Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers! - Pagina 3
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/7 EersteEerste ... 234 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 21 tot 30 van de 66

    Onderwerp: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

    1. #21
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.423
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Naar mijn mening betreft het hier een op wereldschaal marginaal kunstmatig in stand gehouden conflict. In tussentijd zijn we op de maan geweest, hebben we de Cubacrisis gehad, de koude oorlog, Koreaanse oorlog, hongersnood in Biafra, Nederlands elftal 2e op het WK in Duitsland, de val van de muur enzovoorts.

      Dit geneuzel ettert maar voort en is het langstdurend conflict wereldwijd. Als alle betrokken partijen van goede wil waren geweest was dit 60 jaar geleden al opgelost.

      De arabische buurlanden hebben zich in dat opzicht niet van hun beste kant laten zien. De Palestijnen worden door de Arabieren veelal slechter behandeld dan door Israël. Over heel het Midden-Oosten worden de zogenaamde “vluchtelingen” paspoorten geweigerd en het burgerschap ontzegd in de landen waar zij, hun vaders en hun grootvaders zijn geboren.

      Men heeft geen enkele intentie het vluchtelingenprobleem op te lossen maar men ziet het slechts als munitie voor het PR wapen tegen Israël.

      Overigens spelen religieuze motieven bij mij geen enkele rol. Dat staat mijlenver van mij af.


      Als het een marginaal probleem en geneuzel was geweest dan zou de de Verenigde Staten geen tientallen VN resolutries vetoën. Dan zou Nederland en de rest van de West-Europese landen niet zo superhypocriet omgaan met het internationaal recht en Palestina al lang erkend hebben.

      Dat over vluchtelingen is ook zo'n christelijke leugenpropaganda. Vrijwel alle omringende Arabische landen hebben Palestijnse vluchtelingen opgenomen. Nog meer opnemen is het vuile werk voor israel opknappen. De Nazi's deden dat ook bij de joden: de endlosung.

      Jij wil dat de Palestijnen die israel verjaagt en daarna opgenomen moeten worden door Arabische landen zodat Israel verder land kan inpikken. Er hoeft geen vluchtelingenprobleem te zijn als israel mensen niet wegjaagt. Dat is er op dit moment ook niet echt, maar we zitten wel met vluchtelingen die israel in een eerder stadium heeft gecreerd voor het landjepikproject. Die willen terug maar (christen)zionisten willen dat niet omdat het de landroof in de weg staat.

      Vind jij dat Palestijnen die verjaagd en/of gevlucht zijn recht hebben om terug te keren naar hun land?

      Dat van dat de arabische landen de Palestijnen slechter behandelen dan Israel is een typische christenzionistische hasbarapropaganda. Van al jouw reacties druipt het christenzionisme vanaf. Misschien ben je niet religieus maar als je argumentatie en beweringen komen direct uit de christenzionistische leugenfabriek.

      Dat het zo lang duurt en begatelliseren is een zionistische strategie. Hoe langer het duurt des te langer ze de tijd hebben om beetje bij beetje het land in te pikken en te vullen met kolonisten en de wereld voor een fait accompli stellen (voldongen feit).

      Het is een simpel probleem, wat gestolen is teruggeven, maar de oplossing wordt doelbewust onmogelijk gemaakt door het westen en zionisten teneinde de landroof te legaliseren.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    2. #22
      Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Berichten
      26.423
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011808

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Nope. Zij stelt een feit aan de kaak. Namelijk: Leugenachtige redenen om sympathie te hebben voor Israel en jodendom. Eerst alle joden uitmoorden en vervolgens spreken van Joods-christelijk traditie om de moslim terecht te wijzen.
      Wat ze aan de kaak stelt ben ik met haar eens. Dat richt ik mij ook niet op.

      Ik richt mij op de beschrijving in de navolgende zinssnede:

      Jodenhaat komt van alle kanten: van moslimterroristen tot neonazi’s, van ultra-orthodoxe joodse sektes tot extreem-linkse Palestinasjaaldragers.

      Ze doet alsof deze groepen, met name vermeende moslimterroristen, ultra-orthodoxe joden en extreem-linske palestinasjaaldraagers per definitei joden haten.

      Met een dergelijke beschrijving doet ze alsof deze groepen uit ideologische overwegingen en/of per definitie joden haten omdat ze joods zijn. Nee ze haten het onrecht en misdaden van israel.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

    3. #23
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Hij is net de super. Beiden vinden het absoluut niet waard dat er aandacht aan besteed wordt, maar ze blijven wel alsmaar heftig reageren.

      Zouden die gasten soms leiden aan sadomasochisme?
      Graag tegen mij praten, niet over mij.

      Zwakkeling.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    4. #24
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Graag tegen mij praten, niet over mij.

      Zwakkeling.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #25
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Zouden die gasten soms leiden aan sadomasochisme?
      U denkt toch niet dat het verbaal geweld van de beide heren ook maar een krasje op mijn ego veroorzaakt?

      Ik ben ondernemer mijnheer en heb wel voor hetere vuren en uitdagingen gestaan. Dit soort tokkies doet mij vrij weinig.

      U mag met ze meedoen hoor. Het onderstreept uw niveau in dezen.

    6. #26
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      U denkt toch niet dat het verbaal geweld van de beide heren ook maar een krasje op mijn ego veroorzaakt?

      Ik ben ondernemer mijnheer en heb wel voor hetere vuren en uitdagingen gestaan. Dit soort tokkies doet mij vrij weinig.

      U mag met ze meedoen hoor. Het onderstreept uw niveau in dezen.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #27
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Dat is toch van toepassing op vrijwel 80% van het aardoppervlak? Heel Noord- en Zuid-Amerika, Noord en Zuid-Afrika, Australië enzovoorts zijn veroverd c.q. gekoloniseerd.

      In de jongste geschiedenis de Westelijke Sahara en Tibet. Geen haan die er naar kraait.

      Zaken die ons als Nederlanders aan het hart zou moeten gaan is wat er zich heeft afgespeeld op de Molukken. Voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden. Laskar Jihad met tienduizenden strijders uit Indonesië welke tientallen christelijke dorpen met de grond gelijk hebben gemaakt met duizenden doden tot gevolg.

      Wij Nederlanders deden niets en maken ons eerder druk om de verzwikte enkel van een Palestijn dan om Molukse vrouwen en kinderen welke massaal over de kling werden gejaagd in orgiën van geweld.

      Dat er iets geregeld moet worden inzake de Palestijnen staat buiten kijf maar waar ik bezwaar tegen maak is de selectieve verontwaardiging voor een relatief marginaal conflict.


      Splijtzwam Trump richt enorme schade aan in 'moeder der conflicten'


      COMMENTAARHans van Zon hekelt de manier waarop de Amerikaanse president Donald Trump omgaat met het Israelisch-Palestijnse conflict. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is door hem kapotgemaakt.
      Hans van Zon 11-12-17, 10:10 Laatste update: 10:31

      Van een dommekracht als Donald Trump kun je weinig goeds verwachten. Zeker in een uiterst gevoelig dossier als het Israelisch-Palestijnse conflict dat in het Midden-Oosten ook wel de ‘moeder van alle conflicten’ wordt genoemd. Met zijn besluit om de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen richt hij grote schade aan. Hij maakt in één klap een einde aan de leidende bemiddelingsrol van de Verenigde Staten in dit conflict.

      Zij staan er buitenspel omdat Trump nu ook het vuur opstookt en het broze vredesproces kapot maakt. Zijn besluit zet de deuren open voor oplopende spanningen, voor een nieuwe geweldsgolf tussen Israëliërs en Palestijnen. Niet alleen in de regio zelf maar ook daarbuiten, zoals vorige week in Nederland is gebleken. Geweld waarvoor de daders rekenschap moeten afleggen en dat uiteraard wordt veroordeeld. Hopelijk zullen de gemoederen hier snel bedaren.

      Maar wat te doen met de schade die Trump aanricht in het Israëlisch-Palestijnse conflict? Tot nu toe hanteerden Trump en zijn Republikeinse Partij vooral de sloopkogel in eigen land waar de staat wordt afgebroken om plaats te maken voor de graaicultuur van superrijken. Maar deze keer brengt hij de internationale politiek een slag toe. Zonder de VS is er geen dempende invloed op het Israelisch-Palestijnse kruitvat.

      Ook Europa is daartoe niet in staat. Dat speelt al decennia een ondergeschikte rol. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is kapotgemaakt door een leider die zich alleen manifesteert als splijtzwam en altijd partij wil kiezen. Zelfs over de status van een zo hevig betwiste stad als Jeruzalem.

      Soms getuigt het van goed leiderschap om voor besluiten, hoe belangrijk ze ook lijken, het geschikte moment uit te kiezen. Maar dat vraagt om staatsmanschap en politieke fijngevoeligheid, instrumentarium waarover Donald Trump niet beschikt.








      https://www.ad.nl/politiek/splijtzwa...cten~ab432be3/

    8. #28
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Graag tegen mij praten, niet over mij.

      Zwakkeling.


      Hadouken!!


    9. #29
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten


      Splijtzwam Trump richt enorme schade aan in 'moeder der conflicten'


      COMMENTAARHans van Zon hekelt de manier waarop de Amerikaanse president Donald Trump omgaat met het Israelisch-Palestijnse conflict. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is door hem kapotgemaakt.
      Hans van Zon 11-12-17, 10:10 Laatste update: 10:31

      Van een dommekracht als Donald Trump kun je weinig goeds verwachten. Zeker in een uiterst gevoelig dossier als het Israelisch-Palestijnse conflict dat in het Midden-Oosten ook wel de ‘moeder van alle conflicten’ wordt genoemd. Met zijn besluit om de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen richt hij grote schade aan. Hij maakt in één klap een einde aan de leidende bemiddelingsrol van de Verenigde Staten in dit conflict.

      Zij staan er buitenspel omdat Trump nu ook het vuur opstookt en het broze vredesproces kapot maakt. Zijn besluit zet de deuren open voor oplopende spanningen, voor een nieuwe geweldsgolf tussen Israëliërs en Palestijnen. Niet alleen in de regio zelf maar ook daarbuiten, zoals vorige week in Nederland is gebleken. Geweld waarvoor de daders rekenschap moeten afleggen en dat uiteraard wordt veroordeeld. Hopelijk zullen de gemoederen hier snel bedaren.

      Maar wat te doen met de schade die Trump aanricht in het Israëlisch-Palestijnse conflict? Tot nu toe hanteerden Trump en zijn Republikeinse Partij vooral de sloopkogel in eigen land waar de staat wordt afgebroken om plaats te maken voor de graaicultuur van superrijken. Maar deze keer brengt hij de internationale politiek een slag toe. Zonder de VS is er geen dempende invloed op het Israelisch-Palestijnse kruitvat.

      Ook Europa is daartoe niet in staat. Dat speelt al decennia een ondergeschikte rol. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is kapotgemaakt door een leider die zich alleen manifesteert als splijtzwam en altijd partij wil kiezen. Zelfs over de status van een zo hevig betwiste stad als Jeruzalem.

      Soms getuigt het van goed leiderschap om voor besluiten, hoe belangrijk ze ook lijken, het geschikte moment uit te kiezen. Maar dat vraagt om staatsmanschap en politieke fijngevoeligheid, instrumentarium waarover Donald Trump niet beschikt.








      https://www.ad.nl/politiek/splijtzwa...cten~ab432be3/
      Moeder der conflicten? Hoe komt men er toch op?

      o, wacht Opiniemaker lees ik. Tja......
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    10. #30
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Dat van dat de arabische landen de Palestijnen slechter behandelen dan Israel is een typische christenzionistische hasbarapropaganda.
      Nee, want dat beweren heel wat Palestijnen zelf ook. Hassan Youssef, zelf Palestijn en lid geweest van Hamas, van VN-waakhond UN Watch: “Als Israël niet zou bestaan, zouden jullie niemand hebben om de schuld op af te schuiven. Niet Israël, maar de PLO is de vijand van het Palestijnse volk”.

      Hilarisch is reactie van de Palestijnse delegatie (begin 1:00) welke met verwrongen gezichten e.e.a. aanhoren.



      Qatar, Korea, Pakistan, Syrië(!!) Venezuela, Iran, en de Palestijnse Authoriteit (PLO) deden hun klaagzang over Israël.

      Het idee alleen al dat een land als Syrië uit monde van haar afgezant klaagt over mensenrechten in Israël valt toch niet meer serieus te nemen?

      Ik denk dat deze mijnheer gelijk heeft en dat het Palestijnse volk een betere vertegenwoordiging verdient.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •