Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´ - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/6 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 60

    Onderwerp: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

    1. #11
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Wanneer deed NL dat?

      Wanneer was dat?
      Een officieel standpunt komt natuurlijk nooit naar buiten over een wijziging in de diplomatieke strategie. In het verleden was men meer van het terechtwijzen en afstoten van verkeerde regimes. Nu wilt men meer de betrekkingen open houden omdat via die weg, vaak geleidelijk, meer invloed uitgeoefend kan worden. Het is dus nooit zwart-wit.

      Een groot deel van de EU-steun verdwijnt in de zakken van Palestijnse leiders. Arafat was er een voorloper van. Zowel in Gaza als op de Westbank. Dat hoef ik niet uit te leggen en terug redenerend zou je daar natuurlijk ook Israël de schuld van kunnen geven.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    2. #12
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Probleem schijnt mij dat be boodschapper CIDI al geruime tijd zijn geloofwaardigheid heeft verloren.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    3. #13
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Maar ik zou nu toch eindelijk wel eens willen weten met welk fout regime we ooit niet hebben willen handelen?
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #14
      Very Important Prikker Umarvlie's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Locatie
      Is hier iemand?
      Berichten
      5.178
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      490017

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Maar ik zou nu toch eindelijk wel eens willen weten met welk fout regime we ooit niet hebben willen handelen?
      Je ziet het verkeerd, we willen juist handelen met foute regimes zodat we dan ook allerlei misstanden aan de kaak kunnen stellen. Je ziet, het handelen met foute regimes is juist goed.

      Hulde aan Nederland dat we deze zware verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan!
      'Als je het begrijpt, hoef je het niet te vragen, als je het moet vragen zul je het nooit begrijpen.'

    5. #15
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Umarvlie Bekijk Berichten
      Je ziet het verkeerd, we willen juist handelen met foute regimes zodat we dan ook allerlei misstanden aan de kaak kunnen stellen. Je ziet, het handelen met foute regimes is juist goed.

      Hulde aan Nederland dat we deze zware verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan!
      Ja, dat zal het wel zijn. Ik had al zo'n beetje het vermoeden. Eigenlijk zouden we de Nobelprijs ervoor moeten krijgen, vind je niet?
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    6. #16
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Probleem schijnt mij dat be boodschapper CIDI al geruime tijd zijn geloofwaardigheid heeft verloren.
      Maar desondanks wordt het cidi en indirect Israel het hand boven de hoofd gehouden. Immers,het zijn toch moslims waartegen Israel ageert.

      Super Dick,ik weiger hem super ick te noemen want veel ´supers´ is er niet aan hem,heeft die bijnaam te danken aan zichzelf. Ik vraag me af wat ie hier nog doet. Hij heeft zichzelf verraden. Het is een troll.

      Waarom ik die gast een troll vind is om het simpele gegeven hij met alle winden mee waait wat betreft Israel-Palestina. Zijn reacties staan gearchiveerd op Maroc.nl. Het bewijs staat zwart op wit.

      Het heeft niks in te brengen. Met zijn reactie op de vorige pagina bewijst hij dat Al-Sawt gelijk heeft door hem als SuperDick te verklaren.

      Inhoudelijk had ik het kort moeten houden tav SuperDick. Topic gaat over de dubbele moraal en de lastercampagnes van het cidi. Maar ik vind S.D. zo vaag tav alle onderwerpen behalve als het om de Islam gaat. Dan heeft ie wel een duidelijk mening/standpunt/visie.

      Wat een ongelooflijke oelewapper/flapdrol is het. IK heb hem niet voor niks niet geselecteerd voor de intelligenste forumlid.

      Zelfs tegen mij heeft ie niet veel in te brengen en hij gaat dan ook vaak over tot het stellen van suggestieve vragen in de hoop hij op die manier de dreiging dat ie ´nat´ gaat, kan voorkomen.



      Conclusie/moraal van het verhaal: IPV dat S.D het handelen van het cidi veroordeeld gaat ie de aangevallen partij veroordelen. DENK is overwegend´islamitisch´ en het cidi is ´joods/zionistisch´.


      Waarom het een veroordelen en de ander niet?
      Laatst gewijzigd door Eenmans; 30-11-17 om 18:16.

    7. #17
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Maar desondanks wordt het cidi en indirect Israel het hand boven de hoofd gehouden. Immers,het zijn toch moslims waartegen Israel ageert.
      Volgens mij klopt het niet wat je zegt. In mijn ogen ageert Israel niet tegen moslims omdat zij moslims zouden zijn. Het ageert tegen mensen die aanspraken op land en middelen doen, waar de staat Israel, of tenminste sterke politieke krachten binnen die staat, zijn zinnen op hebben gezet. Dat velen daarvan moslim zijn is van geen enkel wezenlijk belang in dit conflict. Het zijn, wederom in mijn ogen, vooral moslims die het conflict als een strijd van Israel tegen hen als religieuze groep wensen voor te stellen om zo via de religieuze band een berdere steun voor hun zaak genereren.
      Ik begrijp de neiging wel, , maar een correcte voorstelling van zaken is het m.i. niet.

      Maar goed, aangezien ik in jouw ogen toch een nazi ben, kan het mij eigenlijk geen ene fuck schelen wat jij vind of denkt angezien, in mijn ogen, jouw beoordelingsvermogen niet altijd even scherp is.

    8. #18
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Volgens mij klopt het niet wat je zegt. In mijn ogen ageert Israel niet tegen moslims omdat zij moslims zouden zijn. Het ageert tegen mensen die aanspraken op land en middelen doen, waar de staat Israel, of tenminste sterke politieke krachten binnen die staat, zijn zinnen op hebben gezet. Dat velen daarvan moslim zijn is van geen enkel wezenlijk belang in dit conflict. Het zijn, wederom in mijn ogen, vooral moslims die het conflict als een strijd van Israel tegen hen als religieuze groep wensen voor te stellen om zo via de religieuze band een berdere steun voor hun zaak genereren.
      Ik begrijp de neiging wel, , maar een correcte voorstelling van zaken is het m.i. niet.

      Maar goed, aangezien ik in jouw ogen toch een nazi ben, kan het mij eigenlijk geen ene fuck schelen wat jij vind of denkt angezien, in mijn ogen, jouw beoordelingsvermogen niet altijd even scherp is.
      Ik heb dat ook niet geschreven. Ik schreef alleen dat SuperDick en het cidi religie als maatstaf hanteren.

      Ik heb nergens geschreven dat de staat Israel alles wat islamitisch is vijandelijk is gezind.

      Het is in mijn ogen,als je mijn reacties in het verleden mbt tot het israel-palestina conflict beter had gelezen, GEEN religieus conflict. OP dit punt ben ik het met je eens.

      Het gaat mij nu,lees mijn reactie´s maar even na,om de eenzijdige en anti-islamtische houding van SuperDick.

      Geen woord over het cidi maar wel DENK aanvallen. Bij de les blijven TGW!!!!.

      Het zijn, wederom in mijn ogen, vooral moslims die het conflict als een strijd van Israel tegen hen als religieuze groep wensen voor te stellen om zo via de religieuze band een berdere steun voor hun zaak genereren.
      Wie doet dan op dit forum? IK val een lid aan aan die frequent en bijna stelselmatig niet objectief en anti-islamitisch reageert.

      Wie van de leden van Maroc.nl wekken net als SuperDick de suggestie dat het om een religieus conflict gaat?
      Laatst gewijzigd door Eenmans; 30-11-17 om 23:40.

    9. #19
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Maar goed, aangezien ik in jouw ogen toch een nazi ben, kan het mij eigenlijk geen ene fuck schelen wat jij vind of denkt angezien, in mijn ogen, jouw beoordelingsvermogen niet altijd even scherp is.
      Natrappen kan ik ook en ik ben daar vele malen kundiger in dan jij.

      Lees eens goed wat ik schrijf. Die hele zin was een uithaal naar SuperDick.

      Met een beetje scherpte en vooral kalmte van jouw kant had je dat kunnen lezen én inzien.

      JIj citeert een reactie van mij waarin ik S.D. verwijt en verdenk van partijdigheid.

      Als je de topic even snel doorleest,het zijn toch maar 2 pagina´s, ga je, mits je verstandig denkt,tot een andere conclusie komen.

      ( wat betreft mijn opmerking over ´nazi´s bied ik jou hierbij mijn oprechte excuses aan. Een smerige reactie van mij die niet strookt met jouw reacties en houding op dit forum,dat ging in een opwelling).
      Laatst gewijzigd door Eenmans; 30-11-17 om 23:52.

    10. #20
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Huh? Wanneer heeft Nederland dat verheven standpunt gehuldigd, dan?

      Waarvoorn denk jij dat we al die jaren Bernhard naar de meest gruwelijke regimes hebben gestuurd, anders dan om handelscontracten?
      Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van DENK voor Nederland? Ik hoor ze alleen maar over Sinterklaas, zwarte pieten, racisme et cetera. Laatst las die Kuzu een sinterklaasgedichtje voor in de kamer.

      Weet die Kuzu eigenlijk wel dat Sinterklaas helemaal niet bestaat?

      Even verderop in Libië worden zwarte mensen boven een kampvuurtje geroosterd en als vee verhandeld door Kuzu zijn geloofsbroeders las ik in een ander topic. Denk dat Sylvana Simons en Kuzu zich daar beter verkiesbaar kunnen stellen i.p.v. hier in Nederland kinderfeestjes te verzieken.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •