Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 18

    Onderwerp: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

    1. #1
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      'Powned-vluchteling' blijkt acteur, distantieert zich van omroep

      41 minuten geleden
      'Powned-vluchteling' blijkt acteur, distantieert zich van omroep
      Beeld © Powned
      Wekenlang deed Tariq Kasem zich voor als vluchteling die net was aangekomen in Nederland. Samen met Rutger Castricum ging hij op pad om Nederland beter te leren kennen. Nu blijkt dat het allemaal nep was.

      Ruim een jaar droeg Tariq Kasem een geheim met zich mee. In het programma 'De week van Powned' ging hij als kersverse vluchteling naar onder meer de bingo en de kermis. Maar zijn gebrekkige Nederlands bleek nep. Hij vluchtte al jaren geleden uit Irak en spreekt perfect Nederlands. Kasem is acteur en hield samen met de omroep de kijker voor de gek.

      'Walgelijk' artikel
      Maar Kasem is sinds gisteren helemaal klaar met de omroep. Een inmiddels verwijderd artikel over de verdronken Syrische jongen in Venlo was voor hem de druppel. In het artikel werd de jongen verweten dat hij andere zwembadgasten 'een vervelende dag' had bezorgd.

      Dominique Weesie, voorzitter van Powned, bood meteen zijn excuses aan op Twitter. Hij noemde het artikel 'walgelijk'. Kasem noemt die excuses goed, maar is toch helemaal klaar met Powned. Hij noemt het artikel 'een historisch dieptepunt'.


      Discriminerende opmerkingen
      "Ik heb ze te veel kansen gegeven, het is nu echt klaar." Hij vertelt dat hij tijdens de opnames voor Powned herhaaldelijk discriminerende opmerkingen te verduren kreeg. "Dat gebeurde allemaal buiten beeld."

      Kasem koos er bewust voor om als acteur mee te doen aan het Powned-programma. "Powned heeft heel wat misselijkmakende video's gemaakt. Ik hoopte dat mijn deelname ervoor zou zorgen dat Powned minder vluchtelingen zou treiteren. Het voelde dan ook zo goed."

      Naïef?
      Dat klinkt behoorlijk naïef. Het is algemeen bekend dat de omroep een rechtser geluid wil laten horen. "Ik heb hier toen heel goed over nagedacht, ik zag dit echt als eerste stap in tv. Over de reportages ben ik ook niet ontevreden. Ik heb zelfs veel geleerd. Maar dit had ik echt niet van ze verwacht."

      Kasem doet zijn verhaal in de hoop dat Powned excuses aanbiedt aan de familie van de overleden jongen. Daarnaast wil hij de omroep duidelijk maken dat humor over vluchtelingen vaak te ver gaat. "Ze moeten niet zo disrespectvol met vluchtelingen omgaan."

      Waarom de omroep niet bekendmaakte dat Kasem een acteur was is hem ook onduidelijk. Hij hoefde geen geheimhouding te tekenen. Powned is om een reactie gevraagd, maar gaf daar geen gehoor aan.

      Bron: RTLZ.

      Lijkt alsof alle rechtse figuren creatief omgaan met feiten. Dat zien we ook bij aartsleugenaars als SuperleugenaarDick, Ibrahrat, Tomas en Eric de Blois.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    2. #2
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.110
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      'Powned-vluchteling' blijkt acteur

      (...)

      Lijkt alsof alle rechtse figuren creatief omgaan met feiten. Dat zien we ook bij aartsleugenaars als SuperleugenaarDick, Ibrahrat, Tomas en Eric de Blois.
      Ik heb niks met deze zaak te maken dus hoeft mijn naam niet onder dit artikel genoemd te worden. Hou dus ook je vette verkankerde rotbek dicht over mij. Godvergeten kankerhond.

    3. #3
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik heb niks met deze zaak te maken dus hoeft mijn naam niet onder dit artikel genoemd te worden. Hou dus ook je vette verkankerde rotbek dicht over mij. Godvergeten kankerhond.
      Waarom schelden? Waarom schelden met kankerhond!? Ben je een beschaving kwijt sinds je op een stukje bergkam van de Andesgebergte woont? P.S. Heb ik iets verkeerd gezegd?!?!?
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    4. #4
      Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Locatie
      Everywhere
      Leeftijd
      65
      Berichten
      1.732
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65862

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten

      Lijkt alsof alle rechtse figuren creatief omgaan met feiten. Dat zien we ook bij aartsleugenaars als SuperleugenaarDick, Ibrahrat, Tomas en Eric de Blois.
      Heb je je orgasme weer gehad
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.

      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #5
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Kasem koos er bewust voor om als acteur mee te doen aan het Powned-programma. "Powned heeft heel wat misselijkmakende video's gemaakt. Ik hoopte dat mijn deelname ervoor zou zorgen dat Powned minder vluchtelingen zou treiteren. Het voelde dan ook zo goed."
      Ik snap er helemaal niets van waarom Kasem zich heeft laten lenen voor een programma van Powned.
      -------Worship the Creator not the creation-------

    6. #6
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Je zal je Hollandse jongen maar Dominique noemen.

      Rob Gosseling, oh gossie, is het jochie boos geworden?

      Hij noemde jouw naam niet eens, varken, tenzij je Eric du Blois heet, maar dan verdien je het ook met zo een naam.


    7. #7
      Joker Bart.NL's Avatar
      Ingeschreven
      Jan 2004
      Locatie
      Sneek
      Leeftijd
      55
      Berichten
      3.208
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      286229

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Ik snap er helemaal niets van waarom Kasem zich heeft laten lenen voor een programma van Powned.
      Een woord van vier letters dat begint met g en eindigt op eld.

    8. #8
      Reour van weg
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Locatie
      Everywhere
      Leeftijd
      65
      Berichten
      1.732
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      65862

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart.NL Bekijk Berichten
      Een woord van vier letters dat begint met g en eindigt op eld.
      Yep , precies !!
      Ik doe jouw geen kwaad, doe dan mij ook geen kwaad, laat mij leven zoals ik wil leven, dwing mij niet jouw levenstijl aan tenemen. Ik maak mijn keuze zelf en laat me niet dwingen door wat voor geloofsboek ook. Misschien wel beinvloeden.


    9. #9
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      een woord van 4 letters beginnend met g en eindigend op eld. dat is een lastige. heb je mischien nog een hint?

    10. #10
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Rechts, onfatsoenlijke en vooral leugenachtig!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nacht Bekijk Berichten
      een woord van 4 letters beginnend met g en eindigend op eld. dat is een lastige. heb je mischien nog een hint?
      Hebhier ook problemen mee. Ik dacht 'geregeld' maar dan heb ik te veel letters.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •