New kid on the block Baudet kan de grootste worden - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 22

    Onderwerp: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

    1. #11
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Sjezus, tegen zulke politieke analisten kunnen ze zelfs bij het NRC en Trouw niet op.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    2. #12
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Ach, wat schattig. Vertel eens?

      Volgens mij beleven ze er nog steeds lol aan. Zeker als Klaas Dijkhof hem weer eens voor paal zet en hij als een geslagen hondje afdruipt.
      Kijk anders eens op jouw geliefde wiki. Ik citeer het letterlijk. Arrogante paardelul.

      Ja dat was leuk.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    3. #13
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Wie zijn 'die anderen' en 'zij'? Misschien dat Wilders jeuk van hem krijgt.
      Dat denk ik zeker al zou hij dat niet zeggen. Denk dat hij deels de PVV gaat leegvreten maar dat hij ook mensen aanspreekt die Wilders te lomp vinden. De rechterkant van de VVD loopt ook gevaar.

      Allemaal gebaseerd op logisch denken maar ik weet ook dat daar een gevaar in zit. Zo zijn er ook kiezers van de SP naar d PVV gelopen. Gewoon om tegen te zijn. Lastig te duiden dat stemvolkje.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    4. #14
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Sjezus, tegen zulke politieke analisten kunnen ze zelfs bij het NRC en Trouw niet op.
      Nee, alleen jouw oneindige wijsheid moeten we hier serieus nemen. Waar komt dat misselijke arrogante gedrag toch vandaan? Heb je dat opgedaan in de bouw? Zette je zo ook je metselaars en stukadoors aan het werk? Ik geloof er niets van. Denk dat ze je dan van de steiger hadden gegooid.

      Ontleen je hier een vorm van eigenwaarde aan?
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    5. #15
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Kijk anders eens op jouw geliefde wiki. Ik citeer het letterlijk. Arrogante paardelul.

      Ja dat was leuk.
      Wel graag een beetje niveau , ja.
      Ach, de argumenten waren zeker weer eens op.

      Die was inderdaad heel leuk. Ik heb er dan ook zeer van genoten.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    6. #16
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Nee, alleen jouw oneindige wijsheid moeten we hier serieus nemen. Waar komt dat misselijke arrogante gedrag toch vandaan? Heb je dat opgedaan in de bouw? Zette je zo ook je metselaars en stukadoors aan het werk? Ik geloof er niets van. Denk dat ze je dan van de steiger hadden gegooid.

      Ontleen je hier een vorm van eigenwaarde aan?
      Nou, om eerlijk te zijn moet zeggen dat er bij een behoorlijk aantal van die gasten er veel zinnigers uit de mond kwam dan ik hier bij sommige zelfverklaarde politieke analisten lees. De verstandhouding met hen was dus altijd goed.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #17
      Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Berichten
      6.523
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371838

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Volgens mij beleven ze er nog steeds lol aan. Zeker als Klaas Dijkhof hem weer eens voor paal zet en hij als een geslagen hondje afdruipt.
      Maar, had Baudet in dat geval niet gewoon gelijk? 'VVDers kunnen nu eenmaal goed besturen' -- en de rest van de populatie kan dus buiten beschouwing worden gelaten? Ontkennen dat er een partij kartel bestaat waar de grootste partijen de baantjes verdelen en af en toe wat kruimels aan de rest toegooien is volgens mij de bevolking keihard voorliegen.

    8. #18
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soldim Bekijk Berichten
      Maar, had Baudet in dat geval niet gewoon gelijk? 'VVDers kunnen nu eenmaal goed besturen' -- en de rest van de populatie kan dus buiten beschouwing worden gelaten? Ontkennen dat er een partij kartel bestaat waar de grootste partijen de baantjes verdelen en af en toe wat kruimels aan de rest toegooien is volgens mij de bevolking keihard voorliegen.
      Dat hebben ze volgens mij op Justitie niet helemaal waargemaakt.

      Buiten beschouwing laten? Welnee, integendeel zelfs.

      Maar als dat toeschuiven van banen echt helemaal zo in elkaar zou zitten dan zouden politici van de andere partijen na hun politieke carrière allemaal in een zwart gat terecht komen. Geloof je dat zelf?

      Maar het kan wel zo zijn dat er bij de grote partijen meer capabele bestuurders rondlopen dan bij de kleine partijen.
      Dat lijkt me een logische gedachte.

      Maar moet het dan wet worden dat er van elke partij niet meer capabele bestuurders mogen doorstromen naar andere leuke banen als dat de kleinste partij kan leveren? Dat zal dan een aardverschuiving teweegbrengen.

      Je kunt elke coalitie een kartel noemen als je dat wil. Maar Nederland is nu eenmaal een coalitieland en het daarbij horend gepolder heeft vele vruchten opgeleverd en veel ellende voorkomen. Het kan wel eens wat vertraging opleveren, maar dat kan beide kanten op werken.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    9. #19
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Wel graag een beetje niveau , ja.
      Ach, de argumenten waren zeker weer eens op.
      Ik geef aan hoe ik jou zie. Jou correctie op mijn opmerking over de nar klopt niet. Ik heb mijn bewering namelijk letterlijk geciteerd van wiki.

      Even rustig teruglezen en dan excuusje maken. Alles weer goed.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    10. #20
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: New kid on the block Baudet kan de grootste worden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Dat hebben ze volgens mij op Justitie niet helemaal waargemaakt.

      Buiten beschouwing laten? Welnee, integendeel zelfs.

      Maar als dat toeschuiven van banen echt helemaal zo in elkaar zou zitten dan zouden politici van de andere partijen na hun politieke carrière allemaal in een zwart gat terecht komen. Geloof je dat zelf?

      Maar het kan wel zo zijn dat er bij de grote partijen meer capabele bestuurders rondlopen dan bij de kleine partijen.
      Dat lijkt me een logische gedachte.

      Maar moet het dan wet worden dat er van elke partij niet meer capabele bestuurders mogen doorstromen naar andere leuke banen als dat de kleinste partij kan leveren? Dat zal dan een aardverschuiving teweegbrengen.

      Je kunt elke coalitie een kartel noemen als je dat wil. Maar Nederland is nu eenmaal een coalitieland en het daarbij horend gepolder heeft vele vruchten opgeleverd en veel ellende voorkomen. Het kan wel eens wat vertraging opleveren, maar dat kan beide kanten op werken.
      Dit komt niet alleen voort uit een algemene vorm van beschikbaarheid van politici maar van belangenverstrengeling. Zo vinden opvallend veel VVD-ers onderdak bij zorgverzekeraars en opvallend veel linkse politici baantjes bij NGO's.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •