Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht" - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 26 van de 26

    Onderwerp: Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht"

    1. #21
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht"

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Dat is anders heel normaal. Iemand vermoorden in een ander land en dan hier los blijven lopen? Moord is moord.
      Ik snap je heel goed. Maar luidt het juridisch adagium niet: "zonder lijk geen moord"?

    2. #22
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht"

      Je haalt een voorbeeld aan waarom iemand hier veroordeeld zou worden voor een daad die in het land waar die plaatsvond niet strafbaar was.

      Volgens mij is dat helemaal het punt niet in deze kwestie. Vandaar mijn reactie. Volgens mij kan je hier niet serieus genoeg mee omgaan.

      Je uitje richting VS is een ander verhaal. Daar heb je zeker een punt maar dat staat volledig los van het gevaar dat terugkeerder op kunnen leveren.

      Heb je de link over het commentaar van Harld Doornbos ook gelezen? Die is er als 1 van de weinigen ook daadwerkelijk geweest.

    3. #23
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht"

      Dus iedere moordenaar die zijn slachtoffer in een bad zoutzuur oplost gaat vrijuit?

    4. #24
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht"

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Als het voorval nog maar van afgelopen vrijdag dateert dan valt het niet uit te sluiten dat je toch nog een briefje zal krijgen in Nederland. Ik vond dit vanwege Het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB)
      je hebt nog gelijk ook. kreeg vandaag een brief binnen met een verhoging vd boete . . . arghhh.


      https://i.imgur.com/zfdRDYw.jpg


    5. #25
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht"

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      je hebt nog gelijk ook. kreeg vandaag een brief binnen met een verhoging vd boete . . . arghhh.


      Dat is geen brief van het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB), maar van een Duits advocatenkantoor. Volgens mij verticaal klasseren zonder betalen.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    6. #26
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Engeland neemt paspoort van 150 Syriëgangers af: "Britse nationaliteit is geen absoluut recht"

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten


      Dat is geen brief van het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB), maar van een Duits advocatenkantoor. Volgens mij verticaal klasseren zonder betalen.
      de uitdrukking verticaal klasseren kende ik nog niet, maar het klinkt goed.
      dan maar hopen dat ze niet een incassoburo in schakelen.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •