Erdogan bombardeert Koerden - Pagina 9
  • + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 9/15 EersteEerste ... 8910 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 81 tot 90 van de 142

    Onderwerp: Erdogan bombardeert Koerden

    1. #81
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibrah1234 Bekijk Berichten
      Ik kan er op dit forum verder helaas niets over zeggen zonder wellicht mezelf en anderen in de problemen te brengen.
      Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahaha. Alle Soviet geheimen liggen in het openbaar en meneer speelt alsof hij belangrijke connecties heeft die hem geheime informatie hadden doorgespeeld.

      Ibrah, vertel! Hoe hebben de hoge Soviet generaals en KGB functionarissen je gevonden in jouw achterlijke uithoek?


      Hahahahaha.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    2. #82
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      O, nee hoor. Ik wou al te graag een topic openen met titel: Erdogan tegengif voor Amerikaanse gif.

      Die man verdient (op basis van geopolitiek) een lintje. Hij doet precies wat nodig is om Amerikaans beleid van chaos tegen te gaan.
      Two wrongs don't make a right. Het feit dat Erdo net zo'n varken is als de VS maakt hem niet beter.

      Het maakt o.a. de Koerden tot een onschuldig slachtoffer van zijn machtswellust.

      Ik begrijp niet dat jij zo cynisch bent. Je hebt geen enkel respect voor mensenrechten, of zelfs maar mensenlevens.

      Wat die man verdient is levenslange gevangenisstraf.

      Hij heeft godverdomme Koerdische steden in Turkije gebombardeerd. Een 'leider' die steden in zijn eigen land in vredestijd bombardeert.

      Ben je wel goed bij je hoofd? Rutte die Groningen bombardeert. MO VI die al-Hoceima bombardeert.

      Hoe kan je dat in godsnaam vergoelijken?
      viejo pendejo se extravia

    3. #83
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      O natuurlijk. Je vergeet de Zionisten. Die zaten er toch achter? En Bassie en Adriaan natuurlijk.
      Er is maar een prikker die telkens de Zionist te voorschijn haalt. Dat ben jij? Bezorgt het je een stijve als een moslim met een theorie op proppen komt waarin de Zionist een kwade agitator is?
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    4. #84
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Die koerden zijn geen lieverdjes.
      Jij ook niet. Wat nu?
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

    5. #85
      Pan Arabisch nationalist Al Sawt's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Locatie
      Arabiya Mutahida
      Berichten
      10.567
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      10

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark61 Bekijk Berichten
      Dat is duidelijk. Je hebt volledig schijt aan hen.
      Nee hoor. Ik ken veel Koerden die als vluchtelingen verhalen vertellen over de oorlog die Saddam
      tegen hun voert. Vandaar dat ik altijd een hekel had aan Saddam. Ik ben voorstander van autonome Koerdische gebieden. Maar geen onafhankelijkheid noch het bewapenen van groepen.

      Nee, dat heeft hij niet. Het is een semi-fascistische dictator met grootheidswaanzin. Hij heeft zijn best gedaan om werkelijk met iedereen in de regio en daarbuiten ruzie te krijgen, en is daar op formidabele wijze in geslaagd.
      Klopt. Niets anders beweert. Maar het bewapenen van organisaties en partijen die actief zijn in Turkse grensgebied, vormt een zeer grote dreiging voor Turkije. Ik vraag mij af of de Amerikanen blij worden als de Turken zware oorlogsmateriaal als anti-tankwapens aan Mexicaanse cartels leveren die actief zijn in het grensgebied.
      Nog nooit heeft Turkije slechtere relaties gehad met werkelijk alle buurlanden en groeperingen daarbinnen. Behalve dan an-Nusra en ISIS
      Gedeeltelijk heeft het te maken met de Amerikaanse stijl van nation building in het Midden Oosten.
      Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

      Djamal Abd al-Nasser: "We can achieve much by Arab action, which is a main part of our battle. We must develop and build our countries to face the challenge of our enemies."

    6. #86
      fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Locatie
      Deba, Euskadi
      Berichten
      121.427
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072964

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinister- Bekijk Berichten
      De YPG is gewapend aanwezig op een grondgebied van Syrie.
      Dat zijn er zoveel. De YPG beschermt de Koerdische minderheid tegen agressie van buitenaf. Tegen Assad, islamisten, Turken, wie dan ook.

      Of wil jij beweren dat de YPG niet actief is in Syrie?
      De YPG is niet 'actief' in Syrië; het is een Syrische organisatie. Waarom formuleer je zo raar?

      Afrin hoort bij Syrie.
      Ja en? Yokohama hoort bij Japan.

      De YPG is geen erkende organisatie in Syrie.
      En dan? Niemand is 'erkend' in Syrië, behalve Assad, last time I checked. Wat doet dat er in vredesnaam toe?

      Omdat de YPG gewapend is en separatistisch ingesteld is ( zie wikipedia) is de dreiging voor Turkije reeel.
      Huh? Gesteld dat YPG separatistisch is, wat ik betwijfel, als de Koerden normaal werden behandeld, dan willen ze zich van Syrië afscheiden. Wat heeft Turkije daar in vredesnaam mee te maken? Gewoon geen ruk. Gaat ze geen donder aan.

      Jij vindt ook dat Frankrijk Barcelona moet veroveren? Of wat is je (illi, misdadige) logica?
      viejo pendejo se extravia

    7. #87
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahaha. Alle Soviet geheimen liggen in het openbaar en meneer speelt alsof hij belangrijke connecties heeft die hem geheime informatie hadden doorgespeeld.

      Ibrah, vertel! Hoe hebben de hoge Soviet generaals en KGB functionarissen je gevonden in jouw achterlijke uithoek?


      Hahahahaha.
      Geen Russen mafkees maar Amerikanen welke in Afghanistan dienden. Je kan wel stompzinnig lachen maar ik heb inderdaad met die jongens getraind. Ze kwamen hier kennis op doen inzake africhting militaire c.q. politiehonden. Nederland staat wereldwijd bekend over de beste honden en geleiders te beschikken.

      Die jongens revierden bijv. een hond volgeplakt met GPS richting een pand in Afghanistan wat ze niet vertrouwden en als ze het contact met de hond verloren dan vloog zo'n Apache op het GPS signaal af ( hond leefde waarschijnlijk niet meer) en die maakte dan een één grote krater. Velen hebben hun leven te danken aan de trouwe viervoeters.

      Zoals gezegd kan ik er verder niets over zeggen maar het was een memorabele tijd. Een insigne als dank voor bewezen diensten van hun regiment hangt hier aan de muur.

      Ga jij nu maar verder je internetverhaaltjes lezen
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

    8. #88
      Very Important Prikker Ibrah1234's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2013
      Berichten
      6.569
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      737767

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinister- Bekijk Berichten
      Jij bent een mafkees.

      Jij schrijft wel over Russen maar zelf wist je niet eens hoe ver het Rif-gebergte en het Atlas-gebergte uit elkaar lagen en daarin ben je keihard ontmaskert.

      Letterlijk zelfs Ibrahrat.


      Je bent geklaard door Revisor,het staat zwart op wit.
      Tsja, als je alles knipt en plakt zoals Al-Zout en consorten haal je niks door elkaar heen.

    9. #89
      Niet zo belangrijk Soldim's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2005
      Berichten
      6.523
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      371838

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Ik vraag mij af of de Amerikanen blij worden als de Turken zware oorlogsmateriaal als anti-tankwapens aan Mexicaanse cartels leveren die actief zijn in het grensgebied.
      Zeer zeker niet, dat doen ze zelf. Geen concurentie graag.

    10. #90
      Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Dec 2004
      Berichten
      32.924
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      110984

      Standaard Re: Erdogan bombardeert Koerden

      Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Al Sawt Bekijk Berichten
      Klopt. Maar ben je niet met mij eens dat de Amerikanen moedwillig en bewust de Iraakse leger, veiligheidsapparaat en bureaucratie ontmantelden?

      Ik ben het met je eens. Maar bewapening van de Koerden is geen oplossing.

      Westerse bemoeizucht heeft het Midden Oosten in chaos gestort. Zonder bezetting van Irak door de agressors en het in puin storten van Libie, was het Midden Oosten echt een stuk minder bloedig. Het wegvallen van centraal gezag in Libie en Irak, verscherpte de verhoudingen op geo-politiek vlak.

      Landen als Turkije en Rusland werden gedwongen om hun strategische belangen te verdedigen.
      En ja, ik ben zeker van mening dat de Turken en Russen niets te zoeken hebben op andermans grondgebied.

      Maar het doos van pandora is al geopend. Russen hebben hun waterloo gevonden in Afghanistan. En inderdaad zijn de Russen als barbaren tekeer gegaan in oorlogsgebieden en hebben ze grove misdaden op hun geweten.

      Niet helemaal. De misdaden van Assad zijn zeer ernstig en hopelijk zal hij zich verantwoorden.

      Maar veel erger is een Syrie dat een soort 2e Somalie wordt. Een land waar krijgsheren en groeperingen de dienst uitmaakten.

      De Russen hebben dat gelukkig verhinderd.

      Waardoor de Saoediers en hun consorten groeperingen gingen steunen en bewapenen in Syrie. Uiteraard in zeer nauwe samenwerking met de Amerikanen.

      Erdogan en Poetin zijn....
      Dat deden ze zeker en vooral dat van het hele overheidsapparaat was dan ook heel stom. Maar daarover zijn we het altijd al eens geweest. Maar nogmaals. dat leger was al zwak. Voor de rest: lees 'Bagdad Burning' eens.

      Ik heb je al eerder gezegd dat zodra Assad weer stevigiger in het zadel komt te zitten, dat dan die Koerden dat gevoelig zullen gaan merken. Voor mij blijft de beste optie wat de Koerden willen: een veilige autonome status voor hen.

      Zijn we het altijd al over eens geweest. Maar ervoor was het er ook al een bende gruwelijke dictaturen met al wat daarbij hoorde. Het lijkt mij het beste om dat niet uit het oog te verliezen en er ook geen rooskleurig beeld daarover te koesteren.

      Helemaal niet. En zeker niet op de manier zoals nu. Maar voor de Russen behoort ook Syrië al meer dan 100 jaar tot hun belangenregio. Dat zullen ze hoe dan ook zo willen houden ook. Desnoods met alle middelen die ze hebben.
      Die Turken hebben zich evenmin ermee te bemoeien. De Syrische Koerden zijn geen enkele bedreiging voor hen, die willen niets anders dan een veilige autonome status. Bovendien heeft dat Turkse regime een heel bedenkelijke reputatie ten aanzien van IS. Dat kun je van de Koerden niet zeggen.

      Zijn we het ook daarover gelukkig eens.

      A matter of opinion. En zolang de Russen hem in het zadel houden, zal er van dat verantwoorden niets komen, en het ziet er voorlopig uit dat dat gaat lukken ook. En anders krijgt hij wel een enkeltje Moskou.

      Ik moet er niet aan denken. Maar wat zijn dictators anders dan krijgsheren?

      Met een totaal verwoest land, ontelbare doden en massa's vluchtelingen als gevolg. Het braken staat me echt nader dan het lachen als ik de beelden zie.

      Ook een regelrecht schurenregime daar. Volgens mij waren we daarover al eerder eens.

      Slechts een paar uit een zeer lange rij die al zo oud is als de mensheid. Aan de gekte zal wel nooit een eind komen, vrees ik.
      'Wij zitten niet op de Westelijke Jordaanoever vanwege veiligheid of economische belangen. Wij zitten in Hebron, in Nablus, in alle nederzettingen vanwege een rabijnse messianistische ideologie. (Avraham Burg, voormalig voorzitter van het Israëlische parlement.)
      So, from the river to the sea - make Palestina free. (knuppeltje)

    + Plaats Nieuw Onderwerp

    Bladwijzers

    Bladwijzers

    Forum Rechten

    • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
    • Je mag geen reacties plaatsen
    • Je mag geen bijlagen toevoegen
    • Je mag jouw berichten niet wijzigen
    •