Eindelijk: Trump maakt het waar! - Pagina 8
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 8/9 EersteEerste ... 789 LaatsteLaatste
    Resultaten 71 tot 80 van de 81

    Onderwerp: Eindelijk: Trump maakt het waar!

    1. #71
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Dat denk je. Je ventileert je mening en praat grotendeels langs mij heen. Je reageert niet inhoudelijk. Zoekt een tafeltje en kauwt dat vervolgens uit en geef er je eigen draai aan.
      .
      Als jij dat zegt. Want je klinkt als een slechte verliezer. Ik begrijp het ook. Want tenslotte ben jij op Maroc.nl actief;om de Marokkanen eens te leren hoe het nou werkelijk in elkaar steekt. Het steekt waarschijnlijk dat jij nu les krijgt en waarschijnlijk steekt het pijnlijker dat het een Marokkaan is die je keer op keer inhoudelijk aanpakt.

      Ik snap het helemaal!

      Jij hebt hier nooit iets neergezet dat nieuw was voor mij.
      Werkelijk? Want jij kraamt alleen onzin uit.

      Ook je opmerking over ballistische raketten. De eerste de beste googlehit staat breeduit jouw bewering. Zet voortaan een link neer ipv te doen alsof je het zo oplepelt
      Lees mijn reactie aan jouw maatje Ibrahrat. Die begint spontaan ballistische raketten met kruisraketten te verwarren en zelfs te beweren dat de Amerikanen GPS systeem delen met hun Russische en Chinese rivalen.

      Dat bedoel je waarschijnlijk met lezen van google hits. Een linkje plaatsen en vervolgens onsamenhangend lullen in de hoop dat de ander te dom is.

      Dat is geheel naar 'rechts' gebruik. Iets zoeken dat in jouw straatje ligt, vervolgens een onzin verhaal erom heen bouwen, een clown (superdick in dit geval) als cheerleader en vervolgens de opponent uitmaken voor een leugenaar.


      Heerlijk doorzichtig!
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    2. #72
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Wat is een semi-ballistisch!?!?!? Bestaat dat? Hahahaha
      Domheid en onkunde kennen geen grenzen. Dit wordt echt triest.
      Ja, het bestaat. Alvorens je op je toetsenbord gaat zitten tikken lees eerst even dit:

      "A quasi ballistic missile (also called a semi ballistic missile) including anti-ship ballistic missiles is a category of missile that has a low trajectory and/or is largely ballistic but can perform maneuvers in flight or make unexpected changes in direction and range." Bron

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Stop Ibrahrat, je maakt jezelf belachelijk. GPS is Amerikaans en denk jij dat de Iraniers echt GPS op hun raketten gaat plaatsen, die de Amerikanen kunnen uitschakelen?
      Ja, hetgeen ik heb gesteld is juist. De raket waar jij het over hebt welke Israël kunnen bereiken met een bereik van 2000 km is de EMAD.

      There's also reason to be skeptical of the claims around Emad's effectiveness. CSIS estimates the real range to only be 1,060 miles, not 1,700, considering the larger range would be difficult to attain with a single stage missile. Satellite guidance can also be foiled by simply turning off the American GPS system, Bron

      However, since Iran does not have geostationary military satellites, it is not capable of guiding ballistic missiles over a long distance, as it by default uses the American global positioning system. Bron

      Zoals ik reeds eerder heb gesteld. Hightech oorlogsvoering is niet mogelijk zonder infrastructuur van de grootmachten. Als in dit geval de Amerikanen of anders de Chinezen of Russen (afhankelijk van het gekozen GPS systeem) de stekker eruit trekken is het gedaan met de pret.

      Met bovenstaande bijdrage is e.e.a. grotendeels afdoende beantwoord.

      Laatst gewijzigd door Ibrah1234; 26-10-17 om 07:25.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    3. #73
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      [QUOTE=Al Sawt;5604865]Als jij dat zegt. Want je klinkt als een slechte verliezer. Ik begrijp het ook. Want tenslotte ben jij op Maroc.nl actief;om de Marokkanen eens te leren hoe het nou werkelijk in elkaar steekt. Het steekt waarschijnlijk dat jij nu les krijgt en waarschijnlijk steekt het pijnlijker dat het een Marokkaan is die je keer op keer inhoudelijk aanpakt.[QUOTE]

      Ik ben hier vrijwel alleen op nieuws van de dag, daar is geen Marokkaan te vinden. Als ik die de lees wenst te lezen, zoals jij beweert, dan zou ik wel op WSDB zitten. Wederom een loze beschuldiging, net als je bewering dat ik PVV stem. Ik wacht op excuses Al-Geert.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Ik snap het helemaal!
      Dat is jouw probleem. Je denkt dat je alles snapt. Ga eens werken aan je e.q. Als dat nog te redden is.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Werkelijk? Want jij kraamt alleen onzin uit. Lees mijn reactie aan jouw maatje Ibrahrat. Die begint spontaan ballistische raketten met kruisraketten te verwarren en zelfs te beweren dat de Amerikanen GPS systeem delen met hun Russische en Chinese rivalen.
      Waarom zou ik dat doen? Ik had al direct door dat hij die twee door elkaar haalt. Wat moet ik ermee? Ben ik verantwoordelijk voor zijn post?

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Dat is geheel naar 'rechts' gebruik. Iets zoeken dat in jouw straatje ligt, vervolgens een onzin verhaal erom heen bouwen, een clown (superdick in dit geval) als cheerleader en vervolgens de opponent uitmaken voor een leugenaar.
      Leugenaar? Ik beweer alleen dat je goede sier probeert te maken met googlekennis. Niet erg hoor, niemand kan alles paraat hebben. Als je maar weet waar je het kunt zoeken en hoe je het moet interpreteren. Precies de uitleg die jij geeft, de volgorde die je hanteert in je uitleg. Gewoon gegoogled dus. Vandaar mijn opmerking om er voortaan gewoon de link bij te plaatsen.

      Voorlopig heb je weer even teveel aandacht gekregen dan je verdient.
      Oja, geeft je kwispelende schoothondje Riffijn even een aai over zijn bol. Hij vindt jou zo goed. een stukje wordt vind hij ook lekker.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    4. #74
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rifffijn. Bekijk Berichten
      Ik geniet van jouw priksels al-sawt. JIj bent top!!! ...............Ik lees en leer veel hier.

      Maar...Semi-baliistische raketten bestaan idd niet. Het is ballistisch of niet.

      Semi-ballistisch,hahahahahahahahha.


      Nog even en ze beginnen over semi-atomen.


      De domheid van bepaalde leden is idd grenzenloos.
      Dank je, Riffijn. Figuren als Ibrahrat, Superdick en Rob Gosseling, liegen en bedriegen. Maar claimen wel morele superioriteit.

    5. #75
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      zelfs te beweren dat de Amerikanen GPS systeem delen met hun Russische en Chinese rivalen.
      Waar staat dat? Dat zuig je ook weer uit je grote duim.

    6. #76
      Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Locatie
      Turicum
      Berichten
      15.457
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723396

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rifffijn. Bekijk Berichten
      Ik geniet van jouw priksels al-sawt.
      Een kinderhand is gauw gevuld.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.

    7. #77
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Een kinderhand is gauw gevuld.
      Ik weet niet. De eigenaren ervan kunnen nogal veeleisend zijn. Nog even en dan is weer 6 december. En dan zie je weer hoe gauw die knuistjes gevuld zijn.
      Laatst gewijzigd door knuppeltje; 26-10-17 om 15:13.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    8. #78
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Waar staat dat? Dat zuig je ook weer uit je grote duim.
      Nee, dat maak ik uit jouw reactie op. Jij beweert toch dat alleen de Russen, de Chinezen en de Amerikanen GPS kunnen uitzetten. Dat suggereert op z`n minst dat de Amerikanen een militair systeem met strategisch waarde, delen met hun twee grootste rivalen op aarde.

      Of ontken je dat je dergelijke bewering maakt? Misschien komt dat uit schaamte cultuur waar je deel uit maakt. Waardoor het makkelijk is om te liegen en te bedriegen.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    9. #79
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Een kinderhand is gauw gevuld.
      Gelukkig wel met inhoud van degelijke materiaal.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    10. #80
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Nee, dat maak ik uit jouw reactie op. Jij beweert toch dat alleen de Russen, de Chinezen en de Amerikanen GPS kunnen uitzetten. Dat suggereert op z`n minst dat de Amerikanen een militair systeem met strategisch waarde, delen met hun twee grootste rivalen op aarde.
      De russen en chinezen beschikken zelf over een satellietnetwerk en GPS. Zoals reeds eerder vermeld maken de Iraniërs t.b.v. militaire operaties gebruik van Amerikaanse satellieten en gebruiken de Noord-Koreanen naar alle waarschijnlijkheid de Chinese variant.

      Hoe jij de conclusie trekt zoals verwoord is mij een raadsel. Waarschijnlijk doel je op de term "GPS" wat de chinezen en russen niet met de amerikanen delen daar GPS een Engelse term is en de Russische en Chinese benaming voor hun variant op GPS andersluidend is. Uitzonderlijk flauw.
      Laatst gewijzigd door Ibrah1234; 27-10-17 om 10:10.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •