit begrijpen.'

    10. #30
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: President Erdogan: 'Nederlanders zijn nazisten en fascisten'

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nl-x Bekijk Berichten
      @Ibrah1234 : dat is toch een stuk anders dan als die fuik er speciaal voor jou is opgezet, terwijl ze wisten dat er geen risico was, maar ze jou gewoon moesten hebben.
      Geen risico? In Duitsland is het anders een dag daarvoor aardig uit de hand gelopen.

      Grappig om te lezen hoe jij een beroep doet op de democratie om een man toe te laten propaganda te maken voor het afschaffen van de democratie in zijn land cq het buitenspel zetten van het parlement.

      De verwijten nazisme en fascisme zijn een staatshoofd onwaardig en geeft aan hoe hij in elkaar zit. Juist hij kwalificeert zich perfect voor deze titels. Erdogan is een gevaarlijke gek die de Turken aanspreekt op hun ongezonde grenzeloze gevoel van nationalisme.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •