Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde - Pagina 6
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 6/6 EersteEerste ... 56
    Resultaten 51 tot 57 van de 57

    Onderwerp: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

    1. #51
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feriel Bekijk Berichten
      Klopt helemaal, lijkt een beetje opportunistisch om achteraf te gaan draaien. Daar zijn we het samen over eens, maar wat heeft dat met een islamitische achtergrond te maken?
      Dat draaien heeft daar niets mee te maken.
      De afkeuring van de levensstijl van westerse meisjes vrouwen wel, wellicht in andere bewoordingen.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    2. #52
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Graag citaten plaatsen.




      Akkoord.
      Eenmans, bedankt voor je reactie maar ik ga echt geen citaten zoeken. Jij weet ook beter, je bent hier ook langer dan vandaag.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    3. #53
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Berichten
      5.004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248330

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Habiba
      ik klom en ik klom
      ik zag je niet
      mijn worm die glom
      die glom
      mijn woorden zijn vies
      en niet waar
      ik zie je liever
      in mijn kamer
      dan met haar.

      Ik wil je leven nemen
      in mijn genot
      genot
      ik veeg mijn lip af
      met alleen maar snot
      Ik jank als een hond
      bij die kale deur
      ik wil dit niet
      dat
      vreselijke gezeur.

      Habiba
      ben je er nog
      mijn ogen zijn een en al bedrog
      die schaamte die ik voel voor jou
      Habiba Habiba ik hou van jou.

      Habiba Habiba
      ik heb alleen maar berouw
      ik ga op mijn knie
      alleen maar voor jou
      Ik wil jou alleen in mijn armen sluiten
      Habiba Habiba
      ik blijf je eeuwig
      TROUW
      met mij
      de trommels slaan
      het feest
      begint
      neven en nichten
      gescheiden van elkaar
      ach ja ons feest
      is trouwen met elkaar.

      Habibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      fijne dag iedereen....

    4. #54
      Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Berichten
      7.741
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146358

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Ik zie wel een parallel met het tot zondig verklaren van dit gedrag vanuit het geloof. Alleen in sommige gevallen wordt er ander taalgebruik gehanteerd.
      Er wordt van alles uitgebraakt in dronkenschap en je doet net alsof mensen die geen geloof hebben totaal los zijn van alle zeden. Gaat nergens over, jij wil gewoon linken aan cultuur that's all.

      Dat heb ik wel. Ik heb namelijk rechtse standpunten, dat zeker. Maar ik heb ook linkse standpunten, bijvoorbeeld op het gebied van zorg. Ik ben dus niet zo gemakkelijk in te delen. Ik kan mij wel voorstellen dat het gemakkelijker praat hoor en ik zie het hier erg vaak: eerst kwalificeren zonder verdere navraag en vervolgens afmaken.
      Zorg en bejaarden zijn tegenwoordig ook 'hip' richting 'rechts'. Je afficheert je regelmatig met rechts en zet je af tegen de linkse kerk, dus zeur niet zo. Recentelijk:

      Ja, dat is het schrijnende. Tegenwoordig moetje bij rechts zijn voor gelijke rechten. Links zwijgt het dood, daar waar ze vroeger altijd vooraan stonden.

      Als hij al moet 'hangen' want ik til er niet zwaar aan, dan moet hij dat om wat hij doet en niet om wie hij is.
      Uiteraard, maar jij linkt dit aan zijn cultuur, terwijl Boef zich niet echt Algerijns gedraagt.

      Heel grappig om te zien hoe jij gewezen wordt op je dubbele standaard en dan het balletje doodleuk bij neerlegt: O, daar heeft hij geen moeite mee hoor. Terwijl jij weet dat ik jou al erg lang verwijt dat je hypocriet bent.
      Ik hoop maar dat het je nu ook duidelijk is want duidelijker kon je het er niet opleggen.
      Het gewoonlijke adhominem gemekker, ik had het kunnen weten. Ik ben nog geen 5 minuten op NVDD of ik word al om de oren geslagen met de gewoonlijke maffia afleidingspraktijken.

      Even voor de goede orde en aansluitend op het onderwerp, als er iemand hier op dit forum de dubbele moraal van mannen aankaart ben ik het wel. Je hebt in deze echt niets over mij te zeggen.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 4 Dislikes

    5. #55
      Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Berichten
      6.523
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371838

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Even voor de goede orde en aansluitend op het onderwerp, als er iemand hier op dit forum de dubbele moraal van mannen aankaart ben ik het wel. Je hebt in deze echt niets over mij te zeggen.
      En je eigen dubbele moraal?

    6. #56
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Het gewoonlijke adhominem gemekker, ik had het kunnen weten. Ik ben nog geen 5 minuten op NVDD of ik word al om de oren geslagen met de gewoonlijke maffia afleidingspraktijken.
      Jankerd en superhypocriet.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    7. #57
      Tuigoloog super ick's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2004
      Locatie
      Amsterdam
      Berichten
      28.554
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1360624

      Standaard Re: Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Welke dubbele moraal? Op seksueel gebied? Vind ik dat ik alles mag en jongens niks? Of doel je op mijn hoerenlopen is vrouwenhaat? Ik tast even in het duister, praat me even bij, of liever niet, dit is weer de gewoonlijke ontopic move/zet à la NVDD.

      Jij vergelijkt appels met peren. Super Ick geeft hier zelf aan dat hij de reactie van Boef linkt aan zijn cultuur, ik bestrijd dat. Ik heb lang genoeg in Algerije vertoeft om te weten dat hij in deze zaak (dus niet alleen het woordje kech gebruikende maar de hele gebeurtenis en nasleep in aanschouwing nemende) niet de Algerijnse cultuur vertegenwoordigt. Daarnaast hoort hij zich gewoon te gedragen en anderen vanuit hun eigen context te beoordelen. Je kunt niet iemand die geen moslim is verwijten dat hij/zij varkensvlees eet, varkensvleeseter gil je ook niet van alle daken op nieuwjaarsochtend naar kroket etende feestgangers.

      Super Ick daarentegen afficheert zichzelf met trots op 'rechts', zeker op dit gebied, en trapt regelmatig tegen de linkse kerk aan.

      By the way, voor je het vergeet Soldim, het onderwerp is hier niet het niemandalletje Saartje, maar de niemandal Boef, die mij eerlijk gezegd, geen moer interesseert, dus genoeg aandacht aan dat schoffie.
      Nee niks, Super ick. Er wordt naar je eigen dubbele moraal gevraagd.

      Ik zie overeenkomsten met hoe sommige moslims vanuit hun geloof over westerse vrouwen praten. Die moslims linken hun mening aan hun geloof, dat doe ik niet.
      Een volk dat voor tirannen zwicht ...
      zal meer dan lijf en goed verliezen:
      dan dooft het licht...
      Hendrik Mattheus van Randwijk

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •