Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden - Pagina 18
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 18/18 EersteEerste ... 81718
    Resultaten 171 tot 177 van de 177

    Onderwerp: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

    1. #171
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik heb hier al eens wat over mijn achtergrond verteld. Dat is eenmalig en ik ga het niet herhalen.

      Welnee, ik draai helemal niet. Jij moet eens proberen niet zo zwart wit te kijken en meer proberen te achterhalen wat ik bedoel ipv mijn woorden op een weegschaal te leggen om te proberen mij te pakken ofzo.
      Akkoord.


      Die like krijg je omdat je het lef hebt wat over jezelf te vertellen. Zo zit ik ook in elkaar. Ik schrijf ook best veel over mijzelf.
      Laatst gewijzigd door Eenmans; 21-01-18 om 02:11.

    2. #172
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knuppeltje Bekijk Berichten
      Mwa, vanaf Tanger maar een goeie 850.
      Waar je ook bent in het noorden van Marokko, overal zijn er die kut kinderen die stenen willen gooien naar je camper. Vooral in het noorden. De ouders lachen er maar wat om. Veel mensen met een camper vermijden Marokko vanwege al die incidenten en als ze gaan dan zo snel mogelijk naar het zuiden.

      De reeds gememoreerde Duitser zijn voertuig was al aardig gemolesteerd door de stenen.

      Rif of Atlas lazert niet. Het is bekend onder campers je voertuig niet nabij of aan de rand van dorpjes in het noorden van Marokko te parkeren om te overnachten.

      Mij is het gelukkig nog niet overkomen waarschijnlijk omdat ik altijd snoepgoed of kleingeld uit het raam gooi als ik ze zie. Dat werkt wel.

      Tsja, zo gaat het in Afrika.

    3. #173
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Waar je ook bent in het noorden van Marokko, overal zijn er die kut kinderen die stenen willen gooien naar je camper. Vooral in het noorden. De ouders lachen er maar wat om. Veel mensen met een camper vermijden Marokko vanwege al die incidenten en als ze gaan dan zo snel mogelijk naar het zuiden.


      Ratje heeft pijn.


      Rif of Atlas lazert niet
      In die discussie wel. Het ging om prostitutiedorpen in de Rif en de Atlasgebergte. Jouw leugens en onwetendheid werden direct blootgelegd.

      het is bekend onder campers je voertuig niet nabij of aan de rand van dorpjes te parkeren om te overnachten.
      Dat geldt voor elke parkeerplaats waar ter wereld,zelfs in de EU. In Spanje is het helemaal gevaarlijk voor Westerse doen.

      Mij is het gelukkig nog niet overkomen waarschijnlijk omdat ik altijd snoepgoed uit het raam gooi als ik ze zie. Dat werkt wel.
      Dus als je slaapt (overnacht) gooi je in je slaap snoepgoed weg?




    4. #174
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Dat geldt voor elke parkeerplaats waar ter wereld,zelfs in de EU. In Spanje is het helemaal gevaarlijk voor Westerse doen.
      Hou toch op man. Je weet niks. Op parkeerplaatsen in Spanje en Frankrijk in de zomervakantie liggen 'nachts honderden Algerijnen te overnachten in de berm of busjes op doorreis. Ik zat vaak een meloen of iets anders met ze te eten. De parkeerplaatsen in Frankrijk en Spanje zijn in de zomer vaak één grote campingplaats.

      Ze gaven me waardevolle tips. Wat weet zo'n NL junkie daar nou van.

    5. #175
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Hou toch op man. Je weet niks. Op parkeerplaatsen in Spanje en Frankrijk in de zomervakantie liggen 'nachts honderden Algerijnen te overnachten in de berm of busjes op doorreis. Ik zat vaak een meloen of iets anders met ze te eten. De parkeerplaatsen in Frankrijk en Spanje zijn in de zomer vaak één grote campingplaats.

      Ze gaven me waardevolle tips. Wat weet zo'n NL junkie daar nou van.

      https://www.volkskrant.nl/binnenland...roofd~a339634/

      https://www.bladna.nl/spaanse-politi...sen,18892.html

      Marokkanen vaker op Spaanse wegen beroofd

      Marokkaanse Amsterdammers steeds vaker beroofd in Spanje ? AmsterdamFM


      Ik houd het even hierbij.


      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234
      Ze gaven me waardevolle tips.
      Vuile dief!!!!

    6. #176
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Vrijwel elke camperbezitter heeft tegenwoordig een gasalarmsysteem ingebouwd ter voorkoming dat men wordt beroofd waarbij de dievengilde gebruikt maakt van slaapgas om zo te slapende camperbezitter te bedwelmen.

      Categorie broodje aap verhalen. Het gas is zonder masker niet te dusdanig verdichten dat iemand in slaap valt gezien de m3 inhoud van een camper. Ben je x gasflessen voor nodig.

      Meestal is de oorzaak overmatig alcoholgebruik waardoor men met een bonkende kop wakker wordt.

      In het hoogseizoen is het smoordruk op de parkeerplaatsen bij de tankstations en de gendarmerie controleert dan ook nog eens veelvuldig. Afgelegen parkeren is niet raadzaam.

      De frustratie begint in Afrika. Hitsige kerels waardoor vrouwen zich geïntimideerd voelen, opdringerige bedelaars en stenengooiende kinderen.

      Gelukkig is in Afrika alles op te lossen met wat geld. Langs de toeristische centra rijden veel waterwagens om campers te voorzien van water. Je geeft ze een tientje en men vergeet de alledaagse route om jou regelmatig van water te voorzien. Bedelaars, kinderen enz. smijt er wat kleingeld tegenaan en het probleem is opgelost.

      Als Marokkanen vaker het slachtoffer worden van beroving dan zal die stijging ook te zien zijn onder Duitsers en autochtone Nederlanders. In het merendeel van je artikelen is Farid Azarkan, directeur van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders aan het woord en dat zegt wat mij betreft al genoeg.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 2 Dislikes

    7. #177
      Banned
      Ingeschreven
      Jan 2018
      Berichten
      111
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Franse president Macron moet nu de ´onderhandelingen´ gaan leiden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten

      Categorie broodje aap verhalen.
      Nu heb ik even tijd voor jouw bagger. Ja,ik weerleg jouw onzin met bronnen en links.

      Jij doet het met veel text,21 zinloze zinnen.


      Ik plaats één zin en wat bronnen. En dat voldoet.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •