Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 8 van de 8

    Onderwerp: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

    1. #1
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Belga - za 25/03/2017 - 21:42 Frank Segers

      Als in Turkije de doodstraf opnieuw wordt ingevoerd, dan zal president Recep Tayyip Erdogan de internationale gevolgen daarvan aanvaarden. Als de Europese Unie stelt dat voor een Turkije met de doodstraf in Europa geen plaats is, dan is dat maar zo, zei Erdogan in een toespraak in Antalya.

      Als het Turkse parlement een wet goedkeurt voor de herinvoering van de doodstraf, dan zal Erdogan die beslissing bekrachtigen. Sinds de mislukte coup van medio 2016 in zijn land heeft de president al verschillende keren geopperd om de doodstraf weer in te voeren. De EU heeft laten verstaan dat in dat geval een punt wordt gezet achter het toetredingsproces van Turkije.

      Erdogan zei dat een 'ja' bij het referendum van 16 april over een versterking van zijn presidentiële macht een "breekpunt" zou betekenen voor Turkije met Europa. Hij opperde ook de mogelijkheid van een tweede referendum over de vooruitgang van het toetredingsproces met de EU, iets waar hij vorig jaar al eens een proefballonnetje over had opgelaten.

      Zwitserland

      Erdogan herhaalde nog eens dat hij Europese leiders nazi's en fascisten zal blijven noemen zolang hij gebrandmerkt wordt als dictator. De Turkse president heeft het overigens opnieuw met een Europees land aan de stok gekregen, dit maal Zwitserland.

      Hij is er niet over te spreken dat de Zwitserse autoriteiten toelating hebben gegeven voor een pro-Koerdische manifestatie in Bern. Bovendien werd tijdens de optocht een spandoek meegedragen met een oproep om hem te vermoorden.

      De Zwitserse zaakgelastigde in Ankara is op het matje geroepen.

      De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu heeft ook getelefoneerd met zijn Zwitserse ambtgenoot Burkhalter. De Turken dringen erop aan dat onmiddellijk een gerechtelijke procedure wordt geopend.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    2. #2
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Dat er een definitief punt moet gezet worden achter de onderhandelingen voor toetreding van Turkije tot de EU is ondertussen wel duidelijk voor iedereen.

      Persoonlijk denk ik dat het ook beter is dat Turkije de Navo zal verlaten. Met vrienden zoals Erdogan heb je geen vijanden meer nodig.

      Erdogan zal niet nalaten om de vluchtelingenkraan naar Europa opnieuw open te draaien waardoor extreem rechts veel meer macht krijgt in Europa.

      Hopelijk zal de wereld spoedig verlost worden van deze gestoorde machtswellusteling.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    3. #3
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Hij weet heel goed dat ook zonder de invoering van de doodstraf Turkije onder Erdogan mijlenver van een lidmaatschap van de EU af is. Ik denk dat het een goede zaak is dat de Turken hun eigen boontjes doppen. Dat zijn toch de belangrijkste boontje, de enige boontje die tellen.

      Woe zei dat ook alweer dat 1 druppel Turks bloed van dezelfde waarde is dan de rest van het bloed op de wereld? Dat geeft een beetje de teneur weer. Kennelijk ook als je elders geboren bent wordt dat ziekelijke nationalisme nog breed gedragen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    4. #4
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Hij is er niet over te spreken dat de Zwitserse autoriteiten toelating hebben gegeven voor een pro-Koerdische manifestatie in Bern.
      waar halen de zwitsers het lef vandaan om een demonstratie te organiseren in zwitserland zonder dit vooraf aan te melden bij de turkse overheid. zwitserland denkt zeker dat het soeverein is.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #5
      Magnificent tr_imparator's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2005
      Locatie
      Star's Rest
      Berichten
      11.336
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2824

      Standaard Re: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Dat er een definitief punt moet gezet worden achter de onderhandelingen voor toetreding van Turkije tot de EU is ondertussen wel duidelijk voor iedereen.

      Persoonlijk denk ik dat het ook beter is dat Turkije de Navo zal verlaten. Met vrienden zoals Erdogan heb je geen vijanden meer nodig.

      Erdogan zal niet nalaten om de vluchtelingenkraan naar Europa opnieuw open te draaien waardoor extreem rechts veel meer macht krijgt in Europa.

      Hopelijk zal de wereld spoedig verlost worden van deze gestoorde machtswellusteling.
      http://static2.hln.be/static/photo/2...ll_9614875.jpgErdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf-media_xll_9614875-jpg

      Na 54 jaar in de wachtkamer te hebben gewacht.

      Hypocriete zooi, Turkije schendt alle mensenrechten terwijl Europa bang is mensen binnen zijn grenzen toe te laten.

    6. #6
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tr_imparator Bekijk Berichten
      http://static2.hln.be/static/photo/2...ll_9614875.jpgErdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf-media_xll_9614875-jpg

      Na 54 jaar in de wachtkamer te hebben gewacht.

      Hypocriete zooi, Turkije schendt alle mensenrechten terwijl Europa bang is mensen binnen zijn grenzen toe te laten.
      Het is altijd duidelijk geweest waar aan voldaan moest worden. Eenvoudiger kan niet. Turkije blijkt een zeer lastig land om mee te onderhandelen. Diverse onderwerpen kunnen niet te discussie staan.

      Er waren inderdaad tegenstanders die Turkije er sowieso niet bij wilden hebben.

      Dit doet pijn is lastig goed te praten. Dan maar naar anderen wijzen maakt het er niet minder erg op.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    7. #7
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Turkije doet het goed in ontwikkelingshulp. Vooral in Somalie!

      Hij lijkt op Saddam die ook ooit een kind over de bol ging strijken,zo dus ook Recep Tayyip Erdogan.

      Maar als Turkije in deze gebiedsdelen stabiliteit kan bewerkstelligen dan mogen al die vlaggen wel uit.

      Dan heeft Recep Tayyip Erdogan dit land Somalie kunnen verenigen in die warme omhelzing zoals voormalig Ottomaanse rijk.

      Ja ja mensen....

      Saoedie Arabie en de Emiraten investeren ook in ontwikkelings hulp in al die contreieen.

      Het westen heeft geen poot meer op te staan. Die zitten met hun handen in hun haar te wroeten in die voormalige Soedanese burger oorlog in het Zuiden,die uitgevochten wordt door stammen. En al die vluchtelingen die veroorzaakt worden door die burgeroorlogen daar doet men geen enkele bemoeienis voor.

      Al die vluchtelingen waar men je geld kan storten op giro 555 die gepromoot wordt door al onze BNN-ers.

      Vorig jaar was dit voedsel te kort al bekend. Maar nu pas komt men in actie!!!!

      Hoe zit het dan verdomme,dat je bij elk ontbijt kinderen gaat zien die ondervoed zijn?

      Was het niet destijds die Nestle concern die al die vrouwen aan de borstvoeding wilde brengen?
      Omdat het in die westerse ogen beter schijnt te zijn om blik voer in plaats van je eigen vloeiende melk als moeder je eigen kind te volbrengen in volwaardig kind in volle glorie in borstvoeding.

      Al die grote vette negers die elkaar naar het leven staan en hun eigen stammen laten vluchten is dat niet de schande des werelds?
      Het klimaat is zeker niet plooibaar. Maar zie je die klote stammen hierover rede twistten!
      Al die mensen,vader,moeder,kinderen,grootvaders en grootmoeders,verdreven van hun eigen grondgebied.

      Ga al die mensen helpen op hun eigen grondgebied. En steun hun in hun zaak vanwege die droogte.
      En steun die mensen vanwege die stammen twistten.
      Maar dit gebeurd dus niet.
      Iedereen op drift.
      Iedereen in die gammele boot.
      De tweede holocaust!
      Het zogenaamde wel weten en helemaal niks doen.
      En wij als mensen hier in Nederland zijn er klaar mee.
      Je stuurt wel het geld maar ons geld komt bij die dictator en niet bij al die kleine kinderen en al die moeders die ondervoedt zijn.

      Doe hier iets mee....Ik ben er in ieder geval klaar mee, ik draai mijn hoofd om. Ben ik schuld aan al die mensen die niks te eten hebben. En als ik geld geef is het dan vanzelfsprekend dan dat al die kinderen gevoed gaan worden.
      Nee! Dus!
      Al die goede doelen doen helemaal niks. Je kan investeren in een dorp. In goede gewassen. In bonen of zo.
      Je geeft geld voor mensen die heel veel geld hebben in propaganda filmpjes,en deze mensen leven als god in Frankrijk.
      En zij doen niks voor deze mensen. Het enigste wat ze doen propaganda filmpjes maken over hele erge zieke kleine kindjes die nog geen ons wegen. Dit komt overal voor in Afrika. Daar heb je geen hongersnood voor nodig.
      Ik heb het hier over child. Ben vergeten wat voor child. Maar deze goede doelen reizen over de hele wereld met hun grote wagons. Ze hebben oeverloos geld en kunnen iedereen erbij promoten zoals Koninklijke huizen.
      Men knuffelt kinderen en men schiet al die plaatjes.
      Men wakkert aan en lost totaal niets op. Het is het geld wat speelt en niet die armzalige mens die ligt te sterven op een bed van cassave bladeren.

      En als ze mij aanschrijven als niet meer als donateur gaan ze mij gewoon harnassen in die stijl als een oetlul!!

      Ik heb in mijn doen en laten genoeg geld aan die stichting gegeven en nu zie ik al die propaganda middelen voor mijn neus voorbij schieten. Ik ben er klaar mee.
      Dan maar Recep Tayyip Erdogan,is ook niet kosjer, maar wie dan wel?

    8. #8
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Erdogan bekrachtigt plannen voor herinvoering doodstraf

      Komt wel te laat: maar het heet Save the Children!!

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •