Burgmeester weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 4 van de 4

    Onderwerp: Burgmeester weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen

    1. #1
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Burgmeester weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen

      Olivier Maingain weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen

      Vandaag om 13:49 door nbo, svg | Bron: La Capitale


      Binnenkort krijgt ook Wallonië het programma ‘Blind Getrouwd’ voorgeschoteld. Alleen blijkt niet iedereen overtuigd van het concept. Zo weigerde Olivier Maingain (DéFI) om één van de deelnemende koppels te huwen.

      Na twee succesvolle seizoenen in Vlaanderen is ook Wallonië overstag gegaan. Vanaf dinsdag zendt RTL-TVI namelijk het eerste seizoen uit van ‘Blind Getrouwd’. Maar nog voor er één minuut is uitgezonden, duikt al een probleem op voor het programma. Zo weigerde Olivier Maingain (DéFI), burgemeester van Sint-Lambrechts-Woluwe (Brussel), om een deelnemend koppel in de echt te verbinden. Dat heeft de Franstalige krant La Capitale vernomen.

      Maingain zal dus niet in het programma te zien zijn. Ook administratieve medewerkers, die de bevoegdheid hebben om een huwelijk te voltrekken, mochten niet verschijnen in het programma. Waarom Maingain niet wil meewerken aan het programma is voorlopig niet bekend.

      Maingain zou onder meer gevraagd hebben om het koppel op voorhand te zien om na te gaan of het niet om een schijnhuwelijk gaat. Maar dat was dan weer een no go voor de programmamakers, die anders het hele concept van ‘blind trouwen’ in het water zien vallen als bruid en bruidegom elkaar al ontmoeten voor het huwelijk.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    2. #2
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Burgmeester weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Olivier Maingain weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen

      Vandaag om 13:49 door nbo, svg | Bron: La Capitale


      Binnenkort krijgt ook Wallonië het programma ‘Blind Getrouwd’ voorgeschoteld. Alleen blijkt niet iedereen overtuigd van het concept. Zo weigerde Olivier Maingain (DéFI) om één van de deelnemende koppels te huwen.

      Na twee succesvolle seizoenen in Vlaanderen is ook Wallonië overstag gegaan. Vanaf dinsdag zendt RTL-TVI namelijk het eerste seizoen uit van ‘Blind Getrouwd’. Maar nog voor er één minuut is uitgezonden, duikt al een probleem op voor het programma. Zo weigerde Olivier Maingain (DéFI), burgemeester van Sint-Lambrechts-Woluwe (Brussel), om een deelnemend koppel in de echt te verbinden. Dat heeft de Franstalige krant La Capitale vernomen.

      Maingain zal dus niet in het programma te zien zijn. Ook administratieve medewerkers, die de bevoegdheid hebben om een huwelijk te voltrekken, mochten niet verschijnen in het programma. Waarom Maingain niet wil meewerken aan het programma is voorlopig niet bekend.

      Maingain zou onder meer gevraagd hebben om het koppel op voorhand te zien om na te gaan of het niet om een schijnhuwelijk gaat. Maar dat was dan weer een no go voor de programmamakers, die anders het hele concept van ‘blind trouwen’ in het water zien vallen als bruid en bruidegom elkaar al ontmoeten voor het huwelijk.
      Hahahaha, wat een onzin bedenken mensen tegenwoordig voor een beetje geld!

      Maar Marsipulami, ben je het eens met die Burgemeester, of niet? Ik ben het met hem eens, maar van dit soort mensen zou ik niet eens de burgemeester willen zijn.
      Hij moet of ontslagen worden of zijn eigen opvattingen behouden, als het om "dubieuze en symbolische" staatszaken gaat.

      SMH (schud mijn hoofd)

    3. #3
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Burgmeester weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SamirPlus Bekijk Berichten
      Hahahaha, wat een onzin bedenken mensen tegenwoordig voor een beetje geld!

      Maar Marsipulami, ben je het eens met die Burgemeester, of niet? Ik ben het met hem eens, maar van dit soort mensen zou ik niet eens de burgemeester willen zijn.
      Hij moet of ontslagen worden of zijn eigen opvattingen behouden, als het om "dubieuze en symbolische" staatszaken gaat.

      SMH (schud mijn hoofd)
      Ik ben het eens met Maingain. Een huwelijk is een serieuze zaak en maak je niet tot inzet van amusementsprogramma's. De programmamakers zou ik laten opsluiten.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    4. #4
      Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Berichten
      2.046
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Burgmeester weigert deelnemers ‘Blind Getrouwd’ te huwen

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Ik ben het eens met Maingain. Een huwelijk is een serieuze zaak en maak je niet tot inzet van amusementsprogramma's. De programmamakers zou ik laten opsluiten.
      Er moet bloed vloeien!

      Nee, dat is nu eenmaal de "jeugd van tegenwoordig". Je kan het hun niet kwalijk nemen, dat we een "falende" overheid hebben. Je hebt het zelf al aangegeven in het artikel, dat het "na twee succesvolle seizoenen in Vlaanderen" geprobeerd werd voor Wallonië, dus ergens werd het "wel geaccepteerd", in België.
      Ik geef altijd de schuld aan de overheid, daar worden alle juridische zaken, uiteindelijk, uitgevochten. (Trias Politica)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •