Onverdraagzame godsdienstwaanzinnigen. - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/4 EersteEerste ... 34
    Resultaten 31 tot 35 van de 35

    Onderwerp: Onverdraagzame godsdienstwaanzinnigen.

    1. #31
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Onverdraagzame godsdienstwaanzinnigen.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Mwa, het staat juist wel op papier.

      Dat hadden ze wat mij betreft dus niet moeten doen. Maar ja, tijdens die kolonisatie waren die zwartjes van je bekeerd tot het christendom, vandaar.

      Zowel in Kenia als Oeganda is de meerderheid van de bevolking christelijk.
      In Oeganda 84 en 12% moslim, in Kenia 70% christelijk en 11% moslim. De rest hangt in beide landen hangt diverse andere godsdiensten aan.

      Ik geef alleen maar de geschiedenis weer, meer niet. Dat jij daar niets van weet is jouw probleem.

      Het zal toch niet waar wezen zeker? Daar wordt ik even niet goed van.
      Tja, Superdick, Ibrahrat en Rob Gosseling zullen het niet begrijpen. Term causaal verband is hun vreemd.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    2. #32
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Onverdraagzame godsdienstwaanzinnigen.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Nogmaals als het draagvlak er niet is worden die wetten niet nageleefd. Over de hele wereld bestaan plenty wetten die niet nageleefd worden.

      Die zwarten zijn overwegend homofoob.

      Aha, dus toch weer de schuld van de witte in dit geval christelijke man. Gelukkig maar.

      Zij kunnen er niets aan doen.
      Heb je nu moeite met lezen? Daar wordt zoals ik aangaf juist wel de wet nageleefd. De totaal homofobe wet die er door de christelijke Engelsen werd ingevoerd. Ondertussen is de meerderheid van de bevolking tot het christendom overgegaan, met alle gevolgen van dien. En zoals ik al zei, je kunt in Afrika aan aan de hand van dergelijke wetgeving zien of het land een eerdere Engelse kolonie is geweest.

      Zover ze dat zijn, is dat vanwege hun godsdienst. De fanaten daar openen de bijbel bij Liviticus en slaan daarmee iedereen om de oren die niet wil gehoorzamen. Zo gaat dat daar.

      Ik weet dat de keten van oorzaak en gevolg voor jou een moeilijk iets is om te begrijpen, maar geloof me, ze bestaat en kan heel lang doorwerken.

      Nu moet je niet weer in de fout gaan. Zij kunnen er juist wel wat aan doen. Zij zouden de wet kunnen veranderen, maar ja, dan moeten ze wel, zo als wij hier, zich niets meer van de bijbel aantrekken. Dat zie ik nog niet zo gouw gebeuren, maar wie ben ik.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    3. #33
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Onverdraagzame godsdienstwaanzinnigen.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Duidelijk!
      Rest mij niets anders om je te bedanken voor bovenstaande info. Ik wist het niet. Heb iets geleerd.
      Niets te danken, meneer. Ik doe slechts mijn burgerplicht.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #34
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Onverdraagzame godsdienstwaanzinnigen.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Heb je nu moeite met lezen? Daar wordt zoals ik aangaf juist wel de wet nageleefd. De totaal homofobe wet die er door de christelijke Engelsen werd ingevoerd. Ondertussen is de meerderheid van de bevolking tot het christendom overgegaan, met alle gevolgen van dien. En zoals ik al zei, je kunt in Afrika aan aan de hand van dergelijke wetgeving zien of het land een eerdere Engelse kolonie is geweest.

      Zover ze dat zijn, is dat vanwege hun godsdienst. De fanaten daar openen de bijbel bij Liviticus en slaan daarmee iedereen om de oren die niet wil gehoorzamen. Zo gaat dat daar.

      Ik weet dat de keten van oorzaak en gevolg voor jou een moeilijk iets is om te begrijpen, maar geloof me, ze bestaat en kan heel lang doorwerken.

      Nu moet je niet weer in de fout gaan. Zij kunnen er juist wel wat aan doen. Zij zouden de wet kunnen veranderen, maar ja, dan moeten ze wel, zo als wij hier, zich niets meer van de bijbel aantrekken. Dat zie ik nog niet zo gouw gebeuren, maar wie ben ik.
      Nee Jij bent huis degene die niet leest! Ik stel dat de boze blanken nog zulke homofobe wetten kunnen maken, als ze weg zijn en er is geen draagvlak voor deze wetten dan worden ze ook niet opgevolgd. Kennelijk is er dus draagvlak voor. Toen de Duitsers hier weg waren zijn wij toch ook gestopt met het handhaven van, door hun ingevoerde wetten die ons niet lagen? Snap je het nu?

      Vervolgens spring jij over naar bekering tot het christendom, uiteraard zijn blanken daar weer schuldig aan. Dus weer ondergaan die arme zwarten een verandering waar ze niets aan kunnen doen. Weer zijn ze slachtoffer.
      Al doen ze nog zulke slechte dingen het zijn altijd blanken die het veroorzaken.

      Dat ze in extreme mate het christendom in de praktijk brengen lijkt goed bij hen te passen. Zij pakken het met beide handen aan. Elkaar de hersens in slaan landt daar kennelijk goed. Op 1 of andere manier blijkt het aantrekkelijk.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    5. #35
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.850
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Onverdraagzame godsdienstwaanzinnigen.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Nee Jij bent huis degene die niet leest! Ik stel dat de boze blanken nog zulke homofobe wetten kunnen maken, als ze weg zijn en er is geen draagvlak voor deze wetten dan worden ze ook niet opgevolgd. Kennelijk is er dus draagvlak voor. Toen de Duitsers hier weg waren zijn wij toch ook gestopt met het handhaven van, door hun ingevoerde wetten die ons niet lagen? Snap je het nu?

      Vervolgens spring jij over naar bekering tot het christendom, uiteraard zijn blanken daar weer schuldig aan. Dus weer ondergaan die arme zwarten een verandering waar ze niets aan kunnen doen. Weer zijn ze slachtoffer.
      Al doen ze nog zulke slechte dingen het zijn altijd blanken die het veroorzaken.

      Dat ze in extreme mate het christendom in de praktijk brengen lijkt goed bij hen te passen. Zij pakken het met beide handen aan. Elkaar de hersens in slaan landt daar kennelijk goed. Op 1 of andere manier blijkt het aantrekkelijk.
      Je verhaal bevestigt hoezeer die bekering hen heeft beneveld. Want daarvoor maakten ze er daar geen probleem van.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •