• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/5 EersteEerste ... 45
    Resultaten 41 tot 46 van de 46

Onderwerp: Bijna 6 op de 10 Belgen is geen fan van de EU

Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371831

Standaard Re: Bijna 6 op de 10 Belgen is geen fan van de EU

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Dat is het vaste riedeltje van mensen die pro eu zijn. De ander als dom wegzetten. Ook op dit forum.
      Valt mee, afwezigheid van kennis over iets staat neit noodzakelijk gelijk aan domheid.

Nogmaals, in je posts geef je weinig blijk van kennis over de EU -- het weerhoudt je er duidelijk niet van om oordelen te vellen.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soldim Bekijk Berichten
      Valt mee, afwezigheid van kennis over iets staat neit noodzakelijk gelijk aan domheid.

Nogmaals, in je posts geef je weinig blijk van kennis over de EU -- het weerhoudt je er duidelijk niet van om oordelen te vellen.
      Hoeveel moeten mensen van de eu weten om er vůůr te mogen zijn? Niks waarschijnlijk. Want tegen voorstanders van de eu wordt nooit gezegd "je weet er niets van af".

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745190

Ah. Je bedoelt eigenlijk
      Ik bedoel precies wat ik schrijf.

Volgens mij hebben we discussie al gehad. Wellicht zelfs meerdere keren.
      Over IIS? Nooit. Knuppeltje, mark61 en ik hebben er wel eens wat over gepost, maar jij en ik hebben het daar nooit over gehad, of mn geheugen moet me wel heel erg in de steek laten.

Vraag: hebben EU-landen en Canada volgens ceta het recht om te reguleren?
      Motiveer je antwoord - als je wilt - met artikelen uit ceta (daarbij heb ik het je al gemakkelijk gemaakt).
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiŽnt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745190

Dat is het vaste riedeltje van mensen die pro eu zijn. De ander als dom wegzetten. Ook op dit forum.
      Als een voorstander van de EU zegt dat de EU democratisch is, weet je dat hij/zij er te weinig van weet.

Beide algemene stellingen, 'de EU is democratisch' en 'de EU is niet democratisch', falen.

In de EU bestaan zoveel ondemocratische en antidemocratische factoren dat de algemene stelling 'de EU is democratisch' niet vol te houden is.
      En omgekeerd.

Een veel genuanceerder oordeel is nodig.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiŽnt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110971

Hoeveel moeten mensen van de eu weten om er vůůr te mogen zijn? Niks waarschijnlijk. Want tegen voorstanders van de eu wordt nooit gezegd "je weet er niets van af".
      Dat laatsten zou dom zijn want die laten zien dat ze er wel wat van weten.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. Wij willen de wereld graag doen geloven dat IsraŽl Tel Aviv is. Dat klopt niet, oh nee. Hebron met z'n fanatieke religieuze kolonisten, is ook IsraŽl, en hun macht groeit.' (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het IsraŽlische parlement.)

Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737763

Als je de hele dag op een forum tikt zal Europa je niet raken. Verder dan wat theoretisch geleuter gaat het niet. Mij heeft Europa al 2 hobbies om zeep geholpen, metaaldetectie en bouwen van speed pedelecs.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten