Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde - Pagina 2
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/6 EersteEerste 123 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 57

    Onderwerp: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

    1. #11
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Zal ik een naam geven aan die verrotte macho-cultuur van meneer? (Zonder twijfel een moslim.) De arabische/noord afrikaanse patriarchale cultuur.
      Als je gelezen (en ook nog begrepen) had wat ik schreef, dan wist je dat ik wou verduidelijken dat de morele afkeuring voor (en het gedrag van) meisjes die de hele nacht door tot aan het ochtendgloren van de éne drankgelegenheid naar de volgende peddelen, ook niet altijd in onze eigen cultuur (Europese, christelijk-humanistische, Westerse, Germaanse, or whatever...) door iedereen gewaardeerd wordt.

      Jij spreekt daarover in termen van 'macho-cultuur, minachting voor vrouwen, dubbele standaarden', enz... De morele afkeuring kan echter ook voortkomen uit een bezorgdheid voor de psychische en fysieke integriteit van die meisjes.

      Hypocriet, achterbaks en politiek correct zijn al degenen die nu op de kar van de media en de collectieve verontwaardiging springen over de uitlatingen van iemand met een andere herkomstcultuur, daarbij de superioriteit van de eigen cultuur belijden en de inferioriteit van een andere cultuur verkondigen. Hoe kortzichtig kan een mens zijn?

      Tenslotte plaatste ik het voorvoegsel 'sub-' voor cultuur. Betrokken rapper is opgegroeid in Nederland. Zijn cultuurbeleving is dus de resultante van zijn herkomstcultuur en de cultuur van het land waarin hij is opgegroeid, zijnde Nederland.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    2. #12
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      De morele afkeuring kan echter ook voortkomen uit een bezorgdheid voor de psychische en fysieke integriteit van die meisjes.
      Godskelere wat een gelul.

      Als je bezorgd bent om de 'psychische en fysieke integriteit van meisjes' (kots), dan moet je de agressors aanpakken, niet de slachtoffers.

      Het enige wat jij hier aantoont is dat je net zo'n middeleeuwse moraal erop na houdt als het onderwerp van dit draadje.
      viejo pendejo se extravia

    3. #13
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Hypocriet, achterbaks en politiek correct zijn al degenen die nu op de kar van de media en de collectieve verontwaardiging springen over de uitlatingen van iemand met een andere herkomstcultuur, daarbij de superioriteit van de eigen cultuur belijden en de inferioriteit van een andere cultuur verkondigen. Hoe kortzichtig kan een mens zijn.
      Lelijk jezuïetje toch.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    4. #14
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Als je bezorgd bent om de 'psychische en fysieke integriteit van meisjes' (kots), dan moet je de agressors aanpakken, niet de slachtoffers.
      Kan je een linkje plaatsen naar de plek op dit forum of elders, waar ik ooit zou beweerd hebben dat agressors niet hoeven aangepakt te worden ? Ik herinner me niet dat ik ooit zoiets zou gezegd hebben.

      In de preventie van grensoverschrijdend seksueel gedrag moet iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid opnemen inclusief potentiële slachtoffers. Er is niks mis mee om meisjes en vrouwen enige terughoudendheid aan te bevelen in de omgang met mannen of in situaties waarin ze potentieel slachtoffer kunnen worden van grensoverschrijdend gedrag.

      Ter vergelijking: Bij de preventie van andere misdrijven wordt het potentieel slachtoffer ook op zijn of haar eigen verantwoordelijkheid gewezen. Bv.: Als ik mijn auto achterlaat op een parkeerplaats zonder hem af te sluiten (al dan niet met smartphone of andere kostbare voorwerpen zichtbaar op de achterbank) en vervolgens ga shoppen, dan loop ik de kans op een politionele boete wegens 'onbeheerd' achterlaten van mijn voertuig. Is dat 'blaming the victim' of gewoon gezond verstand ?

      Of ben jij werkelijk van mening dat alle vrouwen volstrekt wilsonbekwame en hulpeloze wezens zijn die op geen enkele manier enige verantwoordelijkheid kunnen opnemen mbt zichzelf als het gaat over het voorkomen van grensoverschrijdend seksueel gedrag ? Zulke zienswijze lijkt me pas te getuigen van minachting voor vrouwen, dubbele standaarden en misplaatst macho-gedrag.
      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    5. #15
      Very Important Prikker Marsipulami's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2002
      Locatie
      ....
      Berichten
      33.060
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      577376

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Hulpeloos meisje pakt agressor / telefoondief aan met trap in het kruis en karate stamp.

      www.radiomaria.be - Een katholiek geluid op de middengolf

    6. #16
      Banned
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      44
      Berichten
      1.112
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Ach, die rapper verwoordde gewoon wat er leeft binnen zijn eigen (sub-)cultuur. Als het niet om een min of meer bekende persoon ging, dan was er geen haan die er naar kraaide.

      Dat van meisjes en jonge vrouwen verwacht wordt dat ze zich wat terughoudend opstellen in de omgang met mannen is onderdeel van de meeste culturen op deze planeet.

      Bovendien zijn er vast ook een heleboel autochtone vaders die het ongepast zouden vinden als hun schaars geklede dochter heel de nacht door zit te boemelen in café's en dancings met allerlei vreemd manvolk in de buurt. Niks aan de hand dus, heisa om niets.
      Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    7. #17
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marsipulami Bekijk Berichten
      Er is niks mis mee om meisjes en vrouwen enige terughoudendheid aan te bevelen in de omgang met mannen of in situaties waarin ze potentieel slachtoffer kunnen worden van grensoverschrijdend gedrag.
      Ik raad ze dan ook steeds met klem aan om ver uit de buurt van jezuïeten met hun perverse ideeën te blijven. Wie weet gaan die gasten zo weer aan het heksen verbranden.

      Ook jij houdt blijkbaar vrouwen verantwoordelijk voor het in standhouden van een inmiddels achterlijke feodale clancultuur betreffende de gelijkwaardigheid van man en vrouw en wederzijdse verantwoordelijkheid naar elkaar toe als het op seksuele moraliteit gaat.

      Mannen worden zo wel tot willoze onschuldige kinderen verlaagd, en zijn daardoor zelf blijkbaar niet voor hun gedrag verantwoordelijk. Voor hen en jou zijn dat de vrouwen.

      Maar inderdaad, vrouwen kunnen maar beter ver uit de buurt van bepaalde mannen blijven. Andersom ook.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    8. #18
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.917
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
      Dat had die jezuïet dus wel degelijk. Maar jij kent zijn streken blijkbaar niet. En, it's not the song, but de tune.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    9. #19
      gelukszoeker nacht's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2016
      Berichten
      718
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      11

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Men neme een rapper van migranten komaf, die het IQ heeft van een visstick, maar zich wel voor het karretje van de gevestigde orde wilt laten spannen. Meneer heeft doekoe en voelt zich heel wat.

      Visstick Rapper zegt hele kwalijke dingen over vrouwen, gaat daar vervolgens wanneer hij nuchter is nog dommer op in, en gaat vervolgens onder de (terechte) druk die hij ervaart excuses aanbieden binnen het witte commerciële mediaspectrum op een commerciële klootjesvolk-zender.

      Visstick denkt echt zijn excuses te kunnen maken, niet beseffende dat er een heel politiek-media apparaat al op de achtergrond in werking is en gaat om Visstick de belichaming te maken van "zijn eigen komaf en cultuur". Hij staat ineens symbool voor een ieder van zijn "eigen komaf en cultuur". Had ik al gezegd dat Visstick niet zo slim is?

      Project geslaagd. Visstick wordt nu als stok gebruikt om de Islam weer eens te kunnen slaan. Maar ook om rappers die wel normaal doen, en de hele Hip-Hop cultuur te kunnen slaan. Een cultuur die nota bene geboren is door oppressie vanuit de status quo, wordt nu gebruikt door diezelfde status quo om te zeggen dat daar een groot deel van het initiële probleem ligt. Visstick wordt niet geslagen omdat hij man is. Nee hoor, dat hoeft volgens de gevestigde orde niet. Seksisme hoort er nou gewoon eenmaal bij. Het ligt aan zijn "komaf en cultuur". Niet (alleen) omdat hij een man is.

      Ik heb namelijk niemand in heel NL druk zien uitoefenen, op een Johan Derksen, Camiel Eurlings, Giel Beelen, Jan Roos, onze politicus van het jaar Bidet of een ieder ander wit bekend mannelijk figuur toen er seksistische grappen of leuzen gemaakt werden. Waar Visstick zijn baan dreigt te verliezen, omdat CDA-parochie preker Buma er als de kippen bij is om Visstick het zwijgen op te leggen, vergeten we even dat Dhr. Eurlings zijn VOG gewoon nog krijgt na zijn (ex)-vriendin in elkaar te hebben gemept. Wanneer komen dit soort witte omhooggevallen Champions League Seksisten eens op zo'n flutzender diens excuses aanbieden? Of hoeven ze soms niet?

      Visstick is fout bezig, en mag van mij flink gemept worden. Maar doe niet zo hypocriet, zielig (in)tolerant Nederland. Je hebt een seksistisch probleem waar geen één kleur voor wijkt. Ook witte mensen niet. Mep al deze kansloze gasten. Ongeacht kleur.

      Fuck je dubbele standaard. En ga naar echte rap muziek luisteren die OOK vrouwen een stem geeft. Je bent er door 1 op de wereld gezet.


      https://www.facebook.com/posland85?h...nf&pnref=story
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

    10. #20
      Prikker Feriel's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2017
      Berichten
      167
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      7

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Zeker dubbele standaard, ik denk dat er wel grovere dingen worden gezegd in dronkenschap waar verder niemand wat van hoort. Het komt bepaalde lui maar al te goed uit. Neemt niet weg dat Boef oliedom is en vervelend.

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •