Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden - Pagina 4
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 4/18 EersteEerste ... 34514 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 31 tot 40 van de 177

    Onderwerp: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

    1. #31
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      En, als elk land alleen maar bestaansrecht zou hebben als hun leiders niet corrupt zijn, Hoeveel landen blijven er dan nog over?
      Huh???

      Waar heb jij het nou over???

      Ik heb dat gezegd noch geimpliceerd.

      Dan zal het met die naiviteit ook wel meevallen ...

    2. #32
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Huh???

      Waar heb jij het nou over???

      Ik heb dat gezegd noch geimpliceerd.

      Dan zal het met die naiviteit ook wel meevallen ...
      Huh? Waarover ik het heb is volgens mij wel duidelijk.

      Heb ik ergens gesteld dat jij dat heb gezegd? Bovendien was mijn reactie richting Soldim.

      Nee, in tegendeel zelfs. Weigeren om in te zien waar het Israël in werkelijkheid om gaat, is op z'n minst heel naďef van jullie beiden.
      Bij hele volksstammen is het uit louter domme kwaadaardigheid.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    3. #33
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Huh? Waarover ik het heb is volgens mij wel duidelijk.

      Heb ik ergens gesteld dat jij dat heb gezegd? Bovendien was mijn reactie richting Soldim.

      Nee, in tegendeel zelfs. Weigeren om in te zien waar het Israël in werkelijkheid om gaat, is op z'n minst heel naďef van jullie beiden.
      Bij hele volksstammen is het uit louter domme kwaadaardigheid.
      Huh??

      Waar uit blijkt nou weer dat ik weiger in te zien waar het Israel in werkelijkheid om gaat?

      Ik heb het over het palestijns bestuur. Ik heb het met geen moment over de intenties van de Israelische overheid, noch heb ik ook maar iets over de intenties van de Israelische overheid geimpliceerd, nou ja, anders dan dat zij geen verandering willen.

      Na twee maal door jou verkeerd te zijn weeggegeven, zal het met mijn naieviteit nog altijd wel mee vallen ... er zijn wel een paar zaken die mij op mijn beurt ietwat tegenvallen.

    4. #34
      Draaksteker H.P.Pas's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2005
      Locatie
      Turicum
      Berichten
      15.457
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      723396

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Inmiddels hebben 136 staten Palestina erkend. Dat is een ruime meerderheid van de internationale gemeenschap.

      Dat de palestijnen een slechte regering hebben maakt de claim voor een autonome staat niet ongeldig.
      Dat is het punt niet. Het maakt de kans van slagen een stuk geringer.
      Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid dan leugens.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #35
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Dat is het punt niet. Het maakt de kans van slagen een stuk geringer.
      Ik denk dat het werkelijk geen klap uitmaakt. Gewelddadige bevrijdingsbewegingen over de hele wereld zijn geslaagd in hun doel en hun staat werd erkend. Neem een Zimbabwe.

      Al die vergelijkingen hebben geen zin, omdat Israël een unieke positie inneemt.
      viejo pendejo se extravia

    6. #36
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Huh??

      Waar uit blijkt nou weer dat ik weiger in te zien waar het Israel in werkelijkheid om gaat?

      Ik heb het over het palestijns bestuur. Ik heb het met geen moment over de intenties van de Israelische overheid, noch heb ik ook maar iets over de intenties van de Israelische overheid geimpliceerd, nou ja, anders dan dat zij geen verandering willen.

      Na twee maal door jou verkeerd te zijn weeggegeven, zal het met mijn naieviteit nog altijd wel mee vallen ... er zijn wel een paar zaken die mij op mijn beurt ietwat tegenvallen.
      Huh, Huh???

      Je blijft blind voor het feit dat de bezetting en en de alsmaar uitbreidende kolonisatie, een veel verstikkend deken is voor de Palestijnen op de West Bank dan de corruptie door Abbas en zijn kliekje.

      Dertig procent van de West Bank wordt nu al bewoond door de kolonisten en dat gaat nog veel meer worden. Over zeventig procent ervan heeft het Israëlische leger de absolute controle en daarover heeft geen enkele Palestijn meer over te zeggen dan het leger hem toestaat en dat komt dus neer op niets. Ook de zogenaamde Palestijnse overheid niet, die in werkelijkheid al lang niet meer dan een totaal machteloos poppentheater. Zodra Israël daarvan af wil, gebeurt dat ook.

      Aangezien alle internationaal geldverkeer met de West Bank via Israël plaats vind, is de economische wurggreep door Israël op de West Bank van rampzalige proporties.
      Israël heeft al vele malen de afdrachten aan de Palestijnen op de West Bank geheel of gedeeltelijk en vaak over lange periodes geblokkeerd, waardoor er naast andere problemen die daardoor ontstonden er ook voor lange tijd geen salarissen aan het overheidspersoneel konden worden uitbetaald. En dan ligt corruptie niet ver weg.

      De tijd dat het echt voor de toekomst van de Palestijnen in de West Bank wat uitmaakte dat zij goede en bekwame leiders hadden, ligt al meer dan 25 jaar achter ons. Toen was er misschien nog een 'point of return'.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    7. #37
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Ik denk dat het werkelijk geen klap uitmaakt. Gewelddadige bevrijdingsbewegingen over de hele wereld zijn geslaagd in hun doel en hun staat werd erkend. Neem een Zimbabwe.

      Al die vergelijkingen hebben geen zin, omdat Israël een unieke positie inneemt.
      Amen.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    8. #38
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Ik denk dat het werkelijk geen klap uitmaakt. Gewelddadige bevrijdingsbewegingen over de hele wereld zijn geslaagd in hun doel en hun staat werd erkend. Neem een Zimbabwe.

      Al die vergelijkingen hebben geen zin, omdat Israël een unieke positie inneemt.

      Dat Israel een unieke positie zou innemen, daar ben ik het niet mee eens. Wel doet iedereen ontzettend z'n best het een unieke positie toe te dichten.
      Vervolgens is dat unieke geen reden om dan maar bij voorbaat en uit arremoede de zaak op te geven. Die unieke positie zou een kans kunnen betekenen in de handen van gewiekste communicatie strategen. Maar dan moet je die wel inzetten, en naar hun adviezen luisteren. (Zo heb ik in mijn leventje mogen meemaken hoe een morsige anti-abortus beweging uitgroeide tot een dynamische pro-life organisatie; ik noem maar een zijstraat - nee hoor, om voorbeelden en steekhoudende argumenten voorbeelden zit ík niet verlegen)

      Daarnaast word ik vooral moedeloos van jullie 'Israel is zo machtig en sterk, nou, daarom maakt het niet uit of de leiding van de Palestijnen uit een stelletje boeven bestaan'. Ik vind dat daar valse relatie worden gelegd en een situatie wordt goed gepraat met behulp van loos gezwets

      Tenslotte, maar dat zal wel persoonlijk wezen, staan toon en vorm mij tegen: een dosis morele superioriteit, een kritiekloos 'ik weet het bij voorbaat beter', een gebrek aan steekhoudende voorbeelden of argumenten, een koddig ' weerleg het dan' als je net taalkundige lulkoek hebt afgescheiden, een arrogant 'ik vind je dan wel een van de slimmere, maar hier ben je nogal naief'; een vermoeiende barrage van irrelevante opmerkingen ten aanzien van mijn constatering dat de palestijnse leiding uit onversneden boeven bestaat. Welbeschouwd hoor ik niemand het daarmee oneens zijn, desondanks is de reactie telkens dat dat zo wel moet zijn omdat Israel.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    9. #39
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.921
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Dat Israel een unieke positie zou innemen, daar ben ik het niet mee eens.
      Dat kan, m'n beste. Maar als je je er wat meer in zou verdiepen, dan vallen de schellen wel van je ogen.

      Maar ik vrees dat je over een tijdje zal zeggen: Ik wist niet dat het zo erg was.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    10. #40
      Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Locatie
      Bijlmer
      Berichten
      7.439
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556382

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Je luistert niet.

      Het zal verder wel.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •