Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden - Pagina 11
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 11/18 EersteEerste ... 101112 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 101 tot 110 van de 177

    Onderwerp: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

    1. #101
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Godverdommense slijmkut. Een van de leden die regelmatig mensen in het openbaar uitscheld voor smerige tyfus honden. Dan hou jij ook je bek lekker dicht. Daar zeg je niks van. Typisch hollands. Slijmen en wegkijken. Hou dan nu ook over mij je bek maar dicht. Ik heb helemaal schijt aan holland en de typische hollandse schijnheiligheid. Ben blij dat ik in chili woon. Ik hoef en wil ook nooit meer terug. Als ik een ban krijg kom ik nooit meer terug hier. Krijg de tering Eke.
      Zo spreek je als zoon uit het Avondland geen dame aan. Wellicht zijn de omgangsvormen in Chili hier debet aan.

    2. #102
      Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Locatie
      Chili, Región Aysén
      Berichten
      5.018
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      19

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Zo spreek je als zoon uit het Avondland geen dame aan. Wellicht zijn de omgangsvormen in Chili hier debet aan.
      Ik voel geen behoefte om nog langer op dit forum te vertoeven. Geef mij maar een ban. Dit was mijn laatste bericht

    3. #103
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Flikker op. Dien maar een klacht in bij de beheerder. Van jou moet ik helemaal niks. Laat ze me maar een ban geven als daar vanuit christelijke hoek behoefte is. Dan weet ik dat dit ik dat aan jou en de heere te danken heb. Krijg de tyfus met je geloof.
      Moslimhaat of jodenhaat of christenhaat...JIJ bent daar zelf de spuiter van.

      IK maak me grote zorgen over de sfeer die ik regelmatig voel hangen.

    4. #104
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Berichten
      11.872
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776496

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ik voel geen behoefte om nog langer op dit forum te vertoeven. Geef mij maar een ban. Dit was mijn laatste bericht
      Ik vraag om verwijdering van jouw stukje haatmail. Niet meer en niet minder.

    5. #105
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Grand_Wazoo Bekijk Berichten
      Ik denk niet dat dat de kwestie is.
      Dat is wel de kwestie. Ik begrijp niet hoe deze 'discussie' zo uit de hand gelopen is, terwijl het onderwerp toch zo eenvoudig is. Ik probeer het nog een keer.

      (Ik wil hier graag even één op één met jou spreken; ik ben niet verantwoordelijk voor wat anderen hier schrijven en ben daar dan ook expres niet op ingegaan.)

      Dit topic ging over de mogelijkheid van onderhandelingen als de VS 'wegvalt' als bemiddelaar. Dan zeg jij: de kansen daarop zouden aanzienlijk toenemen als de Palestijnse machthebbers hun gebied beter zouden besturen / zich fatsoenlijk zouden gedragen tegen hun bevolking. Je geeft daar alleen geen enkel argument voor.

      Ik beweer dan dat de hoedanigheid van de Palestijnse leiders of hun regime van geen enkele invloed op of relevantie voor enige onderhandelde oplossing is. Ik geef daarvoor een rits argumenten, die jij blind van tafel veegt zonder tegenargumenten. (Kort gezegd constateer ik dat Israël door de voorgeschiedenis een unieke positie heeft en 'heilig' is, wat in feite nog verder gaat dan hoe de VS, Rusland of China niet worden 'aangepakt' door de VN of enige internationaal blok vanwege hun overduidelijke macht. Die heiligverklaring maakt dat de verhoudingen volledig scheef liggen; de beide partijen worden niet gelijkwaardig behandeld door de internationale gemeenschap.)

      Is deze weergave van de discussie juist of niet? Graag je mening adstrueren.

      Niemand, maar dan ook niemand in deze discussie betwist dat de Palestijnse leiders corrupt, misdadig en gewelddadig zijn. Waar lees je dat?

      (Verder is het zo dat knuppeltje uitlegt hoe de bad governance van de Palestijnse leiders voor de hand ligt en bijna onvermijdelijk is, omdat ze in een onmogelijke situatie moeten opereren. De Palestijnse Autoriteit zit in de rol van het 'zelf-management' van hun onderdrukking. Zo'n beetje als kapo's in een concentratiekamp, of minder pregnant, als regeringen van bezette landen die aanbleven (België of Noorwegen ofzo). [Het gaat hier niet om een vergelijking met WOII, maar om de bestuurlijke context.] In het gunstigste geval zou dus de PA de onderdrukking rechtvaardig over de bevolking kunnen verdelen. Maar dit uitstapje is niet essentieel.)

      Ik begrijp niet waarom jij dan over de rooie gaat.

      Je zou kunnen beginnen om met argumenten aannemelijk te maken dat betere Palestijnse leiders de kans op vrede zouden vergroten. Want dat heb je tot nog toe nagelaten. Ik lees al decennia over wat er daar aan de hand is en hoe het zo gekomen is, en ik zie geen argumenten voor die stelling. Dus ik ben benieuwd.
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    6. #106
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.P.Pas Bekijk Berichten
      Denk van niet. De stelling is onbespreekbaar omdat inmiddels de Palestijnen op hun beurt heilig verklaard zijn.
      Hoe kom je daar nou bij? Heb je niet gelezen wat knuppeltje en ik daarover zeggen? Het punt van betwisting is niet hoe slecht de Palestijnse leiders wel niet zijn, want daar is iedereen het over eens, maar de relevantie van die constatering voor de kans op succesvolle onderhandelingen.

      TGW, noch iemand anders, geeft daar enige argumenten voor. Het is een veronderstelling die op niets is gebaseerd, en ingaat tegen het historische precedent, nl. Madrid en Oslo.

      Dit valt me vreselijk van je tegen.
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    7. #107
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Hij hekelt de Palestijnse leiding en stelt dat dit WELLICHT wel eens contraproductief zou zijn. Vervolgens wordt hem van alles verweten.
      Het enige dat ik hem verwijt is dat hij dat 'wellicht' (jouw woord) niet onderbouwt met argumenten. Dat kan hij niet, want de geschiedenis wijst uit dat dat irrelevant is.

      Ik heb de sterke indruk dat jij noch TGW op de hoogte zijn van de details van de onderhandelingen in Madrid en Oslo.

      Waarom roepen jullie iets zonder de noodzaak te voelen dat te onderbouwen? Terwijl voor het tegendeel de argumenten voor het oprapen liggen, en hier genoemd zijn. Die worden blind afgeserveerd als nonsens.

      Waarom is dat? Dat is toch niet te geloven?
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    8. #108
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      IK maak me grote zorgen over de sfeer die ik regelmatig voel hangen.
      Disproportionele reacties op een disproportioneel gekwalificeerd 'probleem'. In meerdere bijdragen is semantiek verheven tot kunst. Zorgen? Welnee, het is maar een forum

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Madrid en Oslo.
      Sec beschouwd heb je natuurlijk gelijk. Zonder meer. De setting was echter problematisch doordat niet goed over de tafelschikking is nagedacht. Ben het wel met enkele dissidenten alhier eens dat de vertegenwoordiging van de Palestijnse zaak er zeker toe doet.

      Het zou sowieso een problematisch huwelijk zijn geworden waarbij een bovengemiddelde kans op echtscheiding bestond.

      M.a.w., kweet ut verder ook nie. Zal nog wel vele decennia doorsudderen.

    9. #109
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      43
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Flikker op. Dien maar een klacht in bij de beheerder. Van jou moet ik helemaal niks. Laat ze me maar een ban geven als daar vanuit christelijke hoek behoefte is. Dan weet ik dat dit ik dat aan jou en de heere te danken heb. Krijg de tyfus met je geloof.
      Kalm blijven Eric en probeer je te beheersen. Het is moeilijk tav dit onderwerp om redelijk te blijven.


      Het gaat,volgens een aantal leden die ik liever niet bij naam noem niet om het internationaal recht maar om de argumenten die worden aangevoerd.


      Te ziek voor woorden dit. Ze hebben niks in te brengen Eric,laat je niet gek maken!!!

    10. #110
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      43
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      M.a.w., kweet ut verder ook nie. Zal nog wel vele decennia doorsudderen.


    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •