Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 16

    Onderwerp: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

    1. #1
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Fatah calls for new intifada in support of Jerusalem



      Fatah yesterday called on Palestinians to support Jerusalem as news has circulated that the US is to announce it the capital of Israel and would move its embassy there, Quds Net reported.

      The movement called on the international community to work to undermine the “frenzied” US plan.

      In a statement, Fatah said: “This fierce and systematic attack on Jerusalem, which is being launched by Israel… This attack seeks to erase the Arabic and Islamic existence in the city and Judaise it, as well as change the geographic and demographic reality in a way that serves the expansionist Israeli interests.”


      The statement added: “Jerusalem is the gate to war and peace. Continuous escalation against its Arabic identity is considered an alarm of war and this abandons all international agreements and conventions.”


      Such an American step, the statement said, gives a “political and legal legitimacy” to the occupation and “enables it to control the holy sites without any observer”.



      https://www.middleeastmonitor.com/20...-of-jerusalem/

    2. #2
      Sportfreakje Karin.N's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Locatie
      Sportland
      Berichten
      5.895
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2473542

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Fatah calls for new intifada in support of Jerusalem



      Fatah yesterday called on Palestinians to support Jerusalem as news has circulated that the US is to announce it the capital of Israel and would move its embassy there, Quds Net reported.

      The movement called on the international community to work to undermine the “frenzied” US plan.

      In a statement, Fatah said: “This fierce and systematic attack on Jerusalem, which is being launched by Israel… This attack seeks to erase the Arabic and Islamic existence in the city and Judaise it, as well as change the geographic and demographic reality in a way that serves the expansionist Israeli interests.”


      The statement added: “Jerusalem is the gate to war and peace. Continuous escalation against its Arabic identity is considered an alarm of war and this abandons all international agreements and conventions.”


      Such an American step, the statement said, gives a “political and legal legitimacy” to the occupation and “enables it to control the holy sites without any observer”.



      https://www.middleeastmonitor.com/20...-of-jerusalem/
      Trump is een idioot, maar er zijn enkele gasten hier die daar anders over denken

      Maargoed, die enkeling nam ik al met een flinke korrel zout
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    3. #3
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      De imbeciele narcist moest weer eens laten zien wat hij wel durft. Anderzijds was het de facto al zo. Maar Neet zal na dit zich in zijn inspiraties gesteund voelen.

      Hopelijk gebeuren er vrijdag grote ongelukken.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    4. #4
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      De imbeciele narcist moest weer eens laten zien wat hij wel durft. Anderzijds was het de facto al zo. Maar Neet zal na dit zich in zijn inspiraties gesteund voelen.

      Hopelijk gebeuren er vrijdag grote ongelukken.
      Ik hoop het niet. Ik vrees wel voor een bloedige confrontatie als de oproep tot een 3e intifadah wordt gehoorzaamd.

      Veel Palestijnen zoeken geen geweld maar worden gedwongen tot dat punt. IK houd mijn hart vast.

      Die Amerikanen ( of zijn het Europenanen?) zijn ook fucking hypocriet! Eerst de rechtmatige bewoners uitroeien,de´ rechten van de mens´ declareren tot het universeel recht en dan vervolgens landen door middel van geweld beroven.

      En uit arrogantie gaan zitten provoceren zoals Trump dat nu doet. Oh,zo gevaarljk Trump. Je hebt maar één gek nodig 1 vuile bom en de wereld wordt in chaos gedompeld.


      Daar heb je maar idd één gek voor nodig. EN die gek is Trump. Ik hoop dat Trump binnen zeer korte termijn komt te overlijden aan ouderdom.

      Die man heeft al te veel genoten van dit leven. IK hoop dat ie stikt in zijn eten.

    5. #5
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Ik hoop het niet. Ik vrees wel voor een bloedige confrontatie als de oproep tot een 3e intifadah wordt gehoorzaamd.

      Veel Palestijnen zoeken geen geweld maar worden gedwongen tot dat punt. IK houd mijn hart vast.

      Die Amerikanen ( of zijn het Europenanen?) zijn ook fucking hypocriet! Eerst de rechtmatige bewoners uitroeien,de´ rechten van de mens´ declareren tot het universeel recht en dan vervolgens landen door middel van geweld beroven.

      En uit arrogantie gaan zitten provoceren zoals Trump dat nu doet. Oh,zo gevaarljk Trump. Je hebt maar één gek nodig 1 vuile bom en de wereld wordt in chaos gedompeld.


      Daar heb je maar idd één gek voor nodig. EN die gek is Trump. Ik hoop dat Trump binnen zeer korte termijn komt te overlijden aan ouderdom.

      Die man heeft al te veel genoten van dit leven. IK hoop dat ie stikt in zijn eten.
      Oeps, ik was weer eens te haastig bezig. Naar snooker op tv kijken en tegelijkertijd hier posten is blijkbaar geen goed idee.

      Het moest zijn: Hopelijk gebeuren er vrijdag geen grote ongelukken.
      Daarvan zouden de Palestijnen zelf toch weer de dupe worden.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    6. #6
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Mee eens hoor.

      Overigens vonden Bush sr, Clinton en Obama ook al dat Jeruzalem de status van hoofdstad van Israël moet krijgen...
      Maar zij zeiden om het half jaar dat daar nog geen tijd voor was.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #7
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Trump is een idioot, maar er zijn enkele gasten hier die daar anders over denken

      Maargoed, die enkeling nam ik al met een flinke korrel zout
      Ik heb nog wel een baaltje over. Hebben?
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    8. #8
      trytth Lezenswaard H.'s Avatar
      Ingeschreven
      May 2002
      Locatie
      paga
      Leeftijd
      93
      Berichten
      1.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Ach, wat hebben die Palestijnen gehad aan een Amerikaanse ambassade in Tel Aviv? Israel heeft gaandeweg Oost-Jeruzalem gekoloniseerd en geen haan die er naar kraaide. Het is al heel lang zo, dat de USA Jerzualem als hoofdstad van Israel zagen, nu is er tenminste een president die de daad bij het woord voegt, en die dus kleur bekent. Dit was natuurlijk te verwachten van die laffe Trump. Hij heeft met 3-0, 3-1 en 2-1 verloren van respectievelijk Rusland, China en Noord Korea, dus kon hij alleen nog maar scoren ten koste van de murw geslagen en bijna bewusteloze Palestijnen.

      Deze stap zou - uiteindelijk - wel eens goed kunnen uitpakken voor de Palestijnen, die toch al aan hun lot waren overgeleverd en door de omringende Arabische landen als useful idiots werden gezien.
      "My main disappointment in life is that year after year I discover that there are fewer and fewer intelligent people in the world."
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    9. #9
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lezenswaard H. Bekijk Berichten
      Ach, wat hebben die Palestijnen gehad aan een Amerikaanse ambassade in Tel Aviv? Israel heeft gaandeweg Oost-Jeruzalem gekoloniseerd en geen haan die er naar kraaide. Het is al heel lang zo, dat de USA Jerzualem als hoofdstad van Israel zagen, nu is er tenminste een president die de daad bij het woord voegt, en die dus kleur bekent. Dit was natuurlijk te verwachten van die laffe Trump. Hij heeft met 3-0, 3-1 en 2-1 verloren van respectievelijk Rusland, China en Noord Korea, dus kon hij alleen nog maar scoren ten koste van de murw geslagen en bijna bewusteloze Palestijnen.

      Deze stap zou - uiteindelijk - wel eens goed kunnen uitpakken voor de Palestijnen, die toch al aan hun lot waren overgeleverd en door de omringende Arabische landen als useful idiots werden gezien.
      Wat is er na een week veranderd? Wat gaat goed uitpakken?

    10. #10
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Palestijnen roepen op tot een 3e intifadah

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lezenswaard H. Bekijk Berichten
      Ach, wat hebben die Palestijnen gehad aan een Amerikaanse ambassade in Tel Aviv? Israel heeft gaandeweg Oost-Jeruzalem gekoloniseerd en geen haan die er naar kraaide. Het is al heel lang zo, dat de USA Jerzualem als hoofdstad van Israel zagen, nu is er tenminste een president die de daad bij het woord voegt, en die dus kleur bekent. Dit was natuurlijk te verwachten van die laffe Trump. Hij heeft met 3-0, 3-1 en 2-1 verloren van respectievelijk Rusland, China en Noord Korea, dus kon hij alleen nog maar scoren ten koste van de murw geslagen en bijna bewusteloze Palestijnen.

      Deze stap zou - uiteindelijk - wel eens goed kunnen uitpakken voor de Palestijnen, die toch al aan hun lot waren overgeleverd en door de omringende Arabische landen als useful idiots werden gezien.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •