Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´ - Pagina 5
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 5/6 EersteEerste ... 456 LaatsteLaatste
    Resultaten 41 tot 50 van de 60

    Onderwerp: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

    1. #41
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van DENK voor Nederland? Ik hoor ze alleen maar over Sinterklaas, zwarte pieten, racisme et cetera. Laatst las die Kuzu een sinterklaasgedichtje voor in de kamer.

      Weet die Kuzu eigenlijk wel dat Sinterklaas helemaal niet bestaat?

      Even verderop in Libië worden zwarte mensen boven een kampvuurtje geroosterd en als vee verhandeld door Kuzu zijn geloofsbroeders las ik in een ander topic. Denk dat Sylvana Simons en Kuzu zich daar beter verkiesbaar kunnen stellen i.p.v. hier in Nederland kinderfeestjes te verzieken.
      Typisch een reactie van een randdebiel. Namelijk: Een partij/groep criminaliseren en verantwoordelijk stellen voor misdaden die gepleegd zijn door een andere groep in een totaal andere werelddeel met een andere politieke systeem.

      Moet ik jou verantwoordelijk houden voor het feit dat die politieke systeem in Libie, afwezigheid schittert?! Want het waren jouw soortgenoten die de Libische autoriteiten hadden vernietigd.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    2. #42
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      En laten wij niet vergeten dat juist Israel gesticht is op religieuze gronden. Een aangeharkte volk dat zich baseert op een fabeltje uit klassieke oudheid.
      Fabeltje?

      En toen Mozes tot zijn volk zeide: “O, mijn volk, herinner u God’s gunst aan u, toen Hij profeten onder u aanstelde en u koningen aanwees en Hij u gaf, wat Hij aan niemand onder de volkeren heeft gegeven.” “O, mijn volk, gaat het heilige land binnen dat God voor u heeft bestemd en keert het niet de rug toe, anders zult gij verliezers worden.” (Koran, soera 5, vers 20 en 21)
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    3. #43
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Je kan alles zeggen over Denk. Maar ze vergelijken met racist Wilders, is onzin. Jouw kwalificatie is ingegeven door angst voor onbekenden en een exotisch laagje van een politiek partij. Verdiep je eerst in Denk!
      Denk doet pr3cies hetzelfde. Speelt op achterdocht in en kweekt afstand ipv verbinding.

      Legt de nadruk op de vreselijke discriminatie die uiteraard niet blanken hier ondergaan. Blanken worden nooit gedis domineerde, getint en tot zwarten discrimineren nooit.
      Boezemen allochtonen angst in voor artsen. Zij euthanaseren allochtonen sneller dan blanken.
      Jazeker, denk is een eng clubje, een heel eng clubje.

      Ik kan nog even verder gaan als je wilt.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    4. #44
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Typisch een reactie van een randdebiel. Namelijk: Een partij/groep criminaliseren en verantwoordelijk stellen voor misdaden die gepleegd zijn door een andere groep in een totaal andere werelddeel met een andere politieke systeem.

      Moet ik jou verantwoordelijk houden voor het feit dat die politieke systeem in Libie, afwezigheid schittert?! Want het waren jouw soortgenoten die de Libische autoriteiten hadden vernietigd.
      De opstand in Libië was een voortvloeisel van de Arabische lente. Het betrof de volkswil van de Libische bevolking en niet van het westen. De Franse regering greep in vanwege een dreigende humanitaire ramp en de dreiging van vele burgerslachtoffers.

      Jij hebt het over mijn 'soortgenoten' maar de Arabische Liga heeft samen met het Verenigd Koninkrijk, de VS en de EU tijdens een topconferentie besloten over te gaan tot militaire actie tegen Khadaffi. Ook landen als Qatar bewaakten het Libische luchtruim.

      Je poging eenzijdig de schuld bij het westen neer te leggen doet dan ook wederom geen opgeld.

    5. #45
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Ook toen versloeg Israël al die landen die aanvielen.

      Maar daar ging het hier niet om die oorlog. Het ging over de bezette gebieden en die werden dus 20 jaar later in een door Israël zelf begonnen oorlog met groot gemak veroverd.

      Kortom, je komt dus weer met alternatieve feiten aandragen. Totaal niet ter zake doend geneuzel.
      Eric Hammel Six Days in June: How Israel Won the 1967 Arab-Israeli War, 1992 (2001), Charles Scribner's Sons, ISBN 0684193906
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    6. #46
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Daarom staat ie ook bekend als een ibrahrat. Een rat met smerige streken.
      Nee zo staat hij helemaal niet bekend. er is maar 1 prikker die hem zo noemt, en nu jij dat is twee.

      Niet zo overdrijven. Beetje langs de zijlijn op de man gaan spelen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    7. #47
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Fabeltje?

      En toen Mozes tot zijn volk zeide: “O, mijn volk, herinner u God’s gunst aan u, toen Hij profeten onder u aanstelde en u koningen aanwees en Hij u gaf, wat Hij aan niemand onder de volkeren heeft gegeven.” “O, mijn volk, gaat het heilige land binnen dat God voor u heeft bestemd en keert het niet de rug toe, anders zult gij verliezers worden.” (Koran, soera 5, vers 20 en 21)
      Toe maar SuperleugenaarDick, die prat gaat op zijn seculiere levensbeschouwing, gebruikt religie om zijn argumenten te bekrachtigen. Hoe noemen we zoiets? Precies; Hypocriet.

      p.s. in de Koran staat nergens dat Diaspora had plaatsgevonden. Noch wordt bovenstaande soera ingebracht.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    8. #48
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Denk doet pr3cies hetzelfde. Speelt op achterdocht in en kweekt afstand ipv verbinding.

      Legt de nadruk op de vreselijke discriminatie die uiteraard niet blanken hier ondergaan. Blanken worden nooit gedis domineerde, getint en tot zwarten discrimineren nooit.
      Boezemen allochtonen angst in voor artsen. Zij euthanaseren allochtonen sneller dan blanken.
      Jazeker, denk is een eng clubje, een heel eng clubje.

      Ik kan nog even verder gaan als je wilt.
      Toch stuk minder dan PVV. PVV pleit voor moskee en koran verbod. Criminalisteert en sluit groepen uit. Doet Denk dat?
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

    9. #49
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Nee zo staat hij helemaal niet bekend. er is maar 1 prikker die hem zo noemt, en nu jij dat is twee.
      De meeste leden op wsdb vinden dat wel. Niemand behalve J-S en Revisor reageren op inbrahrat.

      Niet zo overdrijven. Beetje langs de zijlijn op de man gaan spelen
      Ik overdrijf echt niet. Iedereen kotst ibrahrat uit. Zal ik een poll openen om het bewijs te leveren?

      Prima. Ik ga nu actief deelnemen aan dit topic en nvdd.

    10. #50
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Het CIDI: ¨Denk wakkert antisemitisme aan´

      IK heb DENK anders niet minder,minder autochtonen horen roepen noch heb ik denk kunnen betrappen op racisme. Jij stelt dat wel bewijs het dan ook.

      Volgens mij staat Kuzu ook niet terecht voor haatzaaien en discriminatie van een bevolkingsgroep. Maar Wilders wel toch? Of wordt Wilders gediscrimineerd door justitie?

      Tjah,ik kan wel uren doorgaan om jouw onzin te weerleggen. Feit blijft dat DENK niks strafbaars heeft gedaan en Wilders als leider van racistenpartij pvv wel.

      En mede hierom ben jij een SuperDick. IK ben het volledig eens met de titels die jij en ibrahrat zichzelf hebben ´aangeschreven´,er komt weinig zinnigs uit jullie behalve fabeltjes.

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Denk doet pr3cies hetzelfde. Speelt op achterdocht in en kweekt afstand ipv verbinding.

      Legt de nadruk op de vreselijke discriminatie die uiteraard niet blanken hier ondergaan. Blanken worden nooit gedis domineerde, getint en tot zwarten discrimineren nooit.
      Boezemen allochtonen angst in voor artsen. Zij euthanaseren allochtonen sneller dan blanken.
      Jazeker, denk is een eng clubje, een heel eng clubje.

      Ik kan nog even verder gaan als je wilt.
      Zolang Wilders en niet Kuzu terecht staat voor discriminatie en haatzaaien is deze reactie van jou gebakken lucht gemixt met leugens en stemmingmakerij.


    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •