Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/4 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 33

    Onderwerp: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

    1. #11
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bofko Bekijk Berichten

      Kun je uitleggen waarom turks bewustzijn goed is en vlaams bewustzijn er niet toe doet?
      dat vraag je uitgerekend aan iemand die jarenlang een grote vlaamse leeuw als signature gebruikt heeft.

    2. #12
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Fier zijn op je afkomst is geen bekrompenheid
      Jawel, dat is het wel. Het is onzinnig. Er is geen reden om als individu je trots te voelen vanwege een collectief waar je deel van uitmaakt.

      Je hebt niets bijgedragen aan de prestaties van dat collectief; bovendien heeft dat collectief doorgaans een bende misdaden op zijn geweten.

      Ik heb geen afkomst. Ik heb twee ouders. Mijn wiegje stond toevallig in land x, had ook land y of z kunnen zijn. Geen reden voor wat voor trots dan ook. Ik heb geen bijdrage geleverd aan de geschiedenis van Nederland, een land dat in het verleden behalve leuke dingen doen ook grove misdaden heeft gepleegd.
      viejo pendejo se extravia

    3. #13
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Volgens de Duitse inlichtingendienst had Saddam beschikking over onbemande Mig 21's gewapend met chemische wapens. Was niets meer dan een broodje aap verhaal. Westerse inlichtingendiensten behoren tot de meest leugenachtigste van hun soort.

    4. #14
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Jawel, dat is het wel. Het is onzinnig. Er is geen reden om als individu je trots te voelen vanwege een collectief waar je deel van uitmaakt.

      Je hebt niets bijgedragen aan de prestaties van dat collectief; bovendien heeft dat collectief doorgaans een bende misdaden op zijn geweten.

      Ik heb geen afkomst. Ik heb twee ouders. Mijn wiegje stond toevallig in land x, had ook land y of z kunnen zijn. Geen reden voor wat voor trots dan ook. Ik heb geen bijdrage geleverd aan de geschiedenis van Nederland, een land dat in het verleden behalve leuke dingen doen ook grove misdaden heeft gepleegd.

      Ook dat is natuurlijk allemaal waar. Een mens is evenwel een sociaal wezen en zal zich altijd blijven identificeren met bepaalde groepen waartoe hij behoort of wil behoren. Dat is de aard van het beestje en daar is niks mis mee. De mensen die trots zijn op Nederland daar is ook niks mis mee.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    5. #15
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      De mensen die trots zijn op Nederland daar is ook niks mis mee.
      Die Wilhelmus zangers hebben vast en zeker niets van zich zelf om trots op te zijn.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    6. #16
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Het zijn regelrechte bedreigingen en ophitsing van het Turkse volk.

      "Als Europa zijn houding tegenover Turkije niet wijzigt, dan zal geen enkele Europeaan veilig over straat kunnen lopen", zegt Erdogan op een evenement voor plaatselijke journalisten in Ankara.

      Het zou eens uit de mond van Rutte komen dat Marokkanen of Turken niet meer veilig over straat kunnen lopen.

    7. #17
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Jan 2002
      Berichten
      25.910
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      260549

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Ja maar Rutte is een volwassen man. Die kan je zoiets wel kwalijk nemen.

    8. #18
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Ook dat is natuurlijk allemaal waar. Een mens is evenwel een sociaal wezen en zal zich altijd blijven identificeren met bepaalde groepen waartoe hij behoort of wil behoren. Dat is de aard van het beestje en daar is niks mis mee.
      Daar is van alles mis mee. Als je jezelf identificeerd met bijvoorbeeld het nazisme of erger nog de katholieke kerk.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    9. #19
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Volgens de Duitse inlichtingendienst had Saddam beschikking over onbemande Mig 21's gewapend met chemische wapens. Was niets meer dan een broodje aap verhaal. Westerse inlichtingendiensten behoren tot de meest leugenachtigste van hun soort.
      Ik denk niet dat ze liegen, maar dat ze worden gepusht door hun regeringen om onderbouwing te leveren voor de plannen van die regeringen.

      Wat was het ook weer? MI5 leverde Blair 'informatie' die afkomstig was van een taxichauffeur in Bagdad, echt, ik meen het, en de CIA leverde Bush informatie van Ahmad Chalabi, een avonturier die zichzelf al als volgende dictator van Irak zag. Nooit meer wat van die leugenaar vernomen.

      En verder zijn ze oliedom. Ze spreken de talen niet van de mensen die ze moeten bespioneren, dus ze kloten maar wat aan.
      viejo pendejo se extravia

    10. #20
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Gülen zat niet achter Turkse coup volgens Duitse inlichtingendienst

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Ook dat is natuurlijk allemaal waar. Een mens is evenwel een sociaal wezen en zal zich altijd blijven identificeren met bepaalde groepen waartoe hij behoort of wil behoren. Dat is de aard van het beestje en daar is niks mis mee. De mensen die trots zijn op Nederland daar is ook niks mis mee.
      Ik identificeer mij alleen met sympathieke mensen, waar ze ook vandaan komen. Ik heb geen enkele behoefte aan me associëren met een willekeurige groep mensen die toevallig dezelfde taal spreken als ik en in hetzelfde land wonen. Waarom zou ik? Geef daar eens één goede reden voor?

      Als dat de aard van het beestje is, dan is dat beestje ziek. Nationalisme is de goorste uitvinding die de mensheid ooit gedaan heeft. Dan ben ik nog aardig om niet over godsdienst te beginnen.

      Er is heel veel mis met mensen die trots op Nederland zijn. Het slaat werkelijk nergens op. Wat hebben zij dan bijgedragen aan de vermeende grootsheid van Nederland? Nemen ze ook de verantwoordelijkheid voor 400 jaar imperialisme? Voor moordzuchtige dekolonisatie-oorlogen?

      Hoe is NL überhaupt iets om trots op te zijn? Het enige wat ik kan bedenken is de legaliteit van abortus, het homo-huwelijk en euthanasie. Voor de rest niks om trots op te zijn.

      Hmm, das gek, precies 2 à 3 dingen waar jij de pest aan hebt.
      viejo pendejo se extravia

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •