Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 24

    Onderwerp: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

    1. #11
      Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Berichten
      489
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Het Koninkrijk Israël ook. Ze hebben echter pech gehad dat anderen 4000 jaar later hun religie hebben gejat, gekopieerd en aangepast met andere profeten. Daarom zitten we nu met de gebakken peren.
      Verdiep je eens in de oude boeken van de Joden ( nergens te vinden,maar citaten wel) waarin een Rabijn zich tot de Islam heeft bekeerd nadat ie wist dat er volgens die joodse boeken nog één grote profeet zou komen. De Joden hebben het zelf voorspelt.

      En wie was die laatste profeet? Ja profeet Mohammed ( vzmh).


      Onoptic; Israel is niet meer geloofwaardig als het een legitieme verzetsgroep ( Hamas) als terroristen kwalificeert en die zelfde PKK ( wat om op de internationale terrorisme lijst staat) impliciet erkent als een verzetsbeweging.

    2. #12
      Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Berichten
      489
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Israel overweegt Amnesty International te straffen


    3. #13
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberate Bekijk Berichten
      Verdiep je eens in de oude boeken van de Joden ( nergens te vinden,maar citaten wel) waarin een Rabijn zich tot de Islam heeft bekeerd nadat ie inzag dat er volgens die joodse boeken nog één grote profeet zou komen. De Joden hebben het zelf voorspelt.

      En wie was die laatste profeet? Ja profeet Mohammed ( vzmh).
      Je vergeet Jezus. En die zei ook al dat vele valse profeten zouden volgen na hem. Die claimde ook the one and only te zijn.

      Ik respecteer eenieder zijn/haar geloof maar de christenen en moslims hebben het Joods oer geloof gekaapt en aangepast. Knip en plakwerk. Daardoor kent dat klein volkje op haar grondgebied al 2000 jaar ellende. Ineens zaten die Joden met heilige plaatsen van andere religies op hun grondgebied.

      Als Jezus en Mohammed vanuit het boeddhisme zouden zijn voortgekomen, onmogelijk maar toch, zou inzake Israël er geen haan naar kraaien.

    4. #14
      Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Berichten
      489
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Het gaat mij om wat de joodse boeken. De profetie waarin een laatste grote profeet zou komen.

      Vóórdat Jezus was geboren.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Je vergeet Jezus. En die zei ook al dat vele valse profeten zouden volgen na hem. Die claimde ook the one and only te zijn.

      Ik respecteer eenieder zijn/haar geloof maar de christenen en moslims hebben het Joods oer geloof gekaapt en aangepast. Knip en plakwerk. Daardoor kent dat klein volkje op haar grondgebied al 2000 jaar ellende. Ineens zaten die Joden met heilige plaatsen van andere religies op hun grondgebied.

      Als Jezus en Mohammed vanuit het boeddhisme zouden zijn voortgekomen, onmogelijk maar toch, zou inzake Israël er geen haan naar kraaien.

    5. #15
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberate Bekijk Berichten
      Het gaat mij om wat de joodse boeken. De profetie waarin een laatste grote profeet zou komen.

      Vóórdat Jezus was geboren.
      Matteüs 7:15 geeft aan dat deze profeten net alsof zullen doen.

      "Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn."
      In Matteüs hoofdstuk 24, vers 4-44 vertelt Jezus op de Olijfberg wat de voortekenen zijn voor zijn wederkomst. Zo is één van de voortekenen dat er vele valse profeten zullen komen (Matth. 24:4-5):
      "4 Jezus antwoordde hun: ‘Pas op dat niemand jullie misleidt. 5 Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: “Ik ben de messias,” en ze zullen veel mensen misleiden."."
      En in Mattheüs 24:23 zegt Jezus:

      "23 Als iemand dan tegen jullie zegt: “Kijk, dit is de messias,” of: “Daar is hij,” geloof dat dan niet."

      In het Oude Testament onder Koningen 22

      Ik denk persoonlijk dat er duizenden profeten zijn geweest na Jezus en Mohammed maar dat de meeste op de brandstapel zijn gegooid of op andere wijze over de kling zijn gejaagd.

    6. #16
      Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Berichten
      489
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Matteüs 7:15 geeft aan dat deze profeten net alsof zullen doen.

      "Pas op voor valse profeten, die in schaapskleren op jullie afkomen maar eigenlijk roofzuchtige wolven zijn."
      In Matteüs hoofdstuk 24, vers 4-44 vertelt Jezus op de Olijfberg wat de voortekenen zijn voor zijn wederkomst. Zo is één van de voortekenen dat er vele valse profeten zullen komen (Matth. 24:4-5):
      "4 Jezus antwoordde hun: ‘Pas op dat niemand jullie misleidt. 5 Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: “Ik ben de messias,” en ze zullen veel mensen misleiden."."
      En in Mattheüs 24:23 zegt Jezus:

      "23 Als iemand dan tegen jullie zegt: “Kijk, dit is de messias,” of: “Daar is hij,” geloof dat dan niet."

      In het Oude Testament onder Koningen 22

      Ik denk persoonlijk dat er duizenden profeten zijn geweest na Jezus en Mohammed maar dat de meeste op de brandstapel zijn gegooid of op andere wijze over de kling zijn gejaagd.
      Het zijn in totaal 30.000 geweest. En wat jij schrijft is niet hetgeen ik bedoel met oude joodse ´boek´.


      Voor de rest boeit het allemaal niet.

      Israel moet zich terugtrekken vanachter de bestandslijn van ´67 conform de eisen van de i.g. en vn-resoluties.


      Punt.


      Wat vind jij het zionistische plannetje om een Koerdistan te creeren?

    7. #17
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberate Bekijk Berichten
      Wat vind jij het zionistische plannetje om een Koerdistan te creeren?
      Ik heb inzake dezen niet echt een mening. Ik weet dat er Koerden bestaan maar tot daar reikt mijn kennis.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberate Bekijk Berichten
      Israel moet zich terugtrekken vanachter de bestandslijn van ´67 conform de eisen van de i.g. en vn-resoluties.
      Het zal je wellicht verbazen maar daar kan ik me wel in vinden vermits het hele gesodemieter dan ook eens ophoudt en Israël veiligheidsgaranties krijgt van alle betrokken partijen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #18
      Banned
      Ingeschreven
      Sep 2017
      Berichten
      489
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ik heb inzake dezen niet echt een mening. Ik weet dat er Koerden bestaan maar tot daar reikt mijn kennis.

      .
      Ik ook niet.

      Het zal je wellicht verbazen maar daar kan ik me wel in vinden vermits het hele gesodemieter dan ook eens ophoudt en Israël veiligheidsgaranties krijgt van alle betrokken partijen.

      Het verbaasd me wel ja. Wel sportief van je.


      Wat betreft de veiligheidsgaranties ben ik het met je eens. Maar Israel wil ze de kans niet eens geven. Hamas heeft haar program gewijzigd en wil Israel niet vernietigen ( meer). Wat op zich al knap is van Hamas. En Israel reageerde daar heel wantrouwig op,wat ik heel erg jammer vind.

      Hamas wil nu op vreedzame wijze verzet plegen tegen de bezetting staat in haar nieuwe program. Israel moet daar op anticiperen. En Hamas op zijn beurt Israel als staat erkennen. Maar Israel durft of wil die stap niet zetten. Ze vinden het best allemaal. Ze blijven de boel daar treiteren en meer kolonisten en nederzettingen bouwen tegen de resoluties van de vn en tegen de oproepen/eisen van de i.g..

      En dan moeten wij er niet raar van opkijken als de Palestijnen dit niet tolereren.


      De Palestijnen krijgen niet eens de kans van Israel om onafhankelijk naast elkaar te leven. Wie zegt niet dat het geweld dan aanzienlijk minder wordt? Hamas heeft haar program veranderd en het eist nu alleen terugtrekking van het bezettingsleger(IOF) uit de bezette gebieden vanachter de bestandslijn van ´67 en dus niet inclusief Israel,wat in haar vorige program wel het geval was..

      Dit is toch een weggegooide kans op vrede of op zn minst een gemiste kans voor open doel de relaties wat aan te halen,al is het op laag niveau?

    9. #19
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Salaah al Dien (Saladin,1169-1193.

      In Egypte duurde de heerschappij van de Fatimiden tot 1174,toen zij van de troon werden gestoten door Salaah al-Dien
      (Saladin 1169-1193),een legeraanvoerder van Koerdische origine. De machtswisseling bracht een verandering van religieuze binding met zich mee. De Fatimiden hadden tot de isma illitische tak van het sjiisme behoord,maar Salaah al-Dien was een soenniet en hij slaagde erin de kracht van de godsdienstig vuur van de Egyptische en Syrische moslims te mobiliseren om de Europese kruisvaarders die aan het eind van de 11de eeuw christelijke staten in Palestina en aan de Syrische kust hadden gesticht te verslaan. De door Salaah al-Dien gestichte dynastie,die van de AYYoebiden,regeerde over Egypte van 1169 tot 1252,over Syrie tot 1260 en over een deel van West-Anatolie tot 1229

      fijne dag iedereen...

    10. #20
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Hypocriet en racistisch Israel wil de PKK een koerdische staat geven

      Israel treft hier geen blaam. Ze profiteren van een geopolitieke situatie die kansen biedt.

      De grootste schuldige is niemand anders dan de hond van Saddam Hoessein. Met zijn oorlogszuchtige agenda jegens Iran en Koeweit, heeft hij belangrijkste prioriteit uit het oog verloren. Namelijk het ontwikkelen en opzetten van een nucleaire afschrikkingsmacht met een machtig conventioneel leger. Inspanningen die hij trof waren ver gevorderd.
      Maar helaas teniet gedaan door de Iraakse invasie van Koeweit. Zonder bezetting van Koeweit zag MO er anders uit. En hadden de Palestijnen misschien minder last van Zionistische juk.
      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik heb geen enkele band met de Israëlische agenda maar ik ben wel voor een eigen staat voor de Koerden.
      Het westen heeft de grenzen in het MO samengesteld vanachter een tekentafel waardoor de Koerden verdeeld zijn geraakt in vier aparte landen. Een drama voor de Koerden.
      Ben je ook voorstander van een onafhankelijk Friesland, Catalonie, Venetie, Po vlakte, Baskenland, Corsica of Bretagne?
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •