Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op... - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 26

    Onderwerp: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

    1. #11
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevieK Bekijk Berichten
      Ik heb gebeld met Trump en Rutte, mijn Echte Name is de La Rij , Dorpstraat 24 in Huissen.
      Namen en telefooncontacten staan in mijn geheugen.

      Credit Card nummer , Ik heb geen credit card , alleen maar cash
      grappig hoe snel ik afgeserveerd word met onzin als ik je iets persoonlyks vraag. wees dan gewoon oprecht en vertel me dat het me geen bal aangaat met wie je gebeld hebt en wat je contacten zyn. dat is namelyk privé. dat heb je te verbergen voor anderen.

    2. #12
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      gebluf. je weet dat je niet tot de doelgroep behoort en ze jou er toch niet uitpikken. dan is het makkelyk praten.

      als hier iemand vraagt je telefoongegevens te delen zal je dat 100% weigeren. niemand die hier je telefoon mag bekyken. dus laten we er verder vooral niet hypocriet over doen dat je er geen probleem mee hebt dat je telefoon bekeken wordt.
      Natuurlijk is het prive en verstrek ik deze tevens niet zomaar aan een voorbijganger of forumgenoot. Ik ben mij wel bewust dat bij een grensovergang of politieonderzoek gevraagd kan worden naar mijn telefoon. Dat lijkt mij ook een logisch middel. Overigens deel je bijna al je data al. Vaak zonder dat je jezelf daar van bewust bent.

      Ga ik naar een ander land dan kan ik gefouilleerd worden. Kan er in mijn koffers en tassen gekeken. Zelfs in mijn lichaam. En ja, tegenwoordig ook in mijn telefoon. Oei, oei wat een ramp.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    3. #13
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.177
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Ze kunnen je telefoon toch al hacken.

    4. #14
      Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Locatie
      Everywhere
      Leeftijd
      65
      Berichten
      1.732
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65862

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      grappig hoe snel ik afgeserveerd word met onzin als ik je iets persoonlyks vraag. wees dan gewoon oprecht en vertel me dat het me geen bal aangaat met wie je gebeld hebt en wat je contacten zyn. dat is namelyk privé. dat heb je te verbergen voor anderen.
      Niet zo bijdehand doen, op een onzinnige vraag krijg je ook een onzinnig antwoord

      Er is een verschil tussen "niet te verbergen" of "informatie geven". Ik heb niet op mijn telefoon staat wat ik verbergen moet. Iets verbergen zie ik als illegale infomatie.
      Als door de douane,politie of andere overheids instantie mijn telefoon tot inzage wilt hebben, prima. Kan ik weigeren of toelaten. Ga ik weigeren dan krijg ik alleen maar problemen.

      Waarom zou ik jou de informatie geven, inderdaad dat gaat jouw geen bal aan.

      Maar wat ik duidelijk probeer te makken, men schreeuwt allemaal over privacy, enz. Maar men geeft zelf de toestemming tot het verstrekken van informatie, streaming. Als je een app installeer dan krijg je de geijkte vragen, reageer je daar negatief op dan kan je meestal ook niet met de app doen.

      Je telefoon wordt dagelijks gecontroleerd, de telefoonprovider controleert al dagelijks de telefoon bewegingen.
      Je telefoon is sneller gehackt dan dat jezelf denkt. Dat gebeurt al vaak via de gratis apps.

      Credit Card , de meeste gaan al laks met de credit.cards om, en daar bedoel ik betalen on line bij onduidelijke webshops.
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.


    5. #15
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevieK Bekijk Berichten
      Niet zo bijdehand doen, op een onzinnige vraag krijg je ook een onzinnig antwoord
      onzinnige vraag? ik stelde je serieuze vragen.

      nu je by deze weet dat het om serieuze vragen gaat wil ik graag de namen en nummers van al je telefooncontacten alsook een log vd afgelopen week met wie je allemaal gebeld en getext hebt.

      Er is een verschil tussen "niet te verbergen" of "informatie geven". Ik heb niet op mijn telefoon staat wat ik verbergen moet. Iets verbergen zie ik als illegale infomatie.
      Als door de douane,politie of andere overheids instantie mijn telefoon tot inzage wilt hebben, prima. Kan ik weigeren of toelaten. Ga ik weigeren dan krijg ik alleen maar problemen.

      Waarom zou ik jou de informatie geven, inderdaad dat gaat jouw geen bal aan.
      je hebt rechten als burger. ambtenaren mogen niet zomaar in je telefoon kyken. dat kan je weigeren. je hoeft je niet te laten overbluffen door de arrogantie van overheden.

      inderdaad gaat het my geen bal aan. en ook de smeris of douane gaat het geen bal aan welke telefooncontacten je hebt en met wie je gebeld en getext hebt. dat is privé informatie.

      wat ik niet begryp is waarom je wel deze gegevens af wilt staan aan wildvreemde personen in uniformen, maar je deze informatie niet af wilt staan aan mede forumleden.

      Maar wat ik duidelijk probeer te makken, men schreeuwt allemaal over privacy, enz. Maar men geeft zelf de toestemming tot het verstrekken van informatie, streaming. Als je een app installeer dan krijg je de geijkte vragen, reageer je daar negatief op dan kan je meestal ook niet met de app doen.

      Je telefoon wordt dagelijks gecontroleerd, de telefoonprovider controleert al dagelijks de telefoon bewegingen.
      Je telefoon is sneller gehackt dan dat jezelf denkt. Dat gebeurt al vaak via de gratis apps.
      by een app kan je in eerste instantie toestemming geven en na de installatie alsnog de meeste rechten gelyk weer intrekken. maar de rechten van apps is sowieso van een totaal andere orde dan van een persoon die in je telefoon snuffelt en al je telefooncontacten registreert. het is appels met peren vergelyken.

    6. #16
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Natuurlijk is het prive en verstrek ik deze tevens niet zomaar aan een voorbijganger of forumgenoot. Ik ben mij wel bewust dat bij een grensovergang of politieonderzoek gevraagd kan worden naar mijn telefoon. Dat lijkt mij ook een logisch middel. Overigens deel je bijna al je data al. Vaak zonder dat je jezelf daar van bewust bent.
      waarom lykt het je logisch dat je al je telefooncontacten deelt met wildvreemde mensen in uniform maar wil je die informatie niet afstaan aan anderen? je verbergt die contacten wel voor ongevaarlyke mensen als my en andere forumleden maar je wilt die informatie wel delen met levensgevaarlyke overheden waarvan je weet dat ze tot zware misdaden bereid zyn.

      Ga ik naar een ander land dan kan ik gefouilleerd worden. Kan er in mijn koffers en tassen gekeken. Zelfs in mijn lichaam. En ja, tegenwoordig ook in mijn telefoon. Oei, oei wat een ramp.
      het is nogal een verschil of de douane je koffer doorzoekt of dat ze al je telefooncontacten nalopen. waarom ga je zo onverschillig om met de gegevens van anderen? het is maar goed dat ik niet in je contactenlyst sta. ik zou niet willen dat je zo makkelyk bereid bent om myn contactgegevens te delen met gevaarlijke overheden.

    7. #17
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Ze kunnen je telefoon toch al hacken.
      inbrekers kunnen toch al je huis inbreken. waarom dan toch een slot op je deur? je hebt vast iets te vebergen.

    8. #18
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.177
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      inbrekers kunnen toch al je huis inbreken. waarom dan toch een slot op je deur? je hebt vast iets te vebergen.
      Wat ik te verbergen heb, gaat je niets aan.

    9. #19
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      waarom lykt het je logisch dat je al je telefooncontacten deelt met wildvreemde mensen in uniform maar wil je die informatie niet afstaan aan anderen? je verbergt die contacten wel voor ongevaarlyke mensen als my en andere forumleden maar je wilt die informatie wel delen met levensgevaarlyke overheden waarvan je weet dat ze tot zware misdaden bereid zyn.



      het is nogal een verschil of de douane je koffer doorzoekt of dat ze al je telefooncontacten nalopen. waarom ga je zo onverschillig om met de gegevens van anderen? het is maar goed dat ik niet in je contactenlyst sta. ik zou niet willen dat je zo makkelyk bereid bent om myn contactgegevens te delen met gevaarlijke overheden.
      Het gaat om opsporen van criminelen en terroristen. Wat is er boeiend aan voor bijvoorbeeld de douane dat ik gisteren vier keer met mijn zus heb geappt?

      Gevaarlijke overheden? Ik zie het gevaar niet. Pas als ik naar Turkije ga maak ik mij zorgen. Daar kan ik zonder proces de bak in gaan als blijkt dat ik hier kritisch ben geweest over Erdogan of vind dat de Koerden recht hebben op een eigen staat.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    10. #20
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Fenomeen dictatuur uit het Westen steekt kop op...

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Wat ik te verbergen heb, gaat je niets aan.
      helemaal mee eens!
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •