Aanslag Manchester - Pagina 19
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 19/19 EersteEerste ... 91819
    Resultaten 181 tot 187 van de 187

    Onderwerp: Aanslag Manchester

    1. #181
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Aanslag Manchester

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      mark61 kan ook behoorlijk tekeer gaan, hoor. Heeft-ie tegen mij de laatste tijd gelukkig niet gedaan, maar ik zou er niet blij van worden. Knap dat super ick daar zo goed mee om kan gaan.
      Op wsdb ben ik gewend aan SportFreaks taal. Nemen zoals het is en verder wat grapjes maken.
      Dat komt omdat Mark altijd inhoudelijk reageert. Oké, soms wordt hij boos Dat accepteer ik dan.

      Mark blijft negen van de tien keer op de inhoud. Idiote meningen, gebral, etc. Dat zijn marktyperingen. Dat is ook niet erg. Hij geeft daarmee aan hoezeer hij het met anderen oneens is.
      Dat blijkt ook uit het feit dat Mark over andere onderwerpen met mij best onderhoudend kan posten. Je moet het best bont maken om door hem als persoon volledig weggezet worden.

      Wat is veel lager vind is de pedantheid van iemand als Knuppeltje. Miljoenen mensen tegelijk als tokkies of dom wegzetten. Ineens het vermogen tot nuanceren verliezen op het ene vlak om vervolgens tot in het oneindige proberen te nuanceren op het andere. Het toppunt van hypocrisie.

      Niemand heeft achtergrondkennis over alle onderwerpen die hier gepost worden paraat. Zoals iedereen zoek ik naar artikelen om een beter zicht te krijgen op bepaalde onderwerpen. Het komt regelmatig voor dat ik post van Knuppeltje lees die rechtstreeks uit de (ook) door mij gevonden websites komen. Of hij heeft al die sites zelf geschreven of hij hangt een beetje pedant de deskundige uit. Het eerste is niet mogelijk, blijft nummer twee over. Echt een walgelijk mannetje.

      Over Al-Zout kan ik heel kort zijn, die heeft een persoonlijkheidsstoornis. Niet teveel aandacht aan besteden.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    2. #182
      antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Berichten
      18.612
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745206

      Standaard Re: Aanslag Manchester

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Over Al-Zout kan ik heel kort zijn, die heeft een persoonlijkheidsstoornis. Niet teveel aandacht aan besteden.
      Al-Sawt is een prima prikker hoor. Moest me er even op instellen. Inhoudelijk schrijft hij goede posts en hij heeft zo te lezen grote kennis.
      De meeste Westerse politici tonen zich vijanden van de mensen in de wereld.

      Most Western politicians show themselves to be enemies of the peoples of the world.

    3. #183
      Multi-pluralist Bofko's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Tilburg
      Berichten
      14.459
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      202850

      Standaard Re: Aanslag Manchester

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Een Europees humanistiek op islamitisch lijst geschoeid (vrij gewaard van agressie oorlogen onder mom van verdedigen van Westerse waarden) is heel hard nodig.

      Vele moslims kennen het verschil niet tussen theorie en praktijk.En dat verschil willen ze niet kennen. En jij bent er daar een van. Hun argumenten berusten op een ideaal en nooit op de praktijk.

      En het is zo simpel..... kijk bijv. naar de richting van de vluchtelingstromen.

      En vraag jezelf eens af waar je in de moslimwereld zou willen wonen......

      Die duizenden europeanen die in 2014 naar het IS-kalifaat trokken ........

      Sprookjeswereld is niet alleen religie maar kennelijk ook bijbehorend wereldbeeld.

      Het moslimideaal is geweldig maar bij moslim-cv is (=DE PRAKTIJK) zie ik alleen maar maatschappelijke rampspoed.Rijke moslimstaten bewijzen dat ook nog eens met hun spirituele armoedigheid.

      In de moslimwereld worden afwijkende ideeën afgestraft Al Sawt, in het westen niet!





      trokken wouden
      Laatst gewijzigd door Bofko; 06-06-17 om 04:16.
      Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld: degenen die willen weten en degenen die willen geloven.

    4. #184
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Aanslag Manchester

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Het waren er dan ook heel erg weinig. Vergelijk de getalsverhoudingen maar eens bij de slagen bij Issus en Gaugamela.
      Pas na de val van Babylon begonnen Perzische troepen zich bij de Grieken aan te sluiten. De kern van het leger en de slagkracht bestond echter uit de Griekse falanx.
      De verschillen in getalsterkte waren zonder meer indrukwekkend. Maar als ik bij Wiki kijk dan had Aleksander bij die slagen echt veel meer troepen tot zijn beschikking dan maar heel weinig.

      Beide veroveringen zijn onvergelijkbaar.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    5. #185
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Aanslag Manchester

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Dat komt omdat Mark altijd inhoudelijk reageert. Oké, soms wordt hij boos Dat accepteer ik dan.

      Mark blijft negen van de tien keer op de inhoud. Idiote meningen, gebral, etc. Dat zijn marktyperingen. Dat is ook niet erg. Hij geeft daarmee aan hoezeer hij het met anderen oneens is.
      Dat blijkt ook uit het feit dat Mark over andere onderwerpen met mij best onderhoudend kan posten. Je moet het best bont maken om door hem als persoon volledig weggezet worden.

      Wat is veel lager vind is de pedantheid van iemand als Knuppeltje. Miljoenen mensen tegelijk als tokkies of dom wegzetten. Ineens het vermogen tot nuanceren verliezen op het ene vlak om vervolgens tot in het oneindige proberen te nuanceren op het andere. Het toppunt van hypocrisie.

      Niemand heeft achtergrondkennis over alle onderwerpen die hier gepost worden paraat. Zoals iedereen zoek ik naar artikelen om een beter zicht te krijgen op bepaalde onderwerpen. Het komt regelmatig voor dat ik post van Knuppeltje lees die rechtstreeks uit de (ook) door mij gevonden websites komen. Of hij heeft al die sites zelf geschreven of hij hangt een beetje pedant de deskundige uit. Het eerste is niet mogelijk, blijft nummer twee over. Echt een walgelijk mannetje.

      Over Al-Zout kan ik heel kort zijn, die heeft een persoonlijkheidsstoornis. Niet teveel aandacht aan besteden.
      Wie heeft het hier over pedant zijn?
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    6. #186
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Aanslag Manchester

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao Bekijk Berichten
      Al-Sawt is een prima prikker hoor. Moest me er even op instellen. Inhoudelijk schrijft hij goede posts en hij heeft zo te lezen grote kennis.
      Kennis zegt niets Olive. Dat kan je uit boekjes halen. Vaardigheden, daar gaat het om. Als Al-Sawt zich in het echte leven net irreëel arrogant gedraagt als hier op dit forum dan kan hij nog zoveel parate kennis hebben maar dat brengt hem dan geen stap verder. Bovendien kun je het hebben van die kennis lastig inschatten omdat alles te vinden is. Daarnaast kan je aan kennis ook een heel eenzijdige draai/mening geven. Zo trekt de 1 een andere conclusie uit dezelfde feiten dan de ander. Heeft mede te maken waar je het zwaartepunt legt of soms wilt leggen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    7. #187
      Could B Prikker Joey van Sloten's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2017
      Locatie
      Amsterdam centrum
      Leeftijd
      27
      Berichten
      29
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Aanslag Manchester

      Wat een vreselijke toestanden in de wereld..........

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •