Eindelijk: Trump maakt het waar! - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/9 EersteEerste ... 567 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 51 tot 60 van de 81

    Onderwerp: Eindelijk: Trump maakt het waar!

    1. #51
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Je argument dat atoomwapens dergelijke conflicten kunnen voorkomen is met bovenstaand voorbeeld (Arabisch-Israëlisch conflict) volledig ontkracht.
      Leer eerst begrijpend lezen. Ik heb nergens MAD verdedigd. Maar ik heb gezegd dat kernwapens in Arabische handen de Israelisch en Westers agressie tegen het Midden Oosten zullen tegen gaan.

      Sterker nog; Met een nucleaire paraplu van een Arabische of Iraanse macht en Israelisch gebrek aan strategische diepte, kan elk oorlog tegen Israel zeer gunstig uitpakken. Vandaar dat Israel uit alle macht probeert om monopolie op nucleaire wapens te houden.
      Bovendien zijn de gevolgen ook voor Europa niet te overzien. Na Tsjernobyl sloegen de radio-actieve deeltjes ook hier neer.
      Eigen schuld. Zij hebben Israel gecreert en bewapend met nuclaire wapens, zij hebben dood en verderf in het Midden Oosten gezaaid onder mom om verspreiding van kernwapens tegen te houden. Daarvoor zullen zij een prijs betalen.

      De atomaire dreiging was grotendeels uit de lucht na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie en jij wil deze situatie weer in ere herstellen?
      Yep! Omdat nucleaire dreiging eenzijdig vanuit psychopaten en oorlogshitsers komt die zetelen in steden als London, Washington, Parijs en Jeruzalem. Die houden zich niet aan internationale recht. Het is volstrekt naief om te denken dat deze agressors hebben geleerd van hun fouten.
      West-Europa stroomt vol met vluchtelingen uit het Midden-Oosten en de Middellandse Zee is het grootste massagraf van deze eeuw. Meer dan 10.000 mensen zijn er verdronken.
      En hoe komt dat? Waren er vluchtelingen vanuit het Midden Oosten voor 2003? Ja, maar heel weinig. Vluchtelingenstroom komt door de oorlogszucht van het Westen in Irak en Libie. Waardoor IS was geboren en Syrie kon ontwrichten.

      Wil jij vluchtelingen tegenhouden, dan moet je stemmen op pacifistische partijen.
      Al die miljarden welke in de ontwikkeling van kernwapens en raketten gaat zitten valt wel beter te besteden. Kim Jong-un laat zijn bevolking verhongeren en steekt miljarden in de ontwikkeling van kernwapens.
      Irak en Syrie hadden miljarden gestoken in ontwikkeling van infrastructuur en onderwijs. Westerse agressie heeft die landen kapot gemaakt. Kernwapens zijn niet alleen investering, maar ook een verzekering tegen agressiezucht.
      Gekke Henkie Al Sawt juicht de ontwikkelingen toe.
      Yep. Ook jouw maatje Superdick is het met mij eens. Nu ben ik eindelijk tot conclusie gekomen wie de domste van jullie twee is. Namelijk jij!
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    2. #52
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rifffijn. Bekijk Berichten
      Ik upp die laatste zin speciaal voor superick. Want hij schijnt een andere definitie te kennen van ´schurkenstaten´.
      Klopt. Discussieren op Maroc.nl is ook het verrichten van zendingswerk. Dit betekent dat je meestal de feiten moet aantonen en voortdurend erop wijzen. Want de Superdicks, Eke`s, en Ibrahrats van deze wereld, zijn heel erg selectief met hun morele verontwaardiging.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    3. #53
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Met een nucleaire paraplu van een Arabische of Iraanse macht en Israelisch gebrek aan strategische diepte, kan elk oorlog tegen Israel zeer gunstig uitpakken. Vandaar dat Israel uit alle macht probeert om monopolie op nucleaire wapens te houden.
      Eigen schuld. Zij hebben Israel gecreert en bewapend met nuclaire wapens, zij hebben dood en verderf in het Midden Oosten gezaaid onder mom om verspreiding van kernwapens tegen te houden. Daarvoor zullen zij een prijs betalen.
      Welk een ironie. De vaders van de atoombom waren Joden. Niels Bohr, Oppenheimer, Einstein et cetera.

      Bovendien geloof ik er geen donder van dat Egypte zich voor een derde keer wil branden aan een oorlog met Israël. Dat is nog steeds een nationaal trauma en is de situatie toentertijd niet te vergelijken met die van heden. Dit o.a mede door het ontbreken van een belangrijke speler uit die tijd, de voormalige Sovjet Unie.

      Niemand is gebaat bij jouw natte droom. Althans, elk weldenkend mens niet.

    4. #54
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Klopt. Discussieren op Maroc.nl is ook het verrichten van zendingswerk. Dit betekent dat je meestal de feiten moet aantonen en voortdurend erop wijzen. Want de Superdicks, Eke`s, en Ibrahrats van deze wereld, zijn heel erg selectief met hun morele verontwaardiging.

      Mijn morele verontwaardiging komt vanzelf op bij die zaken die me nauw aan het hart liggen.
      Want zo werkt het in de praktijk. Je kunt nooit alles op je schouders nemen !!!

      Neem nou de op jouw morele verontwaardiging gestoelde kruistocht voor verbreiding van kernwapens om machtsverschillen uit te vlakken.Zodat 'de wapenbezitter' niet meer de macht heeft over diegene zonder kernwapens en in diens land binnen kan vallen......

      Zoals een vooral conservatief deel van de Amerikaanse bevolking ook denkt : HIJ/ZIJ een wapen, dan ook IK een wapen. Voor de...veiligheid

      Al Sawt, het kan jou geniaal in de oren klinken : iedereen een eigen atoommacht. Maar je vergeet wat.


      PS. Waarom moet je eigenlijk blijven schelden op Ibrah ??? Je verziekt jouw communicatie.
      Laatst gewijzigd door Eke; 23-10-17 om 18:58.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #55
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Je moet het natuurlijk zelf weten, maar denk je nu echt dat het iets uitmaakt wat jij aan argumenten aandraagt? Hij noemt jou "rat". Met zo'n stuk vuil is iedere dialoog bij voorbaat verloren tijd. De dialoog op dit forum tussen opponenten heeft nog nooit iets opgeleverd. Ik ben al een tijdje afgestapt van lange discussies. Ik geef hooguit één of twee commentaren in een discussie, in de wetenschap dat het niets oplevert. Wat mensen hier over mij zeggen/schrijven maakt mij geen moer uit. Ik verander daar niets aan, ook niet met honderd argumenten. Dus waarom zou ik daar tijd in steken? Je hebt hier grofweg twee kampen die het nooit eens worden. Nou en?
      Ik heb duidelijk aangegeven dat Ibrahrat een leugenaar is, die gevoelens van discriminatie van anderen in twijfel trekt. Dat deed hij met aantoonbare leugens. Er is maar een stuk vuil; dat is Ibrahrat. Wie dergelijke stuk vuil verdedigd is niets meer waard dan een stuk vuil.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    6. #56
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Zendingswerk? Vergeet het maar. De mensen zijn hier verdeeld tot op het bot. Mensen willen alleen de eigen visie opdringen aan de ander. Dat doe jij en de rest. Luisteren naar de ander en eigen standpunten herzien gebeurd hier zelden of niet. Wat jij "zending" noemt is vervuld zijn van jouw eigen gelijk. Daarin verschil jij niets met jouw opponenten. Alhoewel de één de boodschap "genuanceerder" brengt als de ander, allen willen de eigen visie verdedigen in de hoop de ander te overtuigen. Helaas is dat ijdele hoop, want niemand verandert zijn visie.



      Niet toevallig noem je uitsluitend de nicknames van autochtonen op dit forum. Alleen dat al toont jouw selectieve kijk op de samenleving aan! Alsof de arabieren/marokkanen op dit forum een genunaceerde kijk op alles zouden hebben. Neem revisor en sf. Twee voorbeelden van figuren die alles selectief beoordelen!
      Ik ben actief op het Nieuws van de Dag. Met SF en Resivor heb ik nooit een discussie gevoerd noch ken ik hun standpunten. Wat hun standpunten ook mogen zijn, die zijn minder intolerant, haatdragend en overtuigd van hun morele superioriteit. Ook zijn SF en Resivor niet naar Maroc.nl/forum gekomen om de Marokkanen een lesje te leren hoe het zit.

      Jouw verwijt snijdt helaas geen hout. Je kon mij ook vragen waarom ik niet met andere autochtonen als Knuppeltje, Mark61 of etc een harde discussie voer.

      Maar goed; jouw verwijt komt voort omdat jouw onderbuikgevoelens een feest van herkenning spelen als je de reacties van Superdick en Ibrahrat leest
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    7. #57
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Mijn morele verontwaardiging komt vanzelf op bij die zaken die me nauw aan het hart liggen.
      Want zo werkt het in de praktijk. Je kunt nooit alles op je schouders nemen !!!
      Precies! Jij redeneert vanuit een veilige Europa dat door een militaire bondgenootschap en nucleaire wapens, veilig is.
      Jij beseft niet dat een Europa zonder EU of NAVO een werelddeel wordt van dood en verderf. Vrede en veiligheid zijn voor jouw vanzelfsprekend geworden zonder te beseffen welke veiligheidsmechanisme voor nodig zijn.

      Dat is het praktijk! En hoe noemen wij zoiets? Precies; naief!

      En wil jij weten welke zaken nauw aan mijn hart liggen? Het feit dat Irak en Libie verwoest zijn door Westerse agressors, het feit dat IS door een Amerikaanse bezetting kon ontstaan en vervolgens dood en verderf kon zaaien in Syrie en Irak. Omdat de Amerikanen een machtspolitiek speelden tussen de bevolkingsgroepen in Irak en de Iraakse regering enig vorm van defensie capaciteiten onthield. Het Midden Oosten is een puinhoop door Westerse agressie. En helaas is een president als Trump eenmalig en niet voor altijd.

      Dus blijf lekker naief redeneren vanuit een veilig land als Nederland.

      Neem nou de op jouw morele verontwaardiging gestoelde kruistocht voor verbreiding van kernwapens om machtsverschillen uit te vlakken.Zodat 'de wapenbezitter' niet meer de macht heeft over diegene zonder kernwapens en in diens land binnen kan vallen......
      Historisch heb ik geen ongelijk. Hoe confronterend het ook mag klinken.
      Zoals een vooral conservatief deel van de Amerikaanse bevolking ook denkt : HIJ/ZIJ een wapen, dan ook IK een wapen. Voor de...veiligheid
      Yep. En zolang zij wapens hebben en bereid zijn om diplomatie te voeren met Combat Carrier Groups, is het zeer dringend om passende maatregelen te nemen.
      Al Sawt, het kan jou geniaal in de oren klinken : iedereen een eigen atoommacht.
      Nee, niet iedereen. Alleen de landen in het Midden Oosten. Die zijn de slachtoffers geworden van Westers agressie in afgelopen 30 jr.
      Maar je vergeet wat.
      Wat vergeet ik? Een naieve wereldbeeld.
      PS. Waarom moet je eigenlijk blijven schelden op Ibrah ??? Je verziekt jouw communicatie.
      Simpel! Hij komt met onzin die hij niet staaft met bewijzen, zoals Iraanse raketten zijn niet nauwkeurig of dat Iran raketsilo`s heeft.

      Maar voornamelijk omdat hij gevoelens van discriminatie bij anderen ter discussie stelt met aantoonbare leugens. Dan ben je een rat. Heb je daar moeite mee?
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    8. #58
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Zoals ik al indirect schreef ik verwacht van opponenten alleen afwijzing van mijn visie. Het uitwisselen van monologen is zonde van de energie en tijd. Een lange welles-nietes-discussie houden heeft voor mij geen meerwaarde, want het resultaat is niet anders dan in het begin van de "dialoog".
      Bespaar mij jouw onzin. Jij doet alsof jij een figuur van pragmatisme bent. Maar jouw verwijten aan mijn adres zijn ingegeven door jouw onderbuikgevoelens.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    9. #59
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Een naieve wereldbeeld. Simpel! Hij komt met onzin die hij niet staaft met bewijzen, zoals Iraanse raketten zijn niet nauwkeurig of dat Iran raketsilo`s heeft.
      Ja, Iran heeft geen mallemoer ontwikkeld. Het zijn allemaal variaties op de aloude SCUD raket welke al hopeloos faalde. De nieuwste generatie is een variant van de Noord-Koreaanse raket en een chinees model.

      Internationale wapenexperts twijfelen ook aan aan Iraanse programma. Raketaanvallen op doelen van ISIS leverden amper vernietiging van de beoogde doelen en zelfs geen collateral damage op.

      Een land als Israël loopt in dat opzicht lichtjaren voor op Iran.

      Als westerse KungFu die dingen al niet uit de lucht haalt belanden ze wel ergens uit zichzelf in Verweggistan of in de zee.

      How accurate are iranian missiles

    10. #60
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Eindelijk: Trump maakt het waar!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ja, Iran heeft geen mallemoer ontwikkeld. Het zijn allemaal variaties op de aloude SCUD raket welke al hopeloos faalde. De nieuwste generatie is een variant van de Noord-Koreaanse raket en een chinees model.

      Internationale wapenexperts twijfelen ook aan aan Iraanse programma. Raketaanvallen op doelen van ISIS leverden amper vernietiging van de beoogde doelen en zelfs geen collateral damage op.

      Een land als Israël loopt in dat opzicht lichtjaren voor op Iran.

      Als westerse KungFu die dingen al niet uit de lucht haalt belanden ze wel ergens uit zichzelf in Verweggistan of in de zee.

      How accurate are iranian missiles
      Met een betrouwbare link erbij. Prima onderbouwd.

      Nu gaat hij vast zijn excuses aanbieden omdat hij jou op dit vlak een leugenaar hebt genoemd. Dit moet hij minimaal terugdraaien tot slecht geïnformeerd. Op zijn minst.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •